miten teen valituksen postista?
Eivät täytä lakisääteistä velvoitettaan, meille ei jaeta postia läheskään joka päivä. Tein reklamaation, vastasivat jotain ympäripyöreää lässytystä. Mihin valitan seuraavaksi?
Kommentit (7)
Oikea paikka valittaa on viestintävirasto.
Olen itse postissa töissä emmekä me jaksa joka päivä kaiken maailman turhille ihmisille postia kantaa. Saat postisi ennemmin tai myöhemmin ja jos valitat koko ajan niin todennäköisesti myöhemmin! Ei siellä mitään tärkeää ole sinulle kuitenkaan tulossa!
Mä olen kanssa pari kertaa valittanut suoraan Itellaan, mutta ei niitä paljon tunnu kiinnostavan asiakas, kun mitään kilpailua ei ole.
Jos haluatte muutosta tähän asiaan niin valittakaa kansanedustajallenne! Huonompi juttu tosin jos valitatte kirjeen muodossa koska ne eivät mene perille!
Muutokset ovat nyt mitä ovat. Niin paljon pistettiin työntekijöitä pihalle ja jäljelle jääneiden työtaakka muuttui kohtuuttomaksi, työaika ei yksinkertaisesti riitä päivittäin hoitamaan kaikkia työtehtäviä. Turha siitä on postinjakajille kiukutella, valittakaa viestintävirastoon. Itellassa tuskin ketään kiinnostaakaan, koska tilanteelle ei voida tehdä mitään, tai siis haluta.
terv. postityöntekijä
Vanha ketju, mutta en löytänyt uudempaa.
Miten sinne voi tehdä reklamaation?
Eikö kukaan tiedä?