Superdieettasin. Melkein kaikki oon saanu jo takas.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:56"]
Vittu että vituttaa.
[/quote]
Paljonko tiputit?
Mulle kävi sama; join pitkään järkyttävän pahoja litkuja oksennuksenkin uhalla, laihduin unelmamittoihin, ja vuoden päästä olin lähtöpainossa. Mistä sitä tahdonvoimaa ja kurinalaisuutta saa hankittua...
Liityn vitutuskuoroon mutta vähän toisenlainen vitutus, en pysty laihduttamaan ollenkaan koska mulla on varmaankin jokin ties mikä lisämunuaisen uupumus. Aloitin vähän aikaa sitten laihtarin maanantaina 1400 kalorilla ja jo keskiviikkona olin niin uupunut etten jaksanut laittaa pyykkiä koneeseen. Tankkasin ihan hulluna iltapäivällä kun totesin tilanteen ja kohta rupesi helpottamaan. Mulla ei siis ollut mitenkään pahasti nälkä tai pää kipeä tai muuta laihdutuksesta tuttua, se oli ikäänkuin fyysinen romahdus noin isoilla kaloreilla ja se oli pelottavaa. Ei ihmiset oikeesti kannata vetää stressiä jne yli elämässä, tää ei ole kivaa :(.
Ihan normiruoalla laihtuu, ei tarvitse mitään ihmedieettejä. Ap mitä olet sitten dieetin jälkeen syönyt?
No alkuun söin ihan tavallisesti, ilman herkutteluja. Ja vaaka näytti kivoja lukemia. Sitten tuli pääsiäinen. Ja vappu. Ja miehen synttärit sekä yhden yön miniloma....
Ja nyt maha on entisellään, vaaka melkein myös :(
Eiköhän se jo ole jokaisen tiedossa että kaikki dieetit ovat vain lyhyen ajan ilo, jos sen jälkeen ei pysty syömään saman verran kuin kuluttaa.
Kyllä minuakin ketuttaisi tuhlatut rahat ja aika.
No mutta nyt ei kun takas ruotuun. Huolehdi että syöt tarpeeksi kunnon puhdasta ravintoa niin ei oo niin suurta kiusausta syödä muuta. Ja liikunta auttaa myös..
Tiedän tunteen. Itse olen laihtunut monella menetelmällä: 1200 kcal päivässä syömällä, vähärasvaisella, karppaamalla, Painonvartijoilla, South Beach Dietillä, ja aina lihonut takaisin :(