Onko teidän mielestänne tytössä vika, jos 36v mies vikittelee 14-vuotiaan petipuuhiin?
Entä jos 30-vuotias 16-vuotiaan?
Sanoisitteko, että tyttö on huora näemmä jo syntyjään?
Kommentit (38)
softishan on 26, esikoinen 5, joten saanut sen 21-vuotiaana. Tuon opettajan kanssa seurusteli 17-18-vuotiaana.
Itsetunto ainakin kohdillaan... Vai katsoitte oikein CNN:n erikoislähetystä yhdessä ja mies ei voinut elää kenenkään muun kuin sinun kanssasi. :-DDDDD
Enkä trolli. Ihan oikea ihminen. :)
*järjestetty pakkoavioliitto, kun ei voinut ketään muutakaan ottaa, kun ei ss:ää saanut* LOL Kuka uskoo tosissaan miehen suusta tollasta juttua?
Vierailija:
*järjestetty pakkoavioliitto, kun ei voinut ketään muutakaan ottaa, kun ei ss:ää saanut* LOL Kuka uskoo tosissaan miehen suusta tollasta juttua?
Mies kyllästyi olemaan yksin. Häntä ei kiinnostanut enää seurustella, deittailla jne. joten hän viimein taipui vanhempiensa toiveisiin ja suostui heidän suosittelemansa naisen kanssa naimisiin.
Et varmaankaan ole ollut yhtä syvällä Kaakkois-Aasialaisessa kulttuurissa kuin minä. Tämä on hyvinkin arkipäivää siellä, ei mitenkään kovin eriskummallista.
Tokihan hän olisi voinut jatkaa poikamieselämää Suomessa, muttei enää tahtonut. Otti ensimmäisen naisen, jota ehdotettiin ja he muuttivat Kanadaan.
Olemme pitäneet yhteyttä tämänkin jälkeen. Itse asiassa, tämä mies olisi tahtonut minut mukaansa alun perin Kanadaan huonekaluja valitsemaan, vaimo oli kotimaassaaan edelleen.
Minä en tiedä paljon, mutta sen tiedän, että tämä mies ei minulle valehtelisi. Vai kerro sinä minulle, miksi hän pitää yhteyttä yhä, ensi kuussa ensi tapaamisestamme on 9 vuotta kulunut, emme ole toisiamme nähneet kasvokkain sitten kesän 1998?
Kaikki eivät elä samanlaista elämää.
Totta kait se mies on vielä yhteydessä sinuun, kun tahtoo välillä panna jotain muutakin kuin omaa muijaansa.
SofterSin:
Vierailija:
*järjestetty pakkoavioliitto, kun ei voinut ketään muutakaan ottaa, kun ei ss:ää saanut* LOL Kuka uskoo tosissaan miehen suusta tollasta juttua?Mies kyllästyi olemaan yksin. Häntä ei kiinnostanut enää seurustella, deittailla jne. joten hän viimein taipui vanhempiensa toiveisiin ja suostui heidän suosittelemansa naisen kanssa naimisiin.
Et varmaankaan ole ollut yhtä syvällä Kaakkois-Aasialaisessa kulttuurissa kuin minä. Tämä on hyvinkin arkipäivää siellä, ei mitenkään kovin eriskummallista.
Tokihan hän olisi voinut jatkaa poikamieselämää Suomessa, muttei enää tahtonut. Otti ensimmäisen naisen, jota ehdotettiin ja he muuttivat Kanadaan.
Olemme pitäneet yhteyttä tämänkin jälkeen. Itse asiassa, tämä mies olisi tahtonut minut mukaansa alun perin Kanadaan huonekaluja valitsemaan, vaimo oli kotimaassaaan edelleen.
Minä en tiedä paljon, mutta sen tiedän, että tämä mies ei minulle valehtelisi. Vai kerro sinä minulle, miksi hän pitää yhteyttä yhä, ensi kuussa ensi tapaamisestamme on 9 vuotta kulunut, emme ole toisiamme nähneet kasvokkain sitten kesän 1998?
Kaikki eivät elä samanlaista elämää.
kuten sanoin, me emme ole tavanneet kesän 1998 jälkeen? Aika sitkeä miekkonen, jos liki 10 vuotta jaksaa pitää yhteyttä vain kenties joskus mahdollisesti tapahtuvan fyysisen kokemuksen vuoksi?
Ok, sulla on kenties huonoja kokemuksia tai olet vain todella kyyninen ihminen. Ihan sama mulle, mutta suosittelen, että joskus laajennat ajatteluasi sisältämään sellaisia konsepteja kuin ihmisiin luottaminen ja erilaisuuden hyväksyminen.
entinen e-mail on käytössä? se possu?
tietää tämän nykyisenkin. Ja mun puhelinnumeron. Äitinihän se meitä on aina yhteen ajamassa, kun olis ollut hänen eniten hänen mieleensä tämä vävykokelas. Joskus, jos en vastaa tälle miehelle, hän soittaa äidilleni ja kysyy kuulumisiani. :)
Onko miehellä lapsia tai onko naimisissa nyt?
sellainen charmantti se on edelleen, päätellen lähettämistään valokuvista. On edelleen naimisissa. Heillä on yksi poika. Tiedän, ettei mies koskaan eroa, vaikkei usko avioliittoon tms. Hänellä on yksi tytär suomalaisen naisen kanssa, lapsi on jo varmaan lähes murkkuikäinen. Häneen sattui niin silmittömästi, kun lapsi muutti pois Suomesta ja tapaamiset tyssäsivät. Hän ei koskaan ja milloinkaan luovu enää toisesta lapsesta, sen tiedän. :)
Minulle hän on vain ystävä toisten joukossa. Alkujaan hänen peräänsä kovasti haikailin, mutta vuodet vierivät ja... Se ei ollut tarkoitettu.
Hän ei ollut naimisissa tämän suomalaisen naisen kanssa.
Meidän tavatessamme olimme molemmat sinkkuja.
No jaa, nuoruuden tyhmyyttä ja malttamattomuutta. Hän tiesi, etten voi 17-vuotiaana tietää kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni ja minä luulin, ettei hän välitä minusta, koska ei heti tahdo kanssani kihloihin. tms. vastaavaa...
ja hän edelleen 30v ja minulla nämä tiedot mitä nyt... Niin, ei en jatkaisi hänen kanssaan. Vaan odottaisin pari vuotta, että nykyinen Rakkaani tulisi 16-vuotiaaksi ja yrittäisin vikitellä hänet. :p
Eikä siis olla edes avoliitossa tms. Ihan vain tapaillaan.
SofterSin: