Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät vai hautajaiset?

Vierailija
15.05.2014 |

Kun nyt tulivat samalle päivälle, helatorstaille. Häihin on jo ilmoittauduttu, mutta nyt tuli nämä hautajaiset,  tosin oli odotettu, että ei täti kauan enää jaksa. Eroa 400 km ja molempiin ei ehdi. Vainaja on mulle läheinen täti, häät on miehen veljen tytön. Meillä on vain yksi auto ja sukulaisten autoihin ei noissa hautajaisissa mahdu, muuten olisi miehen kanssa hajaannuttu. Kumpaankaan paikkaan ei mene pyhäpäivinä julkisia oikein mitenkään, on vissiin sunnuntain aikataulut? Molempiin haluaisin mennä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on ilmoittaudutte, niin kyllä mä menisin sitten häihin.

Vierailija
2/5 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin hautajaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vainaja oli läheinen, niin hautajaiset menisi kyllä ainakin omalla kohdallani häiden edelle. 

Vierailija
4/5 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan selvitellä, saisinko jotenkin kyytiasian järjestettyä, mietittiin jos alustavasti sillai, että mies menee häihin lasten kanssa (teini-ikäisiä, jotka varmaan mieluummin menevät häihin) ja minä hautajaisiin. Uskon, että kyllä sieltä joku kyyti löytyy ja veli voi hakea rautatieasemalta (50 km). Kirkosta muistotilaisuuspaikkaan on pari kilometriä, että kyllähän sen vaikka kävelee. 

Vierailija
5/5 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset on nykyäänkin vain kerran. Häät taas.... no niitä tahtoo tulla yhdellekun useammat.

mut tosissaan luulen että kadut jos jätät hautajaiset välistä. Hääparia kerkeät vielä tavata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä