Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein mökki -ohjelmasta

Vierailija
08.05.2014 |

Jotenkin pliisu ohjelma mielestäni ja mukaan lähteneet mökit eivät ole sykähdyttäneet. Eilisessä jaksossa oli yksi miljoonaluokan lukaali, pari mitäänsanomatonta möksää ja yksi kitch-mökki.  Tuntuu että ohjelmassa keskitytään liika epäolennaisuuksiis, kuvataan jotain grilli/istuinryhmää miljoonasta eri kuvakulmasta tai puhutaan kaislikon raivaamisesta. Okei, ne kuuluvat mökkielämään mutta mielestäni jos ohjelman nimi on. "Suomen kaunein mökki", sisätilat olisivat pääosassa  ja keskityttäisiin niihin. Eilisessä jaksossa ei tullut minkään mökin kohdalla wau-efektiä. Ensimmäistä ei näytetty sisältä juuri yhtään, toinen mökki oli ihan symppis mutta ei sykähdyttävä, kolmas oli toki hieno ja paini ihan eri sarjassa muiden kanssa (on muuten vuokramökki, löytyy nettimökin sivuilta!!) ja vika oli söpö mutta vähän liikaa kaikkea ja yli-yrittämistä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsonut yhden osan ja ihmettelin tosissaan, kun aurinkovarjoa kuvattiin 10 eristä kulmasta ja jaariteltiin asukkaiden kanssa aivan liian pitkään.

Mua kiinnostavat mökit, eivät asukkaat eikä tosiaankaan ole kovinkaan mielenkiintoista näyttää kuvaa jostain yhdestä ja samasta asiasta monta kertaa.

Mökit eivät myöskään sykähdyttäneet mitenkään, eivät olleet millään lailla erikoisia tai hienoa. Toivon todellakin, että ohjelma paranee, koska tykkään katsella ihmisten mökkejä ja koteja ja saada inspiraatioita itsellekin.

Vierailija
2/2 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjetön se vanha torppa keskellä ei mitään, johon rakennettu puolitoistametriä korkea "terassi" kiinni talon kylkeen, että saa susiruman altaan. Edes terassin aukkoa ei oltu viitsitty muotoilla kunnolla altaan muotoon. Ihan kammottava häksätin. Puhumattakaan siitä psykeedeelisestä leikkimökissä, joka muistutti ympäristöltäänkin kaatopaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi