Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ siinä aamulenkissä on niin vaikeaa???

Vierailija
08.05.2014 |

Taas tänään lähdin aurinkoiseen aamuun koiran kanssa lenkille, enne kahdeksaa. Ihana fiilis, raikas olo ja kotiin tullessa sitten kahvit ja aamupala. Mutta miksi sinne tulee lähdettyä "suoraan sängystä" aivan liian harvoin, vaikka se on parasta juurikin heti herättyä? Päivä alkaa ihan eri tavalla, ja jaksaa enemmän. Silti on liikaa niitä päiviä kun ei jaksakaan lähteä vaan käväsee vaan kadulla koiran kanssa. :( Ärsyttää olla tällainen laiskapaska!!!! Tuntuu järjen vastaiselta että jos joku asia tekee hyvän olon, että sitä ei sitten tee? En ymmärrä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töissä pitää olla viimeistään 8.30. Jos herään vaikka kuudelta ja kävisin ½h lenkillä, niin olisin lenkillä 6.10-6.40. Sitten suihku ja vaatteet päälle eli klo 7.00. Aamupalan laitto (puuro) ja samalla hiukset kuntoon. Syömään pääsee 7.25 ja olen syönyt 7.40. Sitten meikkaus ja hampaiden pesu. Töihin pääsen lähtemään klo 8.00 ja olen töissä ajoissa. Näin se onnistuisi mutta nukun mieluummin 6.30 asti ja mies käyttää koiran 15 min aamulenkillä :). Illalla on mukava lenkkeillä ihan rauhassa ja käydä suihkussa ennen nukkumaan menoa...

Vierailija
2/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töissä pitää olla viimeistään 8.30. Jos herään vaikka kuudelta ja kävisin ½h lenkillä, niin olisin lenkillä 6.10-6.40. Sitten suihku ja vaatteet päälle eli klo 7.00. Aamupalan laitto (puuro) ja samalla hiukset kuntoon. Syömään pääsee 7.25 ja olen syönyt 7.40. Sitten meikkaus ja hampaiden pesu. Töihin pääsen lähtemään klo 8.00 ja olen töissä ajoissa. Näin se onnistuisi mutta nukun mieluummin 6.30 asti ja mies käyttää koiran 15 min aamulenkillä :). Illalla on mukava lenkkeillä ihan rauhassa ja käydä suihkussa ennen nukkumaan menoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mulle se paras olo tulee juurikin aamulenkistä, silti en saa lähdettyä??

Vierailija
4/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se ihanaa, mutta kun työt alkaa jo aamuyöllä, niin ei oikein onnistu.

Vierailija
5/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ihmiset puolustaa omaa toimintaa vaikka ap miettii vain omaa saamattomuuttaan :)

Vierailija
6/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Vierailija
7/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut on kyllä parhaita. Jos heti aamusta aloitan touhaamaan, saan vaikka mitä aikaiseksi ja usein hyvä mieli koko päivän. Silti tulee usein vaan lusmuiltua ja sit syyllistän itteäni siitä. Ei saa kunnolla mitään käyntiin. Aamulenkille en pääse lasten takia, mutta tuleehan sillekkin joskus vielä aikaa. Mutta yhtä laiska äiti täälläkin

Vierailija
8/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:56"]

Ja heti ihmiset puolustaa omaa toimintaa vaikka ap miettii vain omaa saamattomuuttaan :)

[/quote]

Niin vähän sitä ihmettelin että käsitinkö minä nyt kuitenkin oma aloitukseni väärin. :D

Siis oma saamattomuuteni juuri ihmetyttää, että miksi ei voi tehdä asiaa josta taatusti tulee hyvä mieli? :/

Vierailija
9/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Tosin nykyisin töihin pitää lähteä klo.6-6.30 joten en vain jaksa niin aikaisin, että menisin lenkille. Mutta vapaapäivinä tai lomalla ei tule myöskään lähdettyä kuin tosi harvoin. Varsinkin kesäisin on ihana kävellä aamuisin ja sen jälkeen on tois mukava olo. Siitä huolimatta ei yleensä tule lähdettyä kun laiskottaa. Se lähteminen siinä on se vaikein paikka :).

Vierailija
10/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hidas heräämään ja aamu-uninen. Jos ap olet samanlainen, niin en ihmettele jos aamulenkit jäävät vaikka houkuttavatkin :)

Vierailija
11/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina viikonloppu- ja vapaapäiväaamuisin juoksemassa. Se on ihan parasta, kun on hiljaista ja aurinko on just noussut. Työaamuina en voi käydä juoksemassa, koska mulla kestää aina tosi kauan ennen kuin punoitus naamasta laskeutuu ja hikoilu lakkaa. Vaikka käyn suihkussa lenkin jälkeen, kasvot punoittaa ja hikoilee niin ettei niihin voi laittaa meikkiä, enkä halua lähteä naama kiiltäen punaisena töihin.

Vierailija
12/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tapana herätä aamulla aikaisin ja tehdä monia ihania juttuja, joista tuli hyvä fiilis. Uskon, että se sama hyvä fiilis tulis nytkin, jos tekisin. Mutta en pysty enää heräämään niin aikaisin, että voisin tehdä ne ennen muita velvoitteita. Jos ap:llä se ei tarkoita, että pitää herätä viideltä tai aiemmin, vaan herää joka tapauksessa samaan aikaan, eikä vaan viitsi, niin ihmettelen myös. Mutta jos aamu on oikeasti niin täynnä jo ja ei vaan oikeesti jaksa, niin sitten ymmärrän. 

Vierailija
13/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on loppujen lopuksi mukavuuteen taipuvainen. Koska se palkinto tulee vasta jälkikäteen, on helppo siirtää ryhtymistä ja tehdä sitä mikä sillä hetkellä tuntuu mukavammalta.

Vierailija
14/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää lenkkeillä yksin, Se vaan on niin tylsää. Joskus kävin aamulenkillä ja pitäisi taas alottaa, mutta plääääh...

Vierailija
15/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:27"]

[/quote]

Niin vähän sitä ihmettelin että käsitinkö minä nyt kuitenkin oma aloitukseni väärin. :D

Siis oma saamattomuuteni juuri ihmetyttää, että miksi ei voi tehdä asiaa josta taatusti tulee hyvä mieli? :/

[/quote]

Ja pitäisikö meidän nyt sitten kaikkien joukolla pohtia AP:n saamattomuutta ja miettiä sen syitä? Meidän, jotka emme henkilöä edes tunne... Tottakai ihmiset alkavat kertoa omista aikatauluistaan, syistään ja muusta, kun niistä sentään saa jo jutun aihetta, toisinkuin itselleen vieraan AP:n tilanteesta.

Vierailija
16/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote]

Ja pitäisikö meidän nyt sitten kaikkien joukolla pohtia AP:n saamattomuutta ja miettiä sen syitä? Meidän, jotka emme henkilöä edes tunne... Tottakai ihmiset alkavat kertoa omista aikatauluistaan, syistään ja muusta, kun niistä sentään saa jo jutun aihetta, toisinkuin itselleen vieraan AP:n tilanteesta.

[/quote]

vänkänvänkänvänkäti aloitas nyt sitten tässäkin ketjussa. voi jeesusristusmaria.

Vierailija
17/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...En tosiaan tiedä miksi ap:n aamulenkki on niin vaikea toteuttaa...

Ehkä pidät pehmeistä peitoista, ja möyrit mieluummin niissä kuin lähdet viimaisaan ulkoilmaan. Tai sitten auringonvalo saa silmäsi vuotamaan, ja valoisina aamuina lenkki ei siksi innosta. Ehkä ap on aamuisin niin kankea, että lenkki tuntuu paremmalta illemmalla kun jäsenet ovat notkistuneet. Tai sitten hän nauttii rauhallisista aamuista, jolloin saa syödä aamupalaa ja laittautia ilman kiirettä.

Tämäkö on avauksen tarkoitus? Aloittaja kysyy mikä aamulenkissä on niin vaikeaa (ja ilmeisesti juuri hänen itsensä kohdalla, kun muiden kertomuksia omasta elämästään ihmetellään)

Minun on sanottava etten tiedä. Ehkä palstalta löytyy joku muu, joka osaa antaa sinulle vastauksen kysymykseen, miksi aamulenkki on juuri sinulle niin vaikeaa :)

Vierailija
18/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haluaisin niin käydä aamulenkeillä, mutta herään joka aamu klo 5.30, joten siinä mun tekosyy.

Vierailija
19/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ap menisi töihin ja miettisi asiaa uudestaan: aamulenkille voi varsin hyvin lähteä jo 4.30, silloin ehtii lenkkeilemään hieman pitemmälle ja aamu alkaa taatusti hyvin.

Vierailija
20/25 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä raskauspahoinvointi. Muutoin olen käynyt non 3 kertaa viikossa aamulenkillä.