Alkaisitko rappusiivoojaksi jos palkka olisi 350e/kk?
2 pientä kolmikerroksista kerrostaloa+sauna ja varato/pyykkitilat. kerranviikossa pitäs siivota, bruttopalkka olis 350e?/kk?
Kommentit (24)
Jos saisin laillisesti polttaa kannabista työpäivän päätteeksi tekisin homman 200e hintaan.
En valitettavasti lähtisi. Pari sataa lisää, niin sitten tulisi puhdasta. :)
Kannattaako rahallisesti? Kun jos palkka olisi 299€ niin sen saisi työttömyyskorvauksen lisäksi. Sitten lähtisin.
mä lähtisin kyselemättä, tosin olen aika köyhä opiskelija.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:42"]
[/quote]
Meinaatko että sulle maksetaan n.550e/kk sitä et siivoat kerran viikossan.2-3h ? En palkkais :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:43"]
Kannattaako rahallisesti? Kun jos palkka olisi 299€ niin sen saisi työttömyyskorvauksen lisäksi. Sitten lähtisin.
[/quote]
Mulla on myös päätyö :D tuo olis vaan lisä :) -ap
En oikein osaa arvioida, riippuu mikä tulisi tuntipalkaksi. Jos tuossa menee esim. 4 h per talo, tulee tuntipalkaksi vähän vajaat 11 e, jolla voisin kuvitella työskenteleväni paremman puutteessa. Jos taas esim. 8 h, niin en todellakaan.
Olettaen siis, että olisin työn tarpeessa. Nyt en onnekkaasti ole :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:42"]
[/quote]
Meinaatko että sulle maksetaan n.550e/kk sitä et siivoat kerran viikossan.2-3h ? En palkkais :D
[/quote] Tiedä missä rapakunnossa käytävät ja sauna- ja varastotilat ovat. Enhän mä nyt ihan mihin tahansa suostu, sen verran sentään ajattelen omaa terveyttäni.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla aikaa? Itse tein iltatyötä 3h, 5 krt vk, kun ei ollut vielä lapsia. Enää en ehtisi tehdä vaikka raha olisikin tervetullutta.
Siis päivätyön lisäksi, lisää 11.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla aikaa? Itse tein iltatyötä 3h, 5 krt vk, kun ei ollut vielä lapsia. Enää en ehtisi tehdä vaikka raha olisikin tervetullutta.
[/quote]
Siis siivous olisi kerran viikossa ja maks.aika mikä siihen kuluu olis korkeintaan 4tuntia. koska aika pienet nämä tilat...yhdessä kerroksessa 3-2asuntoa ja pienet yhteis/yleistilat.
En siivoaisi mistään hinnasta. Minulla on parempaakin tekemistä.
Niin ja itse asun toisessa talossa. toinen talo n.50m päässä. -ap
Ei kuullosta pahalta jos 4 tunnissa selviää siivouksesta. Ja työmatkaakaan ei ole. Kyllä minä voisin siivota.
Kyllä minä lähtisin. Maksaisin tuolla 350e:lla kivasti opintolainojani nopeaa tahtia pois.
Vastaavaa on tullut tehtyäkin melko samalla palkalla. Kiva lisä hoitorahan lisäksi.
Juu, jos tuo on oikea palkka eli työnantaja maksaa sivukulut, niin ihan hyvältä kuulostaa.
Juu, jos tuo on oikea palkka eli työnantaja maksaa sivukulut, niin ihan hyvältä kuulostaa.
Mulla menis varmaan vähintään 8 h per talo jos tekisin kunnon jälkeä. En lähtisi.
Joo kyllä mä lähtisin! :)