Miksi jotkut naiset tulevat hirveän paljastavissa uima-asuissa uimahalliin?
Jokainen saa tietty pukeutua kuten halua mutta en ymmärrä miksi niin moni nainen näkee sen aiheelliseksi käyttää paljastavia bikinejö uimahallissa. Tänään tuli siis käytyä uimahallissa ja siellä oli tietenkin se yks nainen jolla peppu koknaan paljaana. Ei minkäänlaista kunnioitusta muita kohtaan...
Olen siis mies.
Kommentit (69)
Koska kehåpåsitiivisuus. Yksi miljoonasta syystä miksi en käy uimahalleissa.
Ottavat mallia ns. pikkariuikkareita käyttävistä setämiehistä. Tiedättehän nämä setämiesuikkarit missä reuna on joku 1cm leveä ja muna pullottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottavat mallia ns. pikkariuikkareita käyttävistä setämiehistä. Tiedättehän nämä setämiesuikkarit missä reuna on joku 1cm leveä ja muna pullottaa.
No kyllähän pistoolispeedot ovat miesten ihmisoikeus, jos he joutuvat katselemaan jatkuvalla syötöllä naisten riippareita ja valuvia zelluloidipakaroita 3 numeroa liian pienissä naru-uikkareissa.
Ja omasta mielestäni molemmat aivan hirveitä. Olen nainen.
Koska sellainen asu on mukavampi. Kyllä itse laitan mielummin kaksiosaisen kun kokouimapuvun.
Paljastava se on joka tapauksessa.
Niin. Muitakin syitä on kun se teidän keksimä ja haukkuma.
Kivahan se on katsella bikinibeibejä.
Ne tahtovat uida kilpaa miesten kanssa ja haitata näiden hydrodynaamisyyttä.
Luulin että tämä bikinit uimhalliin on joku meemi mutta näyttää olevan totta. Ei vanhoina hyvinä aikoina olisi tullut mieleenkään mennä bikineissä UIMAAN halliin. Bikinit on rannalla löhöilyä ja näyttäytymistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tämä bikinit uimhalliin on joku meemi mutta näyttää olevan totta. Ei vanhoina hyvinä aikoina olisi tullut mieleenkään mennä bikineissä UIMAAN halliin. Bikinit on rannalla löhöilyä ja näyttäytymistä varten.
Minulla on uimahalliin tarkoitettu kaksiosainen uimapuku. Toppi ja alaosa. On mukava.
Pitkäselkäisenä varsinaiset uimapuvut on kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on katsella bikinibeibejä.
olisi se kiva, mutta kun en näe juuri mitään ilman silmälaseja.
Vierailija kirjoitti:
Ne tahtovat uida kilpaa miesten kanssa ja haitata näiden hydrodynaamisyyttä.
köli vakauttaa uintia
Vierailija kirjoitti:
Ja uimassakäyntiä varten käyt vaihtamassa kokouimapuvun?
Mitä haittaa, vaikka naiset olisivat alasti uimahallissa. Kaikillahan on tissit ja pimpero.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet ovatkin viriilejä. Samanikäiset naiset keinuvat kiikkustuolissa.
Koska ovat vahvoja ja voimaantuneita naisia
Uimahalleissa sais olla oma vuoro miehille. :/ Ite en osaa uida, mut haluisin opetella ja sit ne porealtaat vois olla kivoja. Itellä on kiero mieltymys naisten uima-asuihi ja bikineihi, nii en haluu mennä uimaa sen takii, mitä alakerras tapahtuisi. Ja jos olis miehille oma vuoro, nii ei olis nii paljoo väkee, nii saattas jopa uskaltautuu mennä.
Etsimään mies seuraa. Itse rakastan sitä
T mies
Samasta syystä miksi postaa päivittäin someen kuvia ahteristaan.