Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset tulevat hirveän paljastavissa uima-asuissa uimahalliin?

Vierailija
15.12.2020 |

Jokainen saa tietty pukeutua kuten halua mutta en ymmärrä miksi niin moni nainen näkee sen aiheelliseksi käyttää paljastavia bikinejö uimahallissa. Tänään tuli siis käytyä uimahallissa ja siellä oli tietenkin se yks nainen jolla peppu koknaan paljaana. Ei minkäänlaista kunnioitusta muita kohtaan...

Olen siis mies.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pukeutuu ja meikkaa aina itseään varten. Miksi sitä liikaa vartaloaan peittelisi vain itseään varten?

Näin olen ymmärtänyt.

T. Mies

Vierailija
42/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljas pinta noin häiritsee niin ehkä uimahalli on väärä paikka sulle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tämä bikinit uimhalliin on joku meemi mutta näyttää olevan totta. Ei vanhoina hyvinä aikoina olisi tullut mieleenkään mennä bikineissä UIMAAN halliin. Bikinit on rannalla löhöilyä ja näyttäytymistä varten.

Ja pöh. Meillä oli bikinit päällä niin uimahallissa kuin rannallakin koko lapsiporukalla jo 70-luvulla. Se oli ihan normaalia silloin. Ei ollut  kenelläkään uimapukua. Enkä näe vieläkään mitään epänormaalia bikinien käytössä. Ainoastaan burkhinien käyttöä suosivat saattavat pitää sitä jotenkin outona.

Vierailija
45/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta että joku tuosta häiriintyy!:D

Itse pukeudun kaikkialle nätisti ja naisellisesti ja uimahalli ei tee poikkeusta. Tykkään kivoista bikineistä ja koska olen treenannut ikäni niin ihan hyvältä näytän vielä 35v hoikkana naisena.

Mutta pitäähän nyt yleisen ankeuden vuoksi kaikilla olla musta kokouikkari! Epäilen vahvasti että ap on nainen jonka mies on turhan pitkään tiiraillut bikinityttöjä.

Eli koska haluat pukeutua provosoivasti ja seksikkäästi niin teet sen myös uimahallissa? Ja koska olet treenannut ja kroppasi näyttää hyvältä niin sinulla on oikeus pitää seksikkäitä uima-asuja? Olen täysin sinun kannallasi, hienoa!

Itse olen 53-vuotias mies ja olen treenannut vain keskivartaloani. Minäkin pidän pikkuisia ja tiukkoja speedoja koska tasa-arvo, ja tykkään näyttää asemaani alfauroksena, enkä välitä mitä muut ajattelevat. Minusta on mukavaa katsella uimahallissa bikinibeibejä ja kyllä naisetkin minulle aina kuumenevat. Nähtäillään uimasillaan. <3

T: Setämies

Naiset ei kyllä kuumene 53-vuotiaalle miehelle, tai korkeintaan 80-v. naiset.

Kyllä ne on kuumana käyneet, höyry vaan noussut korvista. He kokevat ilmeisesti speedoni jotenkin heitä loukkaavina. Olin vain iloinen nähdessäni heidät. Hämmästyneitä olivat kun kerroin heille kehopositiivisuudesta. Eivät olleet varmaan kovinkaan woke.

T: Speedosetä

Vierailija
46/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta että joku tuosta häiriintyy!:D

Itse pukeudun kaikkialle nätisti ja naisellisesti ja uimahalli ei tee poikkeusta. Tykkään kivoista bikineistä ja koska olen treenannut ikäni niin ihan hyvältä näytän vielä 35v hoikkana naisena.

Mutta pitäähän nyt yleisen ankeuden vuoksi kaikilla olla musta kokouikkari! Epäilen vahvasti että ap on nainen jonka mies on turhan pitkään tiiraillut bikinityttöjä.

Eli koska haluat pukeutua provosoivasti ja seksikkäästi niin teet sen myös uimahallissa? Ja koska olet treenannut ja kroppasi näyttää hyvältä niin sinulla on oikeus pitää seksikkäitä uima-asuja? Olen täysin sinun kannallasi, hienoa!

Itse olen 53-vuotias mies ja olen treenannut vain keskivartaloani. Minäkin pidän pikkuisia ja tiukkoja speedoja koska tasa-arvo, ja tykkään näyttää asemaani alfauroksena, enkä välitä mitä muut ajattelevat. Minusta on mukavaa katsella uimahallissa bikinibeibejä ja kyllä naisetkin minulle aina kuumenevat. Nähtäillään uimasillaan. <3

T: Setämies

Naiset ei kyllä kuumene 53-vuotiaalle miehelle, tai korkeintaan 80-v. naiset.

Kyllä ne on kuumana käyneet, höyry vaan noussut korvista. He kokevat ilmeisesti speedoni jotenkin heitä loukkaavina. Olin vain iloinen nähdessäni heidät. Hämmästyneitä olivat kun kerroin heille kehopositiivisuudesta. Eivät olleet varmaan kovinkaan woke.

T: Speedosetä

Ostat vaan yhä niukemmat ja irvokkaammat speedot entisten tilalle ja patsastelet ylpeydellä vesijumppatanttojen massan läpi. Suomi on vapaa maa.

Vierailija
47/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta pääsevät someen itkemään #metoo kuinka miehet tuijottaa ja jollakin tahattomasti noussut teltta pystyyn. Huomion hakua.

Vierailija
48/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, että mikä siinä ihmisen kehossa on niin kamalaa, että siihen täytyy suhtautua näinkin vihamielisesti, mitä täällä kommentoidaan?

Ja jos paljas iho on niin vastenmielinen asia, niin miksi käyt _uimahallissa_? Siellä kun väistämättä törmää jopa ALASTOMIIN ihmisvartaloihin.

Ei pitäisi kenellekään kirjoitustaitoiselle yllätyksenä tulla, mitä ihmisvartalo pitää sisällään. 

Jos joku on sen verran sinut oman vartalonsa kanssa, eikös se ole vain positiivinen asia. Ja jos joku kokee näyttävänsä parhaimmalta tietynlaisessa uima-asussa, eikös se ole jokaisen oikeus sellaiseen pukeutua. Vastaa rehellisesti: pukeudutko sinä asuun, jonka koet epämukavaksi tai epäimartelevaksi?

Ja silti. Vaikka olisi pukeutunut miten, tai ei olisi pukeutunut lainkaan, ei se oikeuta seksuaaliseen häirintään. Katsomista ei kukaan kiellä, mutta sen voi tehdä hienovaraisesti tuijottamatta ja aiheuttamatta toiselle epämukavaa oloa.

Vierailija
49/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilo silmille, ei ole pakko katsoa jos häiritsee!

Hirveetä kattoo...

Vierailija
50/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllybikinit on ruminta ja vastenmielisintä uimapukumuotia aikoihin. Liika paljastaminen ei ole tyylikästä.

Vierailija
51/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottavat mallia ns. pikkariuikkareita käyttävistä setämiehistä. Tiedättehän nämä setämiesuikkarit missä reuna on joku 1cm leveä ja muna pullottaa.

No kyllähän pistoolispeedot ovat miesten ihmisoikeus, jos he joutuvat katselemaan jatkuvalla syötöllä naisten riippareita ja valuvia zelluloidipakaroita 3 numeroa liian pienissä naru-uikkareissa.

Ja omasta mielestäni molemmat aivan hirveitä. Olen nainen.

En tajua miksi riippareita aina sorsitaan.

T: mies

Vierailija
52/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyt ja tissit toimii aina!

Vierailija
53/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tämä bikinit uimhalliin on joku meemi mutta näyttää olevan totta. Ei vanhoina hyvinä aikoina olisi tullut mieleenkään mennä bikineissä UIMAAN halliin. Bikinit on rannalla löhöilyä ja näyttäytymistä varten.

Järkevää on omistaa vain yksi uimiseen tarkoitettu asu. Minulla se on bikinit, ja niillä menen rannalle ja uimahalliin. En harrasta uimista, käyn vain silloin tällöin vähän polskimassa lasten kanssa. 

Vierailija
54/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta toisensa jälkeen ihmettelen, miten jaksatte niin paljoa kiinnittää huomiota toisten vaatetukseen. Minulle on aivan sama miten joku pukeutuu. 

Vierailija
55/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit mennä muiden homojen kanssa Yrjönkadulle.

Ai mut ootkin nainen oikeasti

Vierailija
56/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen keskittyis vaan siihen omaan uimiseensa. Käviskö sellainen?

Vierailija
58/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä alkaa kiinnittää huomiota toisten uimapukuihin? Itse olen 39v mies enkä rehellisesti sanottuna ikinä katso mitä kullakin on uimahallissa päällä. Ainoa motkotuksen aihe jonka keksin, on että miksi hallissa ei saa pitää uimashortseja, niissä ihon myötäisissä on itsellä aina turhan paljas olo.

Vierailija
59/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla samaa mieltä. Julkisessa uimahallissa normivuorolla pitäisi oikeasti olla takapuoli peitettynä kaikilla.

Vierailija
60/69 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kuinka moni omistaa useammat uima-asut? Minulla on tasan yksi ja ne sattuvat olemaan bikinit jotka ovat olleet päällä niin rannalla, uima-altaalla kuin uimahallissakin. Pitäisikö oikeasti ostaa uimahalliin erikseen uimapuku?

Tykkään pitää narubikinejä koska ne ovat mukavat ja sopivat ja niihin mahtuu ahterini ja tissit, uimapuku on todella hankala löytää isorintaisena ja isopyllyisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi