Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öö? Soitin äsken TKseen ja sieltä sanottiin että

Vierailija
08.05.2014 |

Mulle on ollut 3 aikaa joihin olen jättänyt menemättä. Minulle piti tulla jonosta aika kilpirauhastutkimuksiin, mutta kutsua ei koskaan tullut. Sanoin tämän puhelimessa, ja hoitaja ei selvästi uskonut minua. Mitähän ihmettä nyt taas? Kolme aikaa??

Sanoi myös että en ole vastannut puheluihin, joka varmasti pitää paikkaansa sillä olen nähtävästi olettanut että puhelinmyyjä soittaa.

Voi että nolottaa nyt mennä!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nolotus on ainakin ihan omaa syytäsi. Ainakin meidän tk:n sivuilla sanotaan, että soittavat tuntemattomasta numerosta. 

Vierailija
2/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:46"]Noh, nolotus on ainakin ihan omaa syytäsi. Ainakin meidän tk:n sivuilla sanotaan, että soittavat tuntemattomasta numerosta. 

[/quote]

Mun tkssa taas soittavat 044-alkuisista numeroista, joskus 09-alkuisista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vastaan aina puhelimeen sillä oletuksella, että siellä on joku jolla on mulle asiaa. En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka jättävät vastaamatta omaan henkilökohtaiseen numeroonsa vain siksi, että siellä saattaa ehkä mahdollisesti olla puhelinmyyjä.

Vierailija
4/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan oikein, että ajan menettäisi jos ei vastaisi puhelimeensa. Terveyskeskuksen henkilökunnalla on parempaakin tekemistä kuin rimputella kymmeniä kertoja ihmisille, jotka pitävät itseään liian tärkeinä vastatakseen. Jos olet antanut puhelinnumerosi virastoihin, ole hyvä ja vastaa niihin puheluihin. Tai ilmoita sähköpostiosoite ja sano ettei sulla ole puhelinta.

Vierailija
5/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:19"]

Minä taas vastaan aina puhelimeen sillä oletuksella, että siellä on joku jolla on mulle asiaa. En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka jättävät vastaamatta omaan henkilökohtaiseen numeroonsa vain siksi, että siellä saattaa ehkä mahdollisesti olla puhelinmyyjä.

[/quote]

Tajuat sitten, kun niitä perkeleitä soittaa aamuvarhaisesta iltamyöhään 10 päivässä. Tosin, jos tiedän jonkun oikeasti tärkeän tavoittelevan minua esim just tk:sta, vastaan vaikka en soittajaa heti tunnista. Yleensä ne perkeleet soittaa niin, että numero näkyy, tk soittaa niin että luurissa lukee "tuntematon". Siitä yleensä tunnistaa tärkeän ja perkeleen eron, ei suinkaan aina. Joo joo, on robinssonit ja muut keksitty, mutta mun mielestä oikeusvaltiossa pitää häiriköiden pyytää lupa soitteluun, eikä niin että kiusan kohde joutuu erikseen estelemään.

Vierailija
6/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän voi vastata ja jos soittaja ei ole toivottu, painaa vain punaista luuria. Vaikeaa?

Vierailija
7/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:19"]

[/quote]

Tajuat sitten, kun niitä perkeleitä soittaa aamuvarhaisesta iltamyöhään 10 päivässä. Tosin, jos tiedän jonkun oikeasti tärkeän tavoittelevan minua esim just tk:sta, vastaan vaikka en soittajaa heti tunnista. Yleensä ne perkeleet soittaa niin, että numero näkyy, tk soittaa niin että luurissa lukee "tuntematon". Siitä yleensä tunnistaa tärkeän ja perkeleen eron, ei suinkaan aina. Joo joo, on robinssonit ja muut keksitty, mutta mun mielestä oikeusvaltiossa pitää häiriköiden pyytää lupa soitteluun, eikä niin että kiusan kohde joutuu erikseen estelemään.

[/quote]

Puhelinmarkkinointikielto auttaa.

Vierailija
8/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Mulle tosiaan tulee aika runsaasti näitä puhelinmyyjien soittoa, toki jos joku soittaa useamman kerran niin soitan takaisin. Lisäksi minulla on TYÖ, joten en ole aina tavoiteltavissa. Enkä ole odottanut soittoa tk:sta, vaan ajan piti tulla postitse.

Vierailija
9/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

Kestää n. kaksi sekuntia sanoa kiitos, en tilaa mitään, ja painaa punaista luuria. Oma vikasi jos jäät kuuntelemaan esitelmiä ja jankuttamaan ystävällisesti niiden kanssa.

Vierailija
10/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

No meikälle kyllä soittelee ne perkeleet aika useinkin, viis vuotta sitten laitettu Robinson pitänee uusia. Toisaalta en ole vielä niin flegmaattinen ettenkö saisi puhelinta noukittua ja sanottua sinne "kiitos ei", mutta kunhan se päivä koittaa niin uusin tuon eston. Mutta sillä välin tukehdupa sinä rauhassa siihen pullaasi periaatteen vuoksi. Onko naurettavampaa kuultu, ärsyyntyä 10 kertaa päivässä vaan siksi että "minulla on tämä oikeusvaltioperiaate, jonka mukaan en voi estää telemarkkinointia". :D Sinulla tuskin on s-postissa roskapostinsuodatintakaan koska "oikeusvaltiossa kiusan kohteen ei pidä joutua erikseen estelemään". Ugh!

Vierailija
11/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, suoramarkkinointi kielto päälle JA uusiminen aina kolmen vuoden välein. Pieni vaiva, suuri helpotus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi