Missä voi antaa palautetta Postin pakettijakelusta?
En onnistu löytämään mistään lomaketta, jolla palautteen voi jättää. Kirjepostilomake löytyy, mutta en tarkoita päiväpostin tuomia paketteja.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Valitse tuosta sopiva lomake
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta/itseasiointilomakkeet
Siellä ei ole yhtään lomaketta esim. palautteelle Postin palvelupisteistä. Kun valitset palautteen jakelusta, tulee kehoitus käyttää chattibottia. Botti antaa myös hyvin rajoittuneen joukon aiheita. Pakko valita taas joku täysin väärä aihe. Sitten saat alkaa kirjoitta palautetekstiä todella pieneen ruutuun näytön nurkassa. Siis haloo! Vähän paremman käyttökokemuksenkin voisi toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole sopivaa. Palautelomake postinjakelusta koskee kirjepostia. ap
Ei ole tullut vastausta. Kesällä valitin. Nyt ois uuden valituksen aika kun erään miehen kuolintodistus tuli postilaatikkooni.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä uskomatonta, kun kyseessä on maksullinen palvelu ja palautetta ei voi antaa! ap
Hei, löysin tavan! Se olemattoman pieni chattibotti, kun valitsee esim. aiheen ”palautetta pontinjakajasta”. Sitten antaa kirjoittaa palautetekstin siihen pieneen tekstikenttään. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhö... Onnea vastauksen saamiseen :D
Itse asiassa joskus jätin sinne palautteen, sain vastauksen ja kymmenen postimerkin arkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei ole yhtään lomaketta esim. palautteelle Postin palvelupisteistä. Kun valitset palautteen jakelusta, tulee kehoitus käyttää chattibottia. Botti antaa myös hyvin rajoittuneen joukon aiheita. Pakko valita taas joku täysin väärä aihe. Sitten saat alkaa kirjoitta palautetekstiä todella pieneen ruutuun näytön nurkassa. Siis haloo! Vähän paremman käyttökokemuksenkin voisi toteuttaa.
Anna samalla palautetta palautteenannosta!
Postissa on puhelimen päässä asiakaspalvelu, maksullinen toki. Olen saanut sieltä hyvää palvekua kun olen pyytänyt siirtämään pakettini siihen noutopisteeseen mihin olen pyytänyt. Viimeksi olivat laittaneet pakettini automaattiin kauemmas. Puhelinaspa ei pystynytkään siirtämään sitä noutopisteeseen. Ovat kai eri yksikköä tms. Sairasta touhua. Pyysin jotain puh numeroa tai sähköpostia mihin olisin valittanut mutta ei pystynyt antamaan? En halua pakettia automaattiin. En halua maksaa kotiinkuljetuksesta joka kerta. En muutenkaan ole innokas verkkokauppatilaaja koska tykkään pyöriä kaupoissa ja vaatteita on vaikea ostaa verkosta minun pituudellani, 155cm. Nyt koronan takia en kuitenkaan halua kaupoissa pyöriä. Toivottavasti tuo hemmetin korona saadaan ensi vuonna siihen malliin että voi taas elellä normaalisti. Meillä oli ennen toimiva posti, taksi, vr ym mutta nykyään ei enää ole.
Täälläpä tietysti. Jään kuulolle! T. Turkka Kuusisto, pääjohtaja, posti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä uskomatonta, kun kyseessä on maksullinen palvelu ja palautetta ei voi antaa! ap
Sulla on vielä toi epäuskoisuusvaihe menossa. Siitä seuraa raivokas toiminta- ja kiukkuvaihe, joka lopulta johtaa apatiaan, masennukseen, elämän tarkoituksen kadottamiseen ja tyhjyyden tunteeseen. Uudelleensuuntautumisvaiheessa sitä lopulta sitten hyväksyy tosiasiat sellaisina kuin ne on, ja jättää sikseen sen, mihin ei voi vaikuttaa.
Itse olen suuntautunut nykyään aika paljon käsityöharrastusten pariin ja olen kohta pääsemässä irti rauhoittavista ja masennuslääkkeistä, joita tarvitsin kahdessa edellisessä vaiheessa jaksaakseni.
Psykiatrini on kieltänyt minua tilaamasta enää koskaan mitään, jos toimittaja on Posti, ja luulen, että loppuelämä täytyy tosiaan nyt elää näin.
Voimia kaikille!
Tää on ihanaa! Niin totta, mutta samalla ihan hirtehinen. :D
Vastausta on sitten turha odottaa. Kesällä laitoin nettisivujen kautta palautteen ja yli kuukauden päästä tuli vastaus että jos asia on vielä ajankohtainen niin lähetä uudestaan palaute yms.
Niinpä. Tässä olisi nyt jollekin pisneksen paikka. Ei tarttis edes kauheesti tsempata että saisi nåå palvelut pelaamaan paremmin kuin Posti. Mäkin lähtisin sinne viivana töihin. T: Postilainen
Vierailija kirjoitti:
Postissa on puhelimen päässä asiakaspalvelu, maksullinen toki. Olen saanut sieltä hyvää palvekua kun olen pyytänyt siirtämään pakettini siihen noutopisteeseen mihin olen pyytänyt. Viimeksi olivat laittaneet pakettini automaattiin kauemmas. Puhelinaspa ei pystynytkään siirtämään sitä noutopisteeseen. Ovat kai eri yksikköä tms. Sairasta touhua. Pyysin jotain puh numeroa tai sähköpostia mihin olisin valittanut mutta ei pystynyt antamaan? En halua pakettia automaattiin. En halua maksaa kotiinkuljetuksesta joka kerta. En muutenkaan ole innokas verkkokauppatilaaja koska tykkään pyöriä kaupoissa ja vaatteita on vaikea ostaa verkosta minun pituudellani, 155cm. Nyt koronan takia en kuitenkaan halua kaupoissa pyöriä. Toivottavasti tuo hemmetin korona saadaan ensi vuonna siihen malliin että voi taas elellä normaalisti. Meillä oli ennen toimiva posti, taksi, vr ym mutta nykyään ei enää ole.
Minä taas tilasin tuotteen pakettiautomaattiin, koska sieltä piti olla vaivaton hakea. No, se olikin siirretty postin pisteeseen aspan taa, jolloin tulikin hankala valtakirjaruljanssi. Kylläpä ärsytti.
Suosittelisin kaikille twitteriä. Julkisesti kun antaa tarpeeks negaa niin alkaa tapahtua. kannattaa tehdä vaikka ihan omat tunnukset tuota varten. Imagohaitta on sellainen johon Posti reagoi. Sitä tulee kun kirjoittaa niiden twitteriin ja laittaa vaikka häsäksi #pskapalvelu.
Unohtakaa kaikki lomakkeet ja botit, tehkää huonosta palvelusta julkinen häpeä.
Posti myy palveluja, jota ei kuitenkaan pysty toteuttamaan.
Sama, kun tilais ajan parturiin etukäteismaksulla ja sanottais, että sori, en mä nyt ehdikään, mutta tuolla naapurikaupungissa on kuulemma parturi, joka ehtii..
Kannattaa äänestää postia jaloilla.
A-Studiossa sanottiin, että palaute luetaan seuraavana päivänä. Mistä tämä palaute on saatu?
Vierailija kirjoitti:
A-Studiossa sanottiin, että palaute luetaan seuraavana päivänä. Mistä tämä palaute on saatu?
Ihan käsittämättömät on Postin palautekanavat nykyään. On somea, lomakkeita ja bottia sekä törkeen hintasta palvelunumeroa. Kun ihan yksi sähköpostiosoite riittäisi ja sellainen aikanaan heillä olikin. Ei enää.
Somen julkinen viestittely ei kiinnosta ja botti on todella kämänen käyttää.
Juurikin näin, postilaitos ei palautetta kaipaa, koska se yleensä on negatiivista. Esim minulle tulee nykyään ja viikoittain lähetyksiä Kiinasta. Siellä päässä toiminta on esimerkillistä ja träkkäys erinomaista. Välillä jopa omaan toimipisteeseeni asti. Ongelmat alkavat pisteestä Helsinki/Vantaa jakelukeskus. Siis suomen päässä tökkii kaikki taas pahemman kerran. Kiinasta lähetys voi tulla jopa viikossa ja nimikkeellä free shipping. Vantaalta se sitten voi kestää 2-3 vko. Että se siitä ja postin tehokkuudesta. Jospa edes minun aikanani saataisiin Suomeen toimiva posti, tai ainakin kilpailija.
Very regards, Seppo P.
Hyvä,Postilainen. Kymmenen pistettä ja papukaijan merkki, eikä tämä ole vinoilua. Ei tekijöissä vikaa ole, vaan johdossa. Aina v...un ministeri huppuraisen vippuraista myöten. Suu puhuu enemmän, kuin aivot ehtii ajatella, sikäli kuin hänellä niitä onkaan. Ehkä kolme solua, jossa kaksi tappelee ja kolmas leikkii eroruomaria...192
Kannattaa vältellä postin käyttämistä aina, kun voi. Onneksi paketteja voi lähettää muitakin reittejä. Vielä kun verkkokaupat tarjoaisivat aina jonkin muunkin vaihtoehdon postin rinnalle ja kirjeitä voisi fiksusti lähettää muuta kautta...