Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset radio

Vierailija
16.12.2020 |

Entinen radio aalto muuttuu me naiset radioksi. Luvataan naisia kiinnostavaa sisältöä.

Listataanpa meitä naisia kiinnostavia asioita

Alla oma listani

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen kolmen lapsen äiti. Minua ei pätkääkään kiinnosta:

- meikit

- muoti

- julkkisturhakkeet ja tyrkyt, nää maisat ja muut

- mikään, missä mainitaan instagram

- sisustus

- muiden perhe-elämä, erot tai lapset

Mua kiinnostaa:

- kirjallisuus

- taide

- viiniharrastus

- maalaus, piirtäminen

- koodaus ja IT

- tekniikka ja teknologia

- tähtitiede, luonnonilmiöt, geologia

Odotan innolla todella mielenkiintoista sisältöä... 🤔

Vierailija
22/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais juttu kaksinaismoralismista ja sukupuolten tasa-arvosta. Voitais haastatella tasa-arvovaltuutettua siitä, et onko lainsäädännön mukaista irtisanoa ja rekrytoida työntekijöitä sukupuolen perusteella.

Ketkä kaikki siis ovat saaneet potkut Nelonen Medialta, tätä tietoa ei tunnu löytyvän mistään vaikka koko ajan puhutaan. Sen kyllä tiedän, että osa joutuu vaihtamaan kanavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vielä kokoonpano menis, mutta tuo Jenni A. En kerta kaikkiaan kestä. Annan kuitenkin mahdollisuuden ja kun ensimmäisen kerran kuulen sanan kollageeni, niin siihen loppuu kuuntelu. 

Vierailija
24/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- retkeily

- matkailu

- koirat

- hevoset, maastakäsittely ja hoito

- hybridiautot

- työelämä

Tuossa tämän hetken päällimmäiset minua kiinnostavat aiheet. Täällä en niistä keskustele, koska niille on paljon asiallisemma keskusteluryhmät mm. FB:ssa.

Vierailija
25/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin pohtimaan kuinka muodista tai meikeistä edes saisi kunnon sisältöä radioon, nuohan ovat kuitenkin kovin visuaalisia aiheita, samoin kuin ruokakin. En voi nyt äkkiseltään keksiä mitään tylsempää kuin uutuusmascaroista tai resepteistä keskustelun radiossa.

Tietysti tässä on olemassa se mahdollisuus että uudella kanavalla  keskusteltaisiin jostain oikeasti mielenkiintoisesta eikä vain hassutella, mutta tuskinpa...

Vierailija
26/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähääkään katsoo ympärilleen, aika moni nainen on kiinnostunut (myös) rakennekynsistä, hiusten tuunaamisesta väreillä tai lisäkkeillä, kikoista näyttää kauniimmalta, saada ihmissuhteet toimivimmiksi. Mm.

Ei kai kukaan luule, että toimittajat olisivat niin yksioikoisia, etteivätkö olisi tietoisia naisten muistakin kiinnostuksen kohteista. Itse en kaipaa ketään miestä selittämään asioita minulle, kuuntelen mieluumin naisääntä. Anteeksi nyt vaan mieltymykseni.

Vierailija
27/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko voisi olla ohjelma, missä keksitään nimi kissalle. Aamuisin voisi olla mukavaa jos joku lukisi sen päivän horoskoopit.

Vierailija
28/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vähääkään katsoo ympärilleen, aika moni nainen on kiinnostunut (myös) rakennekynsistä, hiusten tuunaamisesta väreillä tai lisäkkeillä, kikoista näyttää kauniimmalta, saada ihmissuhteet toimivimmiksi. Mm.

Ei kai kukaan luule, että toimittajat olisivat niin yksioikoisia, etteivätkö olisi tietoisia naisten muistakin kiinnostuksen kohteista. Itse en kaipaa ketään miestä selittämään asioita minulle, kuuntelen mieluumin naisääntä. Anteeksi nyt vaan mieltymykseni.

Riippuu varmaan aika paljon lähestymistavasta, luulen että tämä keskustelu kumpuaa siitä että kukaan ei tunnu olevan kiinnostunut jostain "tyttöjen omasta kanavasta" jonka sisältö on pelkkää höttöä. Ja joo, henk. koht en ole sitä mieltä että monet kauneusjutut toimivat radiossa, mielummin tubetan nuo. Minulla ei ole mitään preferenssiä juontajan sukupuolen suhteen, joku miellyttävä ääninen mieskin on ihan kiva.

Olen ehkä vähän huono kyllä vastaamaan tähän koska kuuntelen nykyisin tosi harvoin radiota. Musiikkia voi kuunnella omalta soittolistalta ja asiasisältöä varten on podcastit. Eli liekö tällä edes väliä?

Vierailija
29/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen uuden radiokanavan tulevat juontajat juuri instassa kertoivat että sisältö tulee olemaan kaikkea muuta kuin naishömppää ja glitteriä. 20-30-40 podiahan heistä kaksi on tehnyt muutaman kauden joten olisko jotain sen tyyppistä settiä tulossa. Tiedä häntä. Itse en kannata ajatusta, että juontajat ovat vain naisia vaikka itsekin olen nainen.

Vierailija
30/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko voisi olla ohjelma, missä keksitään nimi kissalle. Aamuisin voisi olla mukavaa jos joku lukisi sen päivän horoskoopit.

Tuo kissalle nimi-osio on ihan samaa kastia, kuin että Salkkareista olisi spin off-sarja jossa Kalle luettelee hellittelynimiä peppureiälle... (Jospa sekin tulisi vuoropäivin sinne radioon tuon kissajutskan kanssa?)

Vierailija
31/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten vielä kokoonpano menis, mutta tuo Jenni A. En kerta kaikkiaan kestä. Annan kuitenkin mahdollisuuden ja kun ensimmäisen kerran kuulen sanan kollageeni, niin siihen loppuu kuuntelu. 

Joku täällä mainitsi viiniharrastuksen ja Jennillä on vahvasti se sama. Muuten sisältö hänen kohdallaan on tietysti se, mitä kulloisenkin päivän ip-lehdessä lukee.

Vierailija
32/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajunnut... Tarkoitatko, että vain miesääni voi puhua eettisestä sijoittamisesta, johtamistavoista tai vaeltamisesta O.o

Vierailija
33/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä mainitsi viiniharrastuksen ja Jennillä on vahvasti se sama. Muuten sisältö hänen kohdallaan on tietysti se, mitä kulloisenkin päivän ip-lehdessä lukee.

Ip-lehdissä on aika monen sorttista juttua. Esimerkiksi rikostapauksia ja niihin liittyviä oikeuskäytäntöjen arviointia eri asiantuntijoiden toimesta. Hyvä jos valitsevan sen. Toisaalta löytyvä Kardashianin peppu ei kiinnosta.

Vierailija
34/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee noita palstan aloitusotsikoita, niin kyllä on yhteiskunnalliset aiheet aika vähissä. En laske yhteiskunnalliseksi keskusteluksi Sanna Marinin vaatteiden, puhetyylin tai ulkonäön arvostelemista.

Toisekseen, oli aloitus mikä tahansa, keskustelu ketjun pidetessä muuttuu satavarmasti inttämiseksi ja vähemmän asialliseksi. Ei tämä palsta mikään feministin päiväuni ole.

Vierailija
35/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanamaisen kohkauskotkotuksen lopettaminen ja onton sisällöttömän Me Naiset hömppälehden ja muidenkin tyhjien foorumeiden kerskakulutusyllytykselle, valkoviherpesulle ja propagandalle nollatoleranssi.

Se on just näin! Ja kaikki aiheet mitä tähän listaan on tullut ovat tosi kiinnostavia mielestäni. Lisään vielä susien suojelun ja salametsästyksen estämisen Suomessa sekä luonnon- ja ympäristönsuojelun yleensä. AP

Vierailija
36/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee noita palstan aloitusotsikoita, niin kyllä on yhteiskunnalliset aiheet aika vähissä. En laske yhteiskunnalliseksi keskusteluksi Sanna Marinin vaatteiden, puhetyylin tai ulkonäön arvostelemista.

Toisekseen, oli aloitus mikä tahansa, keskustelu ketjun pidetessä muuttuu satavarmasti inttämiseksi ja vähemmän asialliseksi. Ei tämä palsta mikään feministin päiväuni ole.

Tajuaisitte jo, että ne poistetaan. Se ei tarkoita, että niistä ei haluta puhua tai että niistä ei tehtäisi aloituksia.

Vierailija
37/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanamaisen kohkauskotkotuksen lopettaminen ja onton sisällöttömän Me Naiset hömppälehden ja muidenkin tyhjien foorumeiden kerskakulutusyllytykselle, valkoviherpesulle ja propagandalle nollatoleranssi.

Se on just näin! Ja kaikki aiheet mitä tähän listaan on tullut ovat tosi kiinnostavia mielestäni. Lisään vielä susien suojelun ja salametsästyksen estämisen Suomessa sekä luonnon- ja ympäristönsuojelun yleensä. AP

Tämä onkin mielenkiintoista, koska LUKE on juuri tehnyt Suomenlaajuisen "hyväksykää sudet" -kampanjan kun taas metsästäjät keräsivät k.aloitteeseen tarvittavat nimet niiden loppujenkin listimiseksi. Todella moniulotteinen ongelma. Toisaalta naisetkin varmaan jakaantuu yleistäen lapsellisiin, jotka pelkäävät lastensa puolesta ja niihin, joilla ei ole mitään pelättävää ja ovat suojelumyönteisiä (+moniin muihin mielipiteisiin).

Vierailija
38/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä palsta mikään feministin päiväuni ole.

Voi luoja, tämä palstahan on täydellinen ahnaalle feministille, joka janoaa miesten laittamista ruotuun!

Karoliina

Vierailija
39/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos sillä uudella kanavalla otettaisiinkin keskustelun aiheet suoraan vauva-palstan otsikoista.

Tässäpä tämän päivän uutuuksia:

1) Mikä astiasta teillä on ja minkä haluaisitte

2) Me Naiset radio

3) Rauni Mollbergin Tuntematon sotilas nyt Teemalla

4) Jos banaani ja kurkku poistettaisiin myynnistä, suomalaisten hevi-kulutus laskisi 90%

5) Helsingissä paljon autoja kesärenkain

6) ÄÄh hävettää...2 vuotta naimisissa ja ero tulossa

7) Voi ei, vasta puolet lahjoista ostettu ja enää 1700 tilillä

Näin.

Vierailija
40/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kissalle nimi-osio on ihan samaa kastia, kuin että Salkkareista olisi spin off-sarja jossa Kalle luettelee hellittelynimiä peppureiälle... (Jospa sekin tulisi vuoropäivin sinne radioon tuon kissajutskan kanssa?)

Eikä ole! Siinähän Kalle miehenä luettelee asioita. Jos tämä on sama, niin miksiköhän juontajat on kaikki naisia? Haloo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan