Mitä puolisonne saa lahjaksi tänä vuonna?
Kommentit (88)
Tilasin paperihesarin viikonlopuiksi. Tiedän, että hän nauttii hitaista viikonloppuaamuista kahvin ja hesarin kanssa, mutta hesari maksaa niin paljon, ettei sitä jatkuvana tilauksena oikein raaski. Ja on oikeassa lehdessä ihan eri fiilis kuin pädiltä luettaessa.
Lisäksi ostin siistin neuleen, jota voi pitää kauluspaidan kanssa töissä.
Meillä ostetaan lahjoja laajallekin porukalle, musta se, että miettii toiselle jotain henkilökohtaista ja näkee ehkä vähän vaivaa, osoittaa omalla tavallan myös välittämistä ja huomioimista. Ei sen tarvitse olla mitään kallista tai ihmeellistä, ajatus ja henkilökohtaisuus on tärkeintä.
Arkea on niin paljon, että kyllä meillä arkena ja synttärinä muistetaan läheistä.
Mutta tapoja on monia, kukin valitsee itselleen toimivimman.
Vierailija kirjoitti:
miksi nämä naisten miehille ostamat lahjat on aina ja ikuisesti samoja geneerisiä paskalahjoja?
missä naisten mielikuvitus?
Jospa ne kuitenkin on sitä mitä on toivottu? Tunnetusti miehet ei paljon mitään halua lahjaksi. Korut oli no no. Pyjaman toivoi viime vuonna, kirjoja ei. Elektroniikka oli ei, harrastustarvikkeet löytyy jo. Vaatteita ei. Kosmetiikka ei. Mitähän sitä sitten...
Rennon neuleen ja toivomansa kirjan. Neule on ollut vakkarilahja, joka yleensä toimii hyvin. Migreeniherkälle ei kannata hankkia tuoksuja, vaikka itse niistä tykkäisin. Vasta kun olin nämä hommannut, huomasin kuinka netissä mainostettiin lahjakorttia mittatilauspaitaan. Se täytyy muistaa vaikka seuraavaa syntymäpäivää varten.
Pyjamahousut, Hugo Bossin deo sprayn ja plasmasytyttimen (tiedän, että käyttöä löytyy, vaikkei tupakkamies olekaan). Kysyttäessä toiveita ei ollut, mutta haluan ainakin pienesti huomioida.
Tein hänelle joulukalenterin, kuten joka vuosi. On kuulemma ollut aina parasta joulukuussa. Sitten ostin yhteisen lautapelin, yhden osan keräilemäänsä kirjasarjaan ja neulon vielä nopeasti lämpöisen pipon, kun kirosi juuri eilen ettei ole kunnon pipoja.
Yhteistä aikaa jota hän aina toivoo. Ostin BF tarjouksena Scandicin lahjakortin. Mennään hotelliin sopivan tilaisuuden tullen. Lahjaani sisältyy myös kolmen lajin illallinen.
Tänä vuonna en hirveästi lahjoja ostele...toipumassa juuri isosta leikkauksesta.Ja mies jo sanoi että ei ostella kun ei viitsi koronan takia kierrellä kaupoissa.Mutta...Piti sitä jotain hommata.Mies on puhunut että paljun viereen olisi kiva pieni jääkaappi.Tilasin semmoisen.Ja mietin josko sisälle sitten myös juomia...Täytyy joku kaveri delegoida avuksi kun en itse saa kannella mitään painavia.
Ennen leikkausta hain jalkahoitoon lahjakortin.Puhui siitä tuossa että pitäisi käydä.
Joten näillä mennään...
Sukat joissa on meidän kissan naaman kuvia, ja konvehtirasian. :D
Mieheni saa partakoneen, arpoja koska hän antaa sitten aina minun ne raaputtaa, sitten sitten luulen, että ostan vielä sellaisen kosmetiikkapakkauksen jos dödö, suihkugeeli ja parranajon jälkeinen kosteusvoide, sitten ai niin, unohdin jo, että olen ostanut aikaa sitten kelluntahaalarin joka on kellarissamme piilossa ja hän saa sen kun on toivonut sitä jo parisen vuotta, kalastamme hurjan paljon ja se tulee tarpeeseen. Tietty valkoviiniä ja suklaata ja paljon rakkautta.
Vaimolle on paketissa paistinpannu.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle on paketissa paistinpannu.
Klassikko.
Whiskey-vanilla aftershave. Yleensä en laita pakettiin salmiakkia kummempaa, mutta tollanen nyt tuli isänpäivän aikoihin netissä vastaan. Jää ilman salmiakkia tänä vuonna.
Ei mitään ole saanut muutamaan vuoteen
T. Ainoana lahjan aina ostanut ja siitä katkeroitunut :(
Erikoispitkän peiton+pussilakanan, ravintolalahjakortin, partashampoon, bokserit ja kuivalihaherkkuja.
Turpaan.