Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka päästä eroon selkäläskeistä?

Vierailija
07.05.2014 |

Olen normaalipainoinen, bmi 22, en halua laihduttaa. Harrastan viikossa pilatesta x1, joogaa x1 ja kuntosalia x1 (selkäpainotteinen ohjelma). En odota hokkuspokkus temppuja ja selässä on ollut "jenkkakahvat" silloinkin, kun bmi oli 19. Olisiko kenelläkään hyödyllisiä vinkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulje takaperin.

Vierailija
2/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, aika hyvä. Lupaan kokeilla tuota jos muu ei auta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräiset rasvat lähtee ikävä kyllä vain liikkumalla, eikä rasvanpolttoa voi kohdistaa tiettyyn osaan kroppaa. Kun teet selkälihaksilla töitä, nimenomaan kasvatat kyseisiä lihaksia. Jos et halua painoa hirveen matalaksi, mutta selkäläskeistä eroon, laihduta turhat rasvat pois ja treenaa tilalle lihaksia-> läskit poissa mutta painoa löytyy lihaksina : )

Vierailija
4/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ylimääräiset rasvat lähtee laihduttamalla^

Vierailija
5/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisesti ei voi poistaa läskejä kuin rasvaimulla. Eli laihdutus on ainoa luomukeino.

Vierailija
6/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee mun jenkkakahvoja. Oon laihtunut rajusti, lonkkaluut näkyy, reidet ei ota yhteen enää, jne jne mutta ne pirun jenkat on ja pysyy. Ne ei lähe helvettiin millään ja pikemminkin housut tekevät vielä rumemmaksi kun pursuavat yli tms. Mä en tiä pitääkö ne vaan hyväksyä? Kaikkeen muuhun oon tyytyväinen.

Vierailija
7/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi

Vierailija
8/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna lihasta niin sillä se korjaantuu.

Vierailija
9/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin jostain (saattoi olla myös av..), että ne, joilla läski kertyy selkään ja ojentajiin sietävät huonoiten hiilareita, ja ratkaisu siten ois hiilarien vähentäminen minimiin.

Vierailija
10/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joutunut valitettavasti toteamaan, että mulla on vaan niin lyhyt selkä, että kun rasvaa on tasaisesti ympäri kroppaa, selkään tulee pienet kertymät. Ja aika paljon pitäisi varmaan laihduttaa, että saisi kaiken ylimääräisen rasvan pois, joka vasta auttaisi noihin kertymiin :( Joten ei auta kuin hyväksyä, kun muuten olen tyytyväinen (162 cm, 59 kg ja lihaksia löytyy).