Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko yli 30v kokemattomia

Vierailija
15.12.2020 |

Mitenhän paljon löytyy yli 30 tai peräti yli 40v henkilöitä joilla ei ole ollut minkäänlaista seksisuhdetta. Jokainen näistä tietysti tuntee olevansa todellinen kummajainen, mutta luulen että heitä on paljon enemmän kuin yleensä luullaan. En muista että aihetta olisi koskaan käsitelty missään lehdissä, radiossa, TV:ssä tai edes netissä ainakaan asiallisesti. Se taitaa olla yhteiskunnan viimeisiä tabuja. Ja varmasti melkoinen henkinen rasite yliseksuaalisessa yhteiskunnassa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v on sellainen viimeinen raja, jonka jälkeen antaa vaan mennä. Täysin sopeutunut sinkkuuteen eikä oikeasti enää kiinnosta. Syntymäpäivän aikoihin ajattelee, että vois käydä maksullisen luona mut antaa olla... 

Vierailija
2/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan heitä on noin 1-2 % väestöstä tuossa yli 30-vuotiaiden ikäluokassa. Tuosta kun vielä vähennetään aseksuaalit ja uskonnolliset niin ei montaa jää.

https://www.apu.fi/artikkelit/ma-en-oo-koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v on sellainen viimeinen raja, jonka jälkeen antaa vaan mennä. Täysin sopeutunut sinkkuuteen eikä oikeasti enää kiinnosta. Syntymäpäivän aikoihin ajattelee, että vois käydä maksullisen luona mut antaa olla... 

Säästä nekin rahat johonkin parempaan käyttöön ;)

Vierailija
4/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista seurustelua, ei seksiä. Tuskin tuleekaan koskaan olemaan.

Hankalaa on ollut edes yrittää mitään. Ei oikein ole ollut tilaisuutta, en tunne juurikaan ihmisiä, enkä ole muutenkaan niitä ominaisuuksia saanut, joilla naiset hurmataan. Mitä ne sitten ovatkin.

Vierailija
5/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen kokematon vielä vuodenkin päästä, jolloin täytän aloituksen kriteerit.

Vierailija
6/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan heitä on noin 1-2 % väestöstä tuossa yli 30-vuotiaiden ikäluokassa. Tuosta kun vielä vähennetään aseksuaalit ja uskonnolliset niin ei montaa jää.

Miksiköhän tilastollisia faktoja alapeukutetaan?

Vierailija
7/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tilastollisia faktoja alapeukutetaan?

Voi kuule, tällä palstalla jopa poistetaan ylläpidon toimesta tilastollisia faktoja sisältäviä täysin asiallisesti muotoiltuja viestejä. Alapeukutus ei ole vielä mitään.

Vierailija
8/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä oli kokematon 30-vuotiaaksi ja hänen nykyinen miehensä 32-vuotiaaksi. Ihan normaaleja ihmisiä, joista ei päällepäin tällaista arvaisi. Ja jälkimmäinen huomautus siitä syystä, että monet kuvittelevat seksiä harrastamattomat ihmiset jotenkin friikkeinä.

Vierailija
9/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Pelkään miehiä lapsuuden traumojen vuoksi, joten tuskin koskaan tulen seksiä harrastamaan omasta tahdostani.

Vierailija
10/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Olen hyväkuntoinen ja en ylipainoinen toisinkuin 80% ikätovereista. Ei ole sukupuolitaudeista pelkoa eikä parisuhde draamaa. Naiset ei muutenkaan aikuistu nykyään kun vasta 40 ikävuoden tienoilla. Vassarinaiset ei aikuistu koskaan.

Ja on muuten ollut naisystäviä, mutta vain platonisessa mielessä.

Vierailija
11/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä jo neljäkymppii mittarissa, eikä ainuttakaan intiimiä kokemusta naisten kanssa. Muutamaan vuoteen en ole enää jaksanut edes haaveilla moisesta. Tässä vaiheessa sitä kai väkisinkin sopeutuu olosuhteisiin ja yksin jääminen tuntuu itsestäänselvyydeltä myös tulevaisuudessa.

Vierailija
12/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä pariin vuoteen 30, mutta voin kyllä jo tässä vaiheessa sanoa, että yksin tässä ollaan jäämässä. Todella kivuliaat kuukaudet takana, kun on täytynyt tulla sinuiksi tämän ikävän tosiasian kanssa. Aikoinaan jotkut naiset osoittivat kiinnostusta, mutta onnistuin itse pilaamaan kaiken. Olisinpa tehnyt toisin. Nyt loppuelämän yksinäisyys edessä.

Vierailija
13/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
14/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä pariin vuoteen 30, mutta voin kyllä jo tässä vaiheessa sanoa, että yksin tässä ollaan jäämässä. Todella kivuliaat kuukaudet takana, kun on täytynyt tulla sinuiksi tämän ikävän tosiasian kanssa. Aikoinaan jotkut naiset osoittivat kiinnostusta, mutta onnistuin itse pilaamaan kaiken. Olisinpa tehnyt toisin. Nyt loppuelämän yksinäisyys edessä.

Sama itsellä. Nuorena oli kiinnostuneita, mutta kaipa olin niin ujo tai arka. En tiedä. Olin tosi ihastunut pariinkin otteeseen, mutta olimme niin nuoria ja henkilöt muuttivat toisille paikkakunnille. Sitten ikää tuli lisää ja ajattelin, että löydän jonkun elämäni naisen ja en viitsi seurustella vain seurustelemisen vuoksi. No eipä ole sitä naista näkynyt. Ikää jo päälle 40 vuotta, joten eiköhän tää ollut tässä. Harvempi uskoisi ehkä päällepäin, mutta sellaista se on.

Vierailija
15/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi ihan paria kuukautta vaille 30v kun itse päädyin ekaa kertaa seksiä harrastamaan (toisen kanssa). Ensimmäinen "oikea" seurustelu ja ei niin kovin hyvin mennyt suhde tai seksikään (nainen oli melko vaativa... oletuksia. jos en lauennut en rakastanut häntä tai pitänyt haluttavana yms.)

No nyt olen 32v ja yhden toisenkin naisen kanssa päädyin parisuhteeseen niin pitkäksi aikaa että seksiä oli. Oli kyllä paljon mahtavampaa, kun oli ymmärtäväisempi nainen. No sekin suhde näyttää olevan historiaa kun kihlaus purkautui. Ehkä tämä tästä.

Mutta kuitenkaan 30v ei ole liian myöhäistä ensimmäiselle seksikerralle.

Vierailija
16/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kolmeakymmentä, mutta näkisin, että se 30v ja velhous on väistämätöntä. Missä minä muka tapaisin sellaisen naisen, joka minun kanssani haluaisi olla? Olen niin epäkiinnostava ihminen, että sitä on vaikea ymmärtää, ja kun ulkonäköäkään ei ole siunattu, niin aika vaikea on ketään hurmata. Enkä edes tapaa naisia missään, ja jos tapaankin niin eivät he minusta kiinnostu. 

Varsinkin miesten keskuudessa se seksin harrastaminen on joku suurikin ihmisarvon merkki. Seksiä muutenkin tyrkytetään joka tuutista, kuten AP totesi. Seksi on maailman normaalein juttu ja kaikki sitä harrastaa, mutta jännä vaan miten moni kuitenkin lopulta jää ilman sitä kokemusta. Olisi hienoa kun enemmän puhuttaisiin siitä miten vaikea joidenkin on pariutua tai saada kokemuksia, mutta valitettavan usein se menee siihen kyseisten ihmisten syyttelyyn ihan kuin he olisivat jotain maailman hirveimpiä ihmisiä. Ja mitä enemmän ikää tulee niin sitä vaikeampi monille on enää hypätä mukaan kelkkaan vaikka siihen mahdollisuus tarjoutuisikin. Ainakin sen kumppanin pitäisi siten olla sellainen johon voisi luottaa täysin, ja jonka kanssa olisi hirmu helppoa olla. Niitä on vaan harvassa.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
17/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja varmasti melkoinen henkinen rasite yliseksuaalisessa yhteiskunnassa."

Tämän takia ne yhteydet muihin ihmisiin katkotaan viimestään siinä kohtaa kun 20v tulee mittariin. Jos ei tuohon ikään mennessä ole ollut mitään ei kyseessä ole ns "normaali" ihminen normojen mukaan. Ihmisen jo itsensä takia on parempi vetäytyä omiin oloihinsa.

Vierailija
18/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi ihan paria kuukautta vaille 30v kun itse päädyin ekaa kertaa seksiä harrastamaan (toisen kanssa). Ensimmäinen "oikea" seurustelu ja ei niin kovin hyvin mennyt suhde tai seksikään (nainen oli melko vaativa... oletuksia. jos en lauennut en rakastanut häntä tai pitänyt haluttavana yms.)

No nyt olen 32v ja yhden toisenkin naisen kanssa päädyin parisuhteeseen niin pitkäksi aikaa että seksiä oli. Oli kyllä paljon mahtavampaa, kun oli ymmärtäväisempi nainen. No sekin suhde näyttää olevan historiaa kun kihlaus purkautui. Ehkä tämä tästä.

Tuottivatko naisten entiset suhteet mustasukkaisuutta sinussa?

Vierailija
19/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja varmasti melkoinen henkinen rasite yliseksuaalisessa yhteiskunnassa."

Tämän takia ne yhteydet muihin ihmisiin katkotaan viimestään siinä kohtaa kun 20v tulee mittariin. Jos ei tuohon ikään mennessä ole ollut mitään ei kyseessä ole ns "normaali" ihminen normojen mukaan. Ihmisen jo itsensä takia on parempi vetäytyä omiin oloihinsa.

Sitkeästi vain. jos onnistuu pahemmalta katkeroitumiselta välttymään ja omaa sen verran järkeä, sekä omalaatuista ajatuksenjuoksua,  voi joku mukava nainen kiinostuakin juuri sinun ajatuksistasi. Monia introvertimpia naisiakin on kokemattomina pitkälti 30v asti ja pidemmällekin.

-se mies 32v jonka ensimmäinen seksikokemus oli vain kuukausia ennen 30v päivää.

Vierailija
20/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottivatko naisten entiset suhteet mustasukkaisuutta sinussa?

eivät tuottaneet ja jälkimäinen oli ollut pari kertaa naimisissakin (tosin eka oli ihan joku viikkoja kestänyt nuoruuden hölmöily). Mulle riitti se että halusivat minut silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän