Miten suhtautuisit, jos rakkauselämääsi retosteltaisiin juorulehdissä?
Alan olla hyvin kypsä tilanteeseeni enkä tiedä, mitä tekisin. Olen ns. pikkujulkkis ( lähinnä ex-miehen takia), ja hiljattain eronnut avokistani. Seurustelen " salaa" uuden miehen kanssa, ja olen oikeasti rakastunut häneen.
Pelkään vain, että paparazzien jatkuva seurailu ja toimittajien urkkiminen pilaa suhteen, jonka kanssa olen hyvin tosissani. MITÄÄN emme voi tehdä rauhassa ilman, että siitä saa lukea esim. seuraavan viikon Seiskassa kuvien kera (joskus myös tällä palstalla on arvosteltu tekemisiäni, mikä on loukannut ihan yhtä paljon, koska olen vauvapalstaillut lapseni syntymästä lähtien).
Ex-mieheni sekoittaa tilannetta entisestään, koska hän osallistuu minusta juoruamiseen ja sekoittaa asiaan vielä lapsemmekin, jota manipuloidaan näin suhtautumaan minun ja uuden mieheni suhteeseen negatiivisesti.
Tällä palstalla ihmisillä on aina ollut hyvin kärkkäitäkin mielipiteitä siitä, miten julkkiksen tulisi toimia, joten voisiko joku kertoa nyt minullekin, miten takaisin uuden suhteeni toimivuuden?
Pyydän myös, että ottaisitte jatkossa arvostelussanne huomioon sen, että täällä liikkuu myös meitä julkkiksia, joilla on tunteet!
Kiitän etukäteen!
Kommentit (46)
Siis paitsi tämän ketjun ap? En ole ikinä kuullutkaan ja sain sen käsityksen, että olisi ihan omistakin ansioistaan jonkun sortin julkkis.
kun se ei nähtävästi edes onnistu. Ei ne lehdet ikuisesti ole kiinnostuneita eikä jaksa jatkuvasti vetää lööppejä teistä. Nykäsen Matti ainakin pitää siitä huolen;) Onnea uudesta rakkaudesta!
Ja kaiken lisäksi ikäero oli suuri, se aiheuttaa omat kitkansa ihan oikeesti. Tsemppiä vaan sulle! Mulla ei o kyl mitään vastaan. Jos oot Nina ni oot kyl huumassakin tosi hyvä.
ja hänen isoisä? helge herala. heguli esiintyi aikoinaan mm valehtelijoiden klubi ja nyt pyörii telkussa vanha sarja nitrogabinetti.
Loren koukkuun? Ihan vaan uteliaisuudesta haluaisin tietää ja ihan hyvällä siis =) Ja onnea teille, hyvä pari ootte ja pitäkäähän peppi lotasta hyvää huolta niinkuin eittämättä teettekin =))
Ja jos taas oot provo ni aika hyvän heitit. On moneen uponnut ;o)
Tiedän, että hoidin asian huonosti, mutta minäkin olen vain ihminen. Miten kauan vain saan kantaa siitä syyllisyyttä? Tilanne oli huono jo aiemmin, uusi rakkaus oli vain lopullinen piste suhteelle. Ruumiinrakenteeni vain on tämän kaltainen, ei ole mitään salaisuutta.
kirjoitit tänne Av:lle;) Tsemppiä!
Eiköhän jokainen, joka on " sen oikean" löytänyt ja korviaan myöden rakastunut ensimmäisellä silmäyksellä tiedä, ettei siinä mitään ihmeellisiä koukuttamisia tarvita=)
Tähän asti olen vaan ajatellut, ettei se arki Wallun kanssa tainnut olla herkkua. Ei nääs vaikuta miltään ihannepuolisolta ja perheenisältä (ja ihan vaan lehtijuttujen perusteella).
Mitäs jos vaan lakkaisit lukemasta Seiskaa yms lehtiä. Voin kertoa, ettei suurinta osaa suomalaisista kiinnosta tippaakaan julkkisten seurustelut.
Kiitos sinullekin, on ihanaa huomata, että tälläkin palstalla on vielä oikeasti sympaattisia ihmisiä, jotka eivät usko kaikkeen roskaan, mitä julkkiksista kirjoitetaan=)
kirjoitit tänne Av:lle;) Tsemppiä!
Mä uskon että joku haluaa vedättää teitä:
-eka sympatiat puolelle ja varovaisia arvailuja kuka julkkis on kyseessä
- mielen kiinto herää, ap:n paljastuminen - kaikki tahtoo olla julkkikselle kiva joka on taviksille avoin jne jne.
T-R-O-L-L-I
Kukaan joka ei halua olla julkisuudessa ei tule tänne kirjoittamaan omana itsenään ja varsinkaan paljastelemaan henkilökohtaisia tuntojaan joita ei edes halua lehdissä kirjoiteltavan.
ehdotellut provoa tai ainakin kyseenalaistanut henkilön oikeellisuuden. no näköjään oon sen tehnyt niin hienovaraisesti ettei sitä oo huomattu =) No seurataan tilannetta!
Mä nimenomaan kirjoittaisin kaikille noin. Vitsi että sä oot.....
ja miksi pitäisi..... ei ne lehdet siitä yhtään rauhoitu vaan laittavat pökkyä pesään
Kyllä siihen julkisuuteen voi vaikuttaa. Usein ihmiset vaan haluavat hyötyä julkisuudesta tajuamatta, että siitä pitää aina myös maksaa. Kuten joku roskalehden päätoimittaja sanoi, jos kertoo häistään, lehti kertoo myös erosta jne.
oikea NINA vaiko oliko provo koko juttu?
kukahan tätäkin uskoi oikeaksi edes hetken???
ihmettelen...
Ei millään pahalla, mutta mallimisukoiden kieli on lähes koko kentän laajuudelta samantapaista, köyhää ilmaisultaan ja paljon virheitä.
Tämä ap on varmaan tarkkaillut ko. pikkujulkkiksen elämää ja halusi nyt provosoida av-mammoja.
aloitit suhteen Loreen ENNEN kuin lopetit edellisen suhteen pienen lapsesi isää Walluun. Siinä sulle syytä. Et hoitanut asioita oikein. Ja Wallu antaa haastatteluja joissa syyttää sinua kaikesta. En usko että ilman syytä menit toisen miehen syliin, mutta olisit ensin jättänyt wallun. By the way, miten sä pysyt niin laihana?