Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne tytössä vika, jos 36v mies vikittelee 14-vuotiaan petipuuhiin?

Vierailija
30.07.2006 |

Entä jos 30-vuotias 16-vuotiaan?

Sanoisitteko, että tyttö on huora näemmä jo syntyjään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias on liian nuori noin vanhan kanssa minnekään. Ei se nuoren vika ole, tietenkään. Eikä nuorta naista saa koskaan nimitellä huoraksi, johan siinä herkät prosessit menee ihan sekaisin.

Vierailija
2/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko hommassa olla hyväksikäytön makua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla SS on kertonut olleensa lukiolaisena pojalta näyttävä lökäpöksy, josta tulen päätelmään, että se yliopisto-opettaja on ollut joku tosi pervo! Juossut nuoren pojalta näyttävän tytön perässä!

Vierailija
4/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan lapsia vikittelee!!

pedofiilin oireita...

Vierailija
5/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosin 17-vuotias, jos sillä on merkitystä sillä yhdellä vuodella. Mies oli 30-vuotias. Meillä oli todella mukavaa niin kauan kuin sitä kesti. Ikäiseni pojat eivät kyenneet keskustelemaan politiikasta, uskonnosta, musiikista jne. samalla tasolla kuin tämä yliopiston ope.

Hyväksikäytöstä ei todellakaan ollut kyse. Tapasi myös vanhempani. Olemme edelleen toisinaan yhteyksissä, vaikkemme ole kasvokkain nähneetkään yli 8 vuoteen. Kaipaa minua vieläkin, kuulemma.

Vierailija
6/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Prostituutio on seksipalvelujen (tyypillisesti yhdyntä, suu- tai anaaliseksi) myymistä rahasta tai jotakin muuta vastiketta vastaan. Seksipalveluja myyvää henkilöä kutsutaan prostituoiduksi.

Useimmat prostituoidut ovat naisia, jotka tarjoavat palvelujaan miehille. Suomen kielessä heitä tarkoittavia kutsumanimiä ovat esimerkiksi huora ja ilotyttö."

Miten kukaan voi kutsua nuorta tyttöä huoraksi?! Nuorilla on tuossa iässä halua miellyttää varsinkin vastakkaista sukupuolta ja tottakai paljon vanhemman miehen huomio hivelee. Aikuisen tehtävä on tajuta tämä.

Vierailija
7/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopisto opettajan, joka on vienyt poikia mökilleen ja pannut näitä p*rseeseen... En tiedä mitä " etuja" ovat näistä mökkireissuistaan saaneet... Ja siis kyse nyt AIKUISISTA opiskelijoista, mutta sairasta kuitenkin... :( Ja siis pari tyyppiä jotka tiedä hänen kanssaan olleen, ovat vielä heteroita, ja proffa vanha ukko...

Vierailija
8/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... lukiossa pukeuduin varmaan _hiukan_ eri tavalla kuin poikaystäväni seurassa? Mulla oli ihan minihameita yms päällä, ei mitään poikakuteita. :)

Vierailija
9/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Häpesikö" poikaystäväsi sinua? Siis kun olitte kuitenkin ihan eri tasolla. Hän yliopistossa opettajana ja sinä vain nuori lukiolainen. Veikö hän sinua ystäviensä luokse?

Vierailija
10/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis, ettei yhdenkään miehen pitäisi olla noin nuoren kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä, mutta että ihmiset ovat hyvin sinisilmäisiä, mitä tulee nuoren tytön ymmärtämättömyyteen. Nykyteinit osaavat käyttää " systeemiä" hyväkseen. Ts. saadakseen haluamansa, he vaihtelevat roolia viattomasta pikkutytöstä " aikuiseen" naiseen. Ja uskokaa pois, tämä ei ole mikään marginaali-ilmiö, ainakaan suuremmissa kaupungeissa.

Varsinkin miehiltä puuttuu kyky arvioida tytön oikea ikä, koska meikeillä ja vaatteilla saa ikää helposti 2- 5 vuotta lisää. Ei miehet ymmärrä kiinnittää huomiota samanlaisiin asioihin kuin vaikkapa naiset. Siksi jokaisen itseään kunnioittavan miehen tulisi olla realisti ja pyytää vaikkapa tyttöä todistamaan ikänsä. Niin kornilta kuin se kuulostaakin, näin vältyttäisiin monelta " turhalta" surulta.

Väitänpä, että suurin osa alaikäisiin " sekaantujista" on yksinkertaisesti vain sinisilmäisiä idiootteja, ei suinkaan pedofiileja, jotka etsivät saalista.

Vierailija
11/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vee on lapsi vielä eikä häneen saa kajota. Ei edes puhua tuhmia.

Vierailija
12/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän minua hävennyt. No huh! Kyllä me älyllisesti olimme hyvinkin samalla tasolla, eikä tullut tilannetta, ettenkö olisi tajunnut, mistä hän puhui, ellei nyt sitten hänen erikoisalaansa yliopistossa oteta huomioon, matematiikka on aina tuottanut mulle suuria ongelmia. ;)

Parasta mitä nuorelle tytölle voi tapahtua on juuri tuollainen suhde. Voi, kuinka hän lahjoi minua! Parfyymeja, koruja, kukkia... ja kuitenkin saatoimme nauttia ihan vain siitä, että tiskasimme astioita yhdessä tai katsoimme CNN:n erikoislähetystä tms.

Mies oli muuten ulkomaalainen, jos sillä on jotain merkitystä. :) Oman kotimaansa jalkapallomaajoukkueen entinen maalivahtikin. ;)

Suhdettamme kesti muutamia kuukausia vajaan vuoden.

Vierailija
13/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Häpesikö" poikaystäväsi sinua? Siis kun olitte kuitenkin ihan eri tasolla. Hän yliopistossa opettajana ja sinä vain nuori lukiolainen. Veikö hän sinua ystäviensä luokse?

Mitä helvetin hävettävää moisessa olisi? Oletko sinä jotenkin asennevammainen, nurkkakuntainen ihminen, vai oletko ihan reilusti tyhmä? Usein kyselet tämäntapaisia yksinkertaisuuksia.

Ei kai siinä helvetti ole mitään hävettävää ainakaan tämän yliopisto-opettajan puolella, jos taluttaa kädessään hehkeää nuorta naista.

Voi helvetti, että osaat olla tyhmä kyselijä.

Joko olet tosiaan maailmaa näkemätön idiootti jostain peräkyliltä tai sitten tosiaan sinulla on vakavia älyllisiä ongelmia.

Vierailija
14/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös ollut suhde ns. vanhemman miehen kanssa - ja siinä oli kyse hyväksikäytöstä, ei tasaveroista suhteesta. Olin itse 16-20v ja mies 36-40v. Onneksi päättyi aikanaan... ja tilalleni astui toinen.

ap

Siksi vain kysyn, koska ympäristö ei tuominnnut miestä, vain minut. Olin kuulemma huora. Ja joo, pukeuduin hameisiin ja meikkasin (tosin niin teen vieläkin).

Vierailija
15/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä meillä ainakin ihmetellään kaikkia ikäerollisia suhteita varsinkin jos toinen osapuoli on kovinkin nuori, vielä alaikäinen. Kommenttina vain tuohon softiksen suhteeseen, kun joku haukkui heti jos asiallisesti kysyi, että häpesikö mies tätä nuorta tyttöystäväänsä.

Vierailija
16/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen seitsemän vuoden jälkeen ollaan yhdessä.

Vierailija
17/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin pääsi käymään sinulle.

Koskaan ei ketään naista, ei edes itseään kaupittelevaa naista, pitäisi kutsua huoraksi. Toivottavasti olet kyennyt eheyttämään itsesi tapahtuneen jälkeen.

Mutta aina suuri ikäero ei tarkoita hyväksikäyttöä. Onneksi.

Vierailija
18/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kulttuurista. Monilla muslimeilla (oletan, että bangladeshilainen miehesi oli muslimi) on tapana antaa lahjoja puolisolleen paljon useammin kuin suomalaisilla.

SofterSin:

Eikä hän minua hävennyt. No huh! Kyllä me älyllisesti olimme hyvinkin samalla tasolla, eikä tullut tilannetta, ettenkö olisi tajunnut, mistä hän puhui, ellei nyt sitten hänen erikoisalaansa yliopistossa oteta huomioon, matematiikka on aina tuottanut mulle suuria ongelmia. ;)

Parasta mitä nuorelle tytölle voi tapahtua on juuri tuollainen suhde. Voi, kuinka hän lahjoi minua! Parfyymeja, koruja, kukkia... ja kuitenkin saatoimme nauttia ihan vain siitä, että tiskasimme astioita yhdessä tai katsoimme CNN:n erikoislähetystä tms.

Mies oli muuten ulkomaalainen, jos sillä on jotain merkitystä. :) Oman kotimaansa jalkapallomaajoukkueen entinen maalivahtikin. ;)

Suhdettamme kesti muutamia kuukausia vajaan vuoden.

Vierailija
19/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ympäristön mielestä olin kelvoton " kaikkeen" .

Mitä tulin jonkun kommenttiin siihen, että nykyään jo 14v osaa manipuloida - tottakai minullakin oli aivot ja kyky käyttää niitä jo tuolloin. Mutta elämänkokemusta ei siinä iässä vielä ole. Eikä YKSIKÄÄN 14v näytä 20-vuotiaalta, vaikka mitä meikkejä ja vaatteita olisi.

ap

Vierailija
20/38 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin tämä ope oli erittäin suomalaistunut, söi jopa salmiakkia. :p

Ikäeroon se homma kuitenkin kaatui. Halusin kihloihin tai jotain, mutta hän ei, koska hän sanoi, että katuisin suhteen virallistamista kuitenkin pian, jahka aikuistuisin ja tajuaisin, että voisin saada komeamman/rikkaamman tms. Naiviuttani käsitin tilanteen siten, ettei hän oikeasti minusta välitä, kun ei halua tehdä suhteesta virallista ja jätin hänet.

Noh... kahden vuoden päästä hän kyllästyi yksinäisyyteen, mutta koska hän ei halunnut ketään toista, hän suostui vanhempiensa järjestämään avioliittoon ja muutti sitten vaimonsa kanssa pois Suomesta, rapakon taakse.

Hän käy kerran vuodessa Suomessa ja anelee minua tapaamaan, mutta en ole vielä koskaan suostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän