Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan ja Sebastianin valtava työ

Vierailija
08.05.2014 |

Anna lopetti päivätyönsä, koska "Blogi vie semmoset kevyet 20-30h viikossa. He postaavat kertomansa mukaan 6 kertaa viikossa, joten yhtenä päivänä blogiin menee keskimäärin kolmesta viiteen tuntia.

Nyt kysynkin. Miten? Miten kukaan saa kulumaan näihin postauksiin niin paljon aikaa?!

http://annajasebastian.indiedays.com/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei ikävä kyllä vaikuta miltään järjen jättiläiseltä. Millä lie hurmannut nuoren, fiksun ja nätin naisen. Toivottavasti ei ole pelkästään hoivavietin aikaansaannosta.

Vierailija
2/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tässä työllisyystilanteessa luopuisi työpaikasta, jossa on ilmeisesti ihan kivaa jopa. Kullanarvoisia tuollaiset duunit. Toivottavasti hän ei tehnyt päätöstä sen vuoksi, että parisuhde kärsii ajanpuutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua "häiritsee" edelleen sen miehen minne tahansa nukahtelu.. ihan oikeasti en voi uskoa että ihminen noin vaan nukahtaa useita kertoja auton rattiin ja ties minne ilman että kropassa jotain häikkää.

Vierailija
4/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa luin tätä blogia, ja siis oikeestiko se mieskin on mukana siinä? En jaksanu lukee paljonkaan, niin onko se mies muualla töissä? Jotenkin kun luki, tuli mieleen äiti ja poika, äiti oli ylpeä kun poika ei jäätyny vieraiden ihmisten kanssa, ja me tehtiin ja me ajateltiin...mä ja mun pikku kullannuppu :)

Vierailija
5/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vastaa kommentteihin, suunnittelee tms. Pöllöt!

Vierailija
6/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheaa, sääliksi käy nuori nainen. Lopettaa mielekkään työn jonkin bloggauksen ja poikaystävän vuoksi - varsinkin tässä taloustilanteessa! Olisi vähentänyt ennemmin bloggausta, tuntuu että blogien suosio on noussut jo lakipisteeseensä ja pikkuhiljaa alkaa alamäki.

Vierailija
7/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jätkän tekstien perusteella ei ole mikään ihme, että sillä älyllisellä kapasiteetilla menee viisi tuntia per postaus. Yksi lisätunti menee sitten vielä siihen, että onnistuu saamaan tietokoneen päälle.

Vierailija
8/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se blogin pitäminen pelkästään niiden postausten tekemistä ole. Tosiaan kommentteihin vastaamiset, sähköposteihin vastaamiset, palaverit, tapahtumat jne vie varmasti aika paljon aikaa. 

Vierailija
9/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en epäile, etteikö blogiin kuluisi aikaa, mutta eikös sen pitäisi olla yhteistä tekemistä?

Vierailija
10/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ennemmin lopettanut sen blogin kuin vakiduunin. On nimittäin niin oksettava blogi, sen epävakaan äijän nummelaslangia ei lue erkkikään.

Vierailija
11/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naivi päätös nuorelta tytöltä. Ja sivuhuomiona, onpa ottanut vanhan ukon noin nuoreksi. 

Vierailija
12/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän ovat ilmoittaneet useasti että ovat tosi tarkkoja rahasta ja tarkoitus on vaan saada säästettyä rahaa mahd. paljon ja nyt vielä kommenteissa Anna kertoi että talous on vakaalla pohjalla. Olisiko siellä sitten jotain perintöä tms. taustalla. No, ainakaan nämä eivät tunnu laittavan suuria summia vaatteisiin ja laukkuihin, kuten monessa muussa blogissa...

Vierailija
13/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://annajasebastian.indiedays.com/2014/05/01/meidan-vappu/
Miten tuo Anna puhuu miehestään samalla tavalla, kuin monet lapsestaan? Aika järkyn kuuloista. Että se meidän hellanduudelis osasi niin hienosti puhua ihmisille kyläpaikassa, aijai!

Vierailija
14/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten... Annan ukkihan kuoli vähän aikaa sitten.

Vierailija
15/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Sebastian jostain rikkaasta suvusta, kun mäkin sain Annan "taloutemme on vakaalla pohjalla" -kirjoituksista sen käsityksen, että pääoman koroilla tms. siellä elellään...

Vierailija
16/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yhden blogipostauksen tekemiseen monesti 4-5 tuntia. Jos otan kuvia kotona, siivoan ensin kyseisen huoneen. Sen jälkeen pyyhin kaikki tavarat pölystä ja siirtelen niitä hyvää kuvakulmaa ajatellen. Sitten otan kuvia, aika paljon koska en ole kauhean hyvä kuvaaja.

Kun kuvat on otettu, valitsen parhaat niistä käsittelyä varten ja parannan niitä vähän photoshopilla. Sen jälkeen kirjoitan tekstin ja parantelen ja korjailen sitä ainakin puoli tuntia. Kaikkeen siihen menee aikaa. Blogini ei ole edes mitenkään erityisen hieno vaan ihan tavallinen lifestyle-blogi.

Jos Anna ja Sebastian eivät ole ammattilaisia kuvaamisessa yms, uskon että heillä voi helposti mennä tuo 20-30 tuntia siihen.

Vierailija
17/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sebu kuinka diggailisi nuoresta lihasta niin kyllä tuon ikäinen nainen imee mehut miehestä ja sitä saattaa nukahdella kummallisiin paikkoihin, varsinkin kun tietää, että sama on edessä seuraavana yönä, ja sitä seuraavana.

Vierailija
18/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, mitä tuo Sebastian tekee työkseen?

Vierailija
19/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole joku raksamies?

Vierailija
20/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelikohan Anna oikeasti tarpeeksi, kun jätti työnsä. En kyllä tässä taloustilanteessa olisi niin tehnyt, ennemmin vaikka tiedustellut lyhyemmän viikon tekemistä.

Itse teen pitkään päivää ja silti on oikeastaan pari tuntia päivässä aikaa surffailla koneella. (Minulla ei siis ole lapsia), joten ehteisin varmasti kirjoittaa myös blogia. Moni myös harrastaa työn lisäksi hyvin paljon, muttei siltikään lopeta työtä.