LAIHDUTUSOSAAJAT HOX!! Miltä kuulostaa tämmönen:
Olen 70kg/170cm eli normaalipainon/lievän ylipainon rajalla ja tahtoisin laihduttaa muutaman tai ehkä 5kg. Miltä kuulostaisi tämmönen ruokavalio:
Aamupala: 250g rasvaton maitorahka + 200g marjoja tai hedelmä, kahvia mustana
Lounas: Salaattia(salaatti, kurkku, tomaatti, paprika) tai vihanneksia esim joku pakastesekotus 300g + n. 100g kana/lihaa/jauhelihaa/tonnikalaa millon mitäkin, 0-100g raejuustoo
Välipala: hedelmä tai 1-2 siivua leipää ilman voita rehuilla ja kinkkusiivu
Päivällinen: Samaku lounas
Iltapala: samaku aamupala tai välipala
Syönkö siis liikaa jos tahdon normaalipainon sisällä laihduttaa? Kauankohan tällä ruokavaliolla menisi laihduttaa 5kg (70kg->65kg) ja paljonko tässä on suurinpiirtein kaloreita?
Liikun 1-3krt/vk kävelylenkkejä, juosten, rullaluistelua, pyöräilyä
Kommentit (73)
hakeudu hoitoon sh:si kanssa ennenkuin käy huonosti.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:05"]hakeudu hoitoon sh:si kanssa ennenkuin käy huonosti.
[/quote]
Sillonhan lihoisin, kun joutuisin hoitoon. :(
t. 173/55
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:56"]
173/55, elämäntapasi ei ole lähelläkään terveellistä. Saat aivan liian rasvaa, joten hormonitoimintasi on vaarassa. Tulevatko kuukautiset normaalisti?
[/quote]
Liian vähän piti sanomani.
[/quote
Ei ole ollut moneen vuoteen, olen nyt 19 vuotias.
t. 173/55
[/quote]
On muuten hyvä ehkäsykeino! :) Luonnonmukanen ja ei tarvii ressata.
173/55
vahvasti menee jo provoilun puolelle kuules!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:44"]
[
[/quote]
Kerro, MIKÄ mun syömisissäni on sairasta?!??
t. 173/55
[/quote]
Olet siis niin sairas ettet sitä itse näe? Näin oletinkin.
Syömisessäsi on sairasta nuo pienet määrät sekä proteiinien ja rasvan poissaolo. Käytöksessäsi on sairasta tuo liikuntamäärä, etenkin syömisiisi verrattuna, laihuutesi korostus joka viestissä, kaikki heittosi siitä kuinka lihaksia ei tule hankkia ja nuo muut sairaat heittosi sekä pakkomielteenomaisuus syömisestä ja liikunnasta ja vaatekoosta joka paistaa joka viestistäsi.
Hae apua ennen kuin on liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:10"]
[/quote]
Tarpeeksi pieni määrä energiamäärä tyhmentää ihmistä, kuten näkyy.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:44"]
[
[/quote]
Kerro, MIKÄ mun syömisissäni on sairasta?!??
t. 173/55
[/quote]
Olet siis niin sairas ettet sitä itse näe? Näin oletinkin.
Syömisessäsi on sairasta nuo pienet määrät sekä proteiinien ja rasvan poissaolo. Käytöksessäsi on sairasta tuo liikuntamäärä, etenkin syömisiisi verrattuna, laihuutesi korostus joka viestissä, kaikki heittosi siitä kuinka lihaksia ei tule hankkia ja nuo muut sairaat heittosi sekä pakkomielteenomaisuus syömisestä ja liikunnasta ja vaatekoosta joka paistaa joka viestistäsi.
Hae apua ennen kuin on liian myöhäistä.
[/quote]
Ehkä, mutta tiedän myös mitä on kun on lihava. Sitä en halua takaisin.
t. 173/55
Olet todennakoisesti erittain viehattava nuori nainen. Entisena anorektikkona rukoilen kuitenkin etta ymmarrat ongelmasi ennenkuin on liian myohaista. Ulkonako ei ole kuolemanarvoinen. Ajattele kuinka kirkas tulevaisuus viela voi olla! Ensimmainen raskauteni katkaisi oman puuduttavan kierteeni. Nyt olen hyvin voiva neljan lapsen aiti. Onneksi sydari ei estanyt tuota viemalla elamaani....ikavat sydanongelmat kylla alkoivat. Mieti tarkkaan hyva ystava!
Ap täällä taas hei!
Kehotitte syömään enemmän rasvaa ja kuituja joten otin neuvon vastaan. Miltä tämä aamupalani kuulosti?
250g rasvatonta matiorahkaa, 150g tuoretta ananasta, 1rkl pellavasiemenrouhetta
Meniköhän liian tuhdiksi aamiaiseksi?
aitorahka 170kcal, ananas ehkä 100kcal, pellavasiemenrouhe n. 70kcal (?) eli 340kcal, hui taisi olla virhearviointia, en miettinyt kaloreita kun söin tuon kaloripommin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:56"]Ap täällä taas hei!
Kehotitte syömään enemmän rasvaa ja kuituja joten otin neuvon vastaan. Miltä tämä aamupalani kuulosti?
250g rasvatonta matiorahkaa, 150g tuoretta ananasta, 1rkl pellavasiemenrouhetta
Meniköhän liian tuhdiksi aamiaiseksi?
aitorahka 170kcal, ananas ehkä 100kcal, pellavasiemenrouhe n. 70kcal (?) eli 340kcal, hui taisi olla virhearviointia, en miettinyt kaloreita kun söin tuon kaloripommin.
Ap
[/quote]
Rippuu siitä kituutatko, vai syötkö kunnolla koko laihduttamisen ajan. Minulle olisi liian paljon, mutta toisaalta aamupala on päivän tärkein ateria.
t. 173/56
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:56"]
173/55, elämäntapasi ei ole lähelläkään terveellistä. Saat aivan liian rasvaa, joten hormonitoimintasi on vaarassa. Tulevatko kuukautiset normaalisti?
[/quote]
Liian vähän piti sanomani.
[/quote
Ei ole ollut moneen vuoteen, olen nyt 19 vuotias.
t. 173/55