Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset tulevat hirveän paljastavissa uima-asuissa uimahalliin?

Vierailija
15.12.2020 |

Jokainen saa tietty pukeutua kuten halua mutta en ymmärrä miksi niin moni nainen näkee sen aiheelliseksi käyttää paljastavia bikinejö uimahallissa. Tänään tuli siis käytyä uimahallissa ja siellä oli tietenkin se yks nainen jolla peppu koknaan paljaana. Ei minkäänlaista kunnioitusta muita kohtaan...

Olen siis mies.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallit ovat kiinni.

Riippuu missäpäin suomea olet

Vierailija
22/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ei huorahuomion takia tekisi. Tästä on pohjimmiltaan kyse, sanokaa mitä sanotte.

Silloinhan syy on katsojissa.  Miksi pikkubikinit saa katsomaan?  Hahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr25

Mee vaan ei tapahdu mitään.

Vierailija
24/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Uimahalleissa sais olla oma vuoro miehille. :/ Ite en osaa uida, mut haluisin opetella ja sit ne porealtaat vois olla kivoja. Itellä on kiero mieltymys naisten uima-asuihi ja bikineihi, nii en haluu mennä uimaa sen takii, mitä alakerras tapahtuisi. Ja jos olis miehille oma vuoro, nii ei olis nii paljoo väkee, nii saattas jopa uskaltautuu mennä.

Väitätkö, ettei muhkeakulli tiukoissa kiiltävissä Speedoissa ja housun reunoilta kurkistavat pussukat saa kikkeliäsi innostuneeksi?

Vierailija
25/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat vahvoja ja voimaantuneita naisia

Niin. Miksi pitäisi kunnioittaa kenenkään yliseksuaalisuutta ja ottaa vastuu muiden mielenliikkeistä?

Vierailija
26/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta että joku tuosta häiriintyy!:D

Itse pukeudun kaikkialle nätisti ja naisellisesti ja uimahalli ei tee poikkeusta. Tykkään kivoista bikineistä ja koska olen treenannut ikäni niin ihan hyvältä näytän vielä 35v hoikkana naisena.

Mutta pitäähän nyt yleisen ankeuden vuoksi kaikilla olla musta kokouikkari! Epäilen vahvasti että ap on nainen jonka mies on turhan pitkään tiiraillut bikinityttöjä.

Vierailija
27/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tämä bikinit uimhalliin on joku meemi mutta näyttää olevan totta. Ei vanhoina hyvinä aikoina olisi tullut mieleenkään mennä bikineissä UIMAAN halliin. Bikinit on rannalla löhöilyä ja näyttäytymistä varten.

Ja uimassakäyntiä varten käyt vaihtamassa kokouimapuvun?

No eipä siellä rannalla kukaan oikeastaan ui. Kunhan vähän räpiköi ja käy vilvoittelemassa. Eikä ainakaan bikineissä. 

Vierailija
29/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pukeudun kaikkialle nätisti ja naisellisesti ja uimahalli ei tee poikkeusta. Tykkään kivoista bikineistä ja koska olen treenannut ikäni niin ihan hyvältä näytän vielä 35v hoikkana naisena.

Mutta pitäähän nyt yleisen ankeuden vuoksi kaikilla olla musta kokouikkari! Epäilen vahvasti että ap on nainen jonka mies on turhan pitkään tiiraillut bikinityttöjä.

Eli koska haluat pukeutua provosoivasti ja seksikkäästi niin teet sen myös uimahallissa? Ja koska olet treenannut ja kroppasi näyttää hyvältä niin sinulla on oikeus pitää seksikkäitä uima-asuja? Olen täysin sinun kannallasi, hienoa!

Itse olen 53-vuotias mies ja olen treenannut vain keskivartaloani. Minäkin pidän pikkuisia ja tiukkoja speedoja koska tasa-arvo, ja tykkään näyttää asemaani alfauroksena, enkä välitä mitä muut ajattelevat. Minusta on mukavaa katsella uimahallissa bikinibeibejä ja kyllä naisetkin minulle aina kuumenevat. Nähtäillään uimasillaan. <3

T: Setämies

Vierailija
30/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska haluat pukeutua provosoivasti ja seksikkäästi niin teet sen myös uimahallissa? Ja koska olet treenannut ja kroppasi näyttää hyvältä niin sinulla on oikeus pitää seksikkäitä uima-asuja? Olen täysin sinun kannallasi, hienoa!

Itse olen 53-vuotias mies ja olen treenannut vain keskivartaloani. Minäkin pidän pikkuisia ja tiukkoja speedoja koska tasa-arvo, ja tykkään näyttää asemaani alfauroksena, enkä välitä mitä muut ajattelevat. Minusta on mukavaa katsella uimahallissa bikinibeibejä ja kyllä naisetkin minulle aina kuumenevat. Nähtäillään uimasillaan. <3

Naiset ei kyllä kuumene 53-vuotiaalle miehelle, tai korkeintaan 80-v. naiset.

Vierailija
31/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllybikinit on muotia.

Vierailija
32/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut niin pitkään tätä antaa kaikkien kukkien kukkia -soopaa, että piru vie otan sitten ilon irti siitä. Laitan leopardi-uikkarit päälle vaikka vielä 70-vuotiaana, jos huvittaa.

Vierailija
33/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo silmille, ei ole pakko katsoa jos häiritsee!

Vierailija
34/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kuin miehet esittelevät itseään yläosattomissa ja speedoissa.

Eli siksi, että ei ymmärretä miten noloa se on.

Vierailija
35/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kyllä kuumene 53-vuotiaalle miehelle, tai korkeintaan 80-v. naiset.

miehet tuossa iässä vasta parhaimmillaan.

t.mies

Vierailija
36/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu valkoisissa uikkareissa!

Vierailija
37/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi alastikaan tulla, kun omistan vain bikineitä.

Vierailija
38/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se vastaukset tulivatkin: katsokaa kaikkia minua!

Oikeasti minulle on ihan sama mitä ihmisillä on päällä, mutta oli tilanne tai asu mikä tahansa, niin juuri ne, jotka huomiota hakevat, saavat minun pään kääntymään vain poispäin. 

Vierailija
39/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu valkoisissa uikkareissa!

Jee!

Vierailija
40/69 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tämä bikinit uimhalliin on joku meemi mutta näyttää olevan totta. Ei vanhoina hyvinä aikoina olisi tullut mieleenkään mennä bikineissä UIMAAN halliin. Bikinit on rannalla löhöilyä ja näyttäytymistä varten.

Minä en omista kuin bikinejä. Käyn niissä avannossa pari kertaa viikossa ja joskus uimahallissa. Kokouikkari on hirveän epäkätevä ja epämukava saunassa ja vessakäynneillä. Liimautuu nihkeästi ihoa vasten ja pysyy märkänä ja kylmänä pitkään avannosta noustessa, kun taas bikineissä iho kuivuu nopsaan ja tarkenee oleilla avannon ohessa hetken ulkona. Puhumattakaan siitä että se kokouikkari pitää kuoria kokonaan pois päältä vessassa ja sitten kiskoa nihkeänä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi