Turun koulutytön kaappausyritys
Turussa yritettiin eilen aamulla kaapata koulumatkalla ollut tyttö pakettiautoon. Joko tekijät on saatu kiinni?!? Mikä viiraa päässä kun lapsia koulumatkalla ei voida jättää rauhaan! Ja tämä siis hyvällä alueella Turussa...
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:34"]mitä hyvää aluetta Turussa länsikeskus on? eiköhän sielläkin tapahdu kaikenlaista. itse Turussa asuvana en tiedä, onko Turussa enää mitään hyvää aluetta?
[/quote]
No eipä se mikään Varissuo, Lauste tai Halinen, niin tai Perno oo.
[/quote]
Ei todellakaan. Olen asunut Pernossa. Erään kerran yhdessä lähistön talossa mies ammuskeli parvekkeelta pihalla leikkiviä lapsia. Joskus pe-la öisin alueella kuului muutenkin laukausta muistuttavia ääniä.
Sellaisia metelöiviä, kännisiä nuorisojoukkoja, mitä siellä liikkui, en ole nähnyt muualla Turussa. Varissuokin on todella siisti ja rauhallinen paikka verrattuna Pernoon (ystäväni asui Varissuolla ja olin siellä usein yömyöhään).
Seksimessujen aikaan (messukeskus lähellä) kolme miestä joukkoraiskasi naisen bussipysäkillä klo 15 iltapäivällä.
Ulkomaalaistaustainen mies häiriköi seksuaalisesti koulusta pururadan kautta kotiin palaavaa pikkutyttöä, oisko ollut 10v. tai jotain.
Meidän talossa sytytettiin naapurirappukäytävässä vauvanvaunut yöllä tuleen. Autojen ikkunoista paiskottiin kivenmurikoita sisään. Yhtenä uutena vuotena joku oli tunkenut ilotulitusraketteja roskalaatikkoon, koko roskakatos tuhoutui.
Länsikeskuksesta ei tuollaisia uutisia kantaudu.
Länsikeskus on ihan hyvää ja siistiä aluetta, ei todellakaan mitään ghettoa.
Joo, jos palattaisiin siis asiaan, sillä huolimatta siitä onko/eikö ole Länsikeskus ghettoa, siellä oli tyttö, joka keksi tarinan, että paha mies oli hänet yrittänyt kaapata. Olisikohan nyt syytä keskustella, miksi lasten, erityisesti tyttöjen, pää on jo noin aikaisessa vaiheessa noin sekaisin?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:03"]
Satoja nigerialaiisia tyttöjä kaapataan orjiksi: ketään ei kiinnosta.
Yksi turkulainen tyttö yritetään ehkä kaapata: Internet sekoaa.
[/quote]
No, nigerialaisten tyttöjen kaappaaja ei uhkaa minun lastani. Yhtä paljon tuskaa tunnen joka ainoan lapsen kohdalla joka joutuu väärin kohdelluksi. Mutta, jos minun lapseni elämä tuotaan, tuhoutuu myös mun elämäni. Täytyy olla vähän yksinkertainen kun näitä vertaa. Äidinvaistoon kuuluu valtava halu suojella jälkeläisiään. En voi suojella nigerialaisia tyttöjä täältä käsin, mutta omaa lastani minun voin. Se on elämäni tärkeimpiä luottamustoimia.
Sepitettä, uskoo poliisi. http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/629310/Poliisi+epailee+turkulaistyton+kaappausyritysta+sepitetyksi
Ei siis mitään uutta auringon alla. Kun ei saa huomiota "tarpeeksi" muuten, pitää alkaa sankarittareksi. Voi jee, hyvin olette muksunne kasvattaneet.
Hah! mä tiesin, että tyttö oli keksinyt jutun!
Terveisin nro 10
Toivottavasti vanhemmat keskustelee lastensa kanssa siitä, mitä haittoja on tällaisista turhista poliisien työllistämisistä :/ Ja uskotaanko lapsia sitten kun oikeasti käy jotain...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:02"]Hah! mä tiesin, että tyttö oli keksinyt jutun!
Terveisin nro 10
[/quote]
Palkinnonko haluat
Näistä satutädeistä kasvaa patologisia valehtelijoita. Tunsin koulussa yhden joka eli ihan omia juttujaan, ja vakuutti kaikki muutkin aikuisia myöten.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:34"]
mitä hyvää aluetta Turussa länsikeskus on? eiköhän sielläkin tapahdu kaikenlaista. itse Turussa asuvana en tiedä, onko Turussa enää mitään hyvää aluetta?
[/quote]
Länsikeskushan on ihan siistiä aluetta, pääosin omakotitaloja ja pieniä omistuskerrostaloja.