Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos rakkauselämääsi retosteltaisiin juorulehdissä?

Vierailija
30.07.2006 |

Alan olla hyvin kypsä tilanteeseeni enkä tiedä, mitä tekisin. Olen ns. pikkujulkkis ( lähinnä ex-miehen takia), ja hiljattain eronnut avokistani. Seurustelen " salaa" uuden miehen kanssa, ja olen oikeasti rakastunut häneen.

Pelkään vain, että paparazzien jatkuva seurailu ja toimittajien urkkiminen pilaa suhteen, jonka kanssa olen hyvin tosissani. MITÄÄN emme voi tehdä rauhassa ilman, että siitä saa lukea esim. seuraavan viikon Seiskassa kuvien kera (joskus myös tällä palstalla on arvosteltu tekemisiäni, mikä on loukannut ihan yhtä paljon, koska olen vauvapalstaillut lapseni syntymästä lähtien).

Ex-mieheni sekoittaa tilannetta entisestään, koska hän osallistuu minusta juoruamiseen ja sekoittaa asiaan vielä lapsemmekin, jota manipuloidaan näin suhtautumaan minun ja uuden mieheni suhteeseen negatiivisesti.

Tällä palstalla ihmisillä on aina ollut hyvin kärkkäitäkin mielipiteitä siitä, miten julkkiksen tulisi toimia, joten voisiko joku kertoa nyt minullekin, miten takaisin uuden suhteeni toimivuuden?

Pyydän myös, että ottaisitte jatkossa arvostelussanne huomioon sen, että täällä liikkuu myös meitä julkkiksia, joilla on tunteet!

Kiitän etukäteen!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vahvista itsetuntoasi niin ettei kaikenmaailman kirjoitukset loukkaa. Muista että se kenestä he kirjoittavat on imagosi, ei se tyyppi joka sinä oikeasti olet.

Ei nämä ihmiset sinua oikeasti tunne eikä heidän sanoillaan ole sen takia painoarvoa.

Vierailija
2/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tilannetta helpota se, että uusi mieheni on julkisessa työssä myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuka olet.

Ja itseäni yleensä on lähinnä naurattanut jonkun seiskan lööpit joistain julkkiksista tai ns. julkkiksista. ketä oikasti jaksaa kiinostaa jou nykänen ja sen akka.. siis oikeesti . mulla ainakin jää kaikki juorulehdet ym kauppoihin. eläköön kukin elämäänsä oli julkku tai tavis.

Mutta jos mun elämää riepoteltaiiin lehdissä niin antaisin olla j eläisin matalaprofiilisesti niin kyllä se julkisuus arvokin siitä katoaa.

Vierailija
4/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta pikku elämästään ja parisuhteestaan. Niissä riittää niin paljon hommaa, ettei ole aikaa tai kiinnostusta olla kiinnostunut seiskan lööpeistä!

Vierailija
5/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimeni ollut esimerkiksi huonoimpien julkkisäitien listalla, ja kyllä se tuntuu pahalta, vaikka vahvan itsetunnon omaankin. Mielestäni jokainen yrittää kuitenkin olla paras mahdollinen vanhempi lapselleen, joten kyllä tuollainen pysäytti.

Olisi tietysti helppoa olla vain välittämättä ja olla lukematta itsestään kirjoitettuja juttuja, valheellisiakin, mutta toisaalta haluan myös tietää, mitä minusta taas on kirjoitettu, jotta tiedän, missä mennään.

Vierailija
6/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion elää elämäni niin ja tehdä sellaisia valintoja, ettei rakkauselämääni todellakaan repostella missään.

Vierailija
7/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan julkisuuden henkilö, niin et alkaisi suhteeseen hänen kanssaan nimenomaan julkkis-statuksen vuoksi? T. Ap

Vierailija
8/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itseasiassa todennäköisesti ei kenenkään se oikea.

Voisin toki rakastua julkisuuden henkilöön, jos en olisi jo aviossa, mutta ne miehet ovat vähän toista sorttia eikä niiden vaimoja repostella lehdissä jollei kyseessä ole edellisen avioliiton rikkonut tyrkky.

Vierailija
9/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko Satu Ruotsalainen? Meinaan vaan, kun sen ex-ukko (Parviainen) soimaa sitä lehdissä vieläkin (ja samaa puolestaan tekee tämä Satu ex-ukostaan...).

Vierailija
10/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retostella on rehennellä jne.

No, minusta pikkujulkkikset ovat niin vähäpätöistä palstantäytettä, että he voivat aivan rauhassa sanoa toimittajille, että ei kuulu sulle.

Ja oikeusjuttujahan voi nostaa, jos toimittaja siitä huolimatta tekee jutun, vaikkei ole sinulta saanut siihen haastattelua tms.

terveisin,

toimittaja

(jota eivät minkään kokoiset julkkikset voisi vähempää kiinnostaa)

Vierailija
11/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran deitti . netissä yksi julkimo etsi tositarkoituksella seuraa mutta lopetin välittömästi kun kuulin hänen olevan julkisuuden henkilö. (tai ei sanonut aluksi olevansa julkisuuden henkilö) Sanoin sen myös hänelle. Vaihtaisin sinuna ammattia jo ihan lastenkin vuoksi.

onnistuukohan tää kun koko ajan herjaa linkittäminen kiellettyä

Vierailija
12/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletko Satu Ruotsalainen? Meinaan vaan, kun sen ex-ukko (Parviainen) soimaa sitä lehdissä vieläkin (ja samaa puolestaan tekee tämä Satu ex-ukostaan...).

Parviaisen kanssa.

Vierailija
13/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jossain määrin julkkis jo ennen suhdettani ex-mieheeni, mutta yleinen kiinnostus oli luojan kiitos paljon vähäisempää kuin nykyään. Enkä ole Satu Ruotsalainen, hänen uusi miehensä ei tietääkseni edes ole julkisuuden henkilö.

Vierailija
14/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei kiinnosta pätkän vertaa.... auttakaa mielummin.... ja siksi seiskaa menee kaupan kun on uteliaita av-mammoja joilla ei ole elämää

Vierailija
15/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin harvoin antanut haastatteluja, ongelmani ovat lähinnä valokuvaajat, jotka seuraavat nimenomaan meitä yhdessä uuden mieheni kanssa. Viime viikkoina ei ole sellaista Seiskaa ollut, jossa ei olisi jonkun rahankipeän lukijan tai ammattilaisvalokuvaajan ottamia kuvia meistä. Alamme kuitenkin pikkuhiljaa olla " vanha juttu" , ja erostanikin alkaa olla aikaa, mutta tätä ilmeisesti jatkuu siihen saakka, että myönnämme seurustelumme ja suostumme antamaan avoimen haastattelun. Tähän emme kuitenkaan haluaisi suostua.

Vierailija
16/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pakostakin sellainen kuva, että et välitä lapsestasi tai Wallusta yhtään...

Vierailija
17/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vaikeassa asiassa =))

Vierailija
18/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut voisit kyllä tehdä sille selväksi että ei elättelisi enää toiveita sinun suhteen. Sehän miesparka vielä luulee että palaatte yhteen!

Vierailija
19/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde) niin miksi ette voisi antaa yhteishaastattelua ja samalla pyytää toimittajia jättämään teidät rauhaan? Tiedättekö voisiko poliisilta saada esim. lähestymiskiellon toimittajille?

Vierailija
20/46 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kaiken paskan lehdissä masentaa. Muista, että kukaan ei oikeasti tiedä sinusta mitään tai kuka oikeasti olet. Ja varsinkaan sitä kuinka lapsesi kasvatat. Suomi nyt vaan on niin hiton uteliasta ja kateellista porukkaa. Ja se ei todella helpota asiaa että exäsi kertoo lehdille tunteitaan lapsi sylissä. Lapset on sopeutuvaisia ja rakastaa kyllä äitiä aina eniten ja ikuisesti! Ja varsinkin tällä palstalla arvostellaan rajusti, sellaisia joilla on kasvot kaikki nivoutuu samaan henkilöön. Vaikka arvostelijoilla on monta luurankoa itsellä kaapissa. Ei kukaan ole täydellinen, mutta kaikki tietää, tai tulis tietää, että me eletään vain kerran, nuoria tai vanhoja ollaan, mutta oikeus on onneen ja elää sitä mitä haluaa.

Julkkiksilla se on hankalampaa. Mä luen paljon esim. seiskaa tai paremminki vilasen, mä mietin niitä asioita sen hetken ja sit unohdan. Joskus säälittää et voi tota raasua kun on paha mieli, mut elämää tää on ja aikuiset ihmiset selviää. Eroissa melkein aina se toinen ei haluis sitä eroa, mut kyllä nekin useimmiten rakkauden viä löytää.

Äippä 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi