Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei osaa tervehtiä. Ihan pokkanaan kävelee ohi rapussa ja ei sano mitään.

Vierailija
15.12.2020 |

Joskus katsoo, mutta kääntää katseen pois.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et osaa olla tervehtimättä?

Unohda koko tyyppi. Jos ei halua tervehtiä, niin anna introvertin olla omassa synkkyydessään.

Vierailija
22/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tuollaisia naapureita, jotka eivät tervehdi, hivenen moukkamaisina. Muuttakoot maalle, niin ei tarvitse nähdä ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on toisten tuttuja Salkkareitten tapaan. Ei sellaista asiaa ole,jota ei koko rappu tietäisi. Silti löytyy vielä jotain....

Vierailija
24/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota siitä ensikerralla kaksin käsin kiinni ja huuda: "TERVE NAAPURI!!!"

Korona-aikana?!

Kyllähän potkaisin itsepuolustukseksi polveen ja juoksisin kirkuen soittamaan poliisille vaarallisen taudin tahallisesta tartuttamisyrityksestä.

Vierailija
25/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä rapussa kulkevaa randomia pitäisi tervehtiä?

Puhumalla voi osoittaa toiselle ettei ole mielisairas.

Minulla ei ole teillä mitään sanottavaa. Ette ole mitään muuta kuin rikkaiden orjia.

Vierailija
26/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös näitä tuppisuita. Pidän todella erikoisena. Olemme asuneet aika monessa kerrostalossa ympäri Suomen ja tämä on ensimmäinen, jossa naapurit kohtelevat kuin ilmaa.

Tervehdin silti sinnikkäästi ja mielelläni myös avaan juttuyhteyttä naapureiden kanssa, jos sopiva hetki tulee eteen. Voi olla vain hyötyä siitä, että tietää ketä suurin piirtein asuu seinän takana.

Vierailija
27/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liioittele vielä lisää.

Ihan totta toi lopulta on. Katsekontakti moikkaus antaa viestin tervepäisestä ihmisestä. Jos ei tervehtiä naapureita, niin kyllä siitä jää epämääräinen tunne.

Vierailija
28/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sen olla keskenään. Älä kuluta energiaasi siihen suremiseen, moikkaa niitä jotka tiedät moikkaavan takaisin.

Vierailija
29/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehditkö myös kadulla kaikki ohikulkijat?

Joku jenkkivaihtari muuten yritti tällaista 😄😄😄

Vierailija
30/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai sitten sen, että on mielisairas

Vierailija
31/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vain vihaa sinua kun olet käynyt sen hermoille? Ehkä se on siinä ja siinä sellaisessa pisteessä että pian alkaa tapahtumaan?

Vierailija
33/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vain vihaa sinua kun olet käynyt sen hermoille? Ehkä se on siinä ja siinä sellaisessa pisteessä että pian alkaa tapahtumaan?

Vierailija
34/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole teeskentelijä.

En ole edessä mielin kielin ja takana puhu kakkaa. Se minun syy miksi en kaikkia tervehdi.

Vierailija
35/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkkölepöplea en tervehti!377

Vierailija
36/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta teidän mitätön olemassaolonne.

Vierailija
37/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota siitä ensikerralla kaksin käsin kiinni ja huuda: "TERVE NAAPURI!!!"

Ei tämä auta jääräpäisimpiin tapauksiin. Itse sain uuden naapurini kerrostalossa vihdoin alkamaan tervehtiä, kun aloin jokaisen torjutun - käveli ohi olevinaan huomaamatta tervehdystä - yrityksen jälkeen soittamaan helvetin isoa lappilaista noitarumpua hänen ovensa takana. Viidennen soittoistunnon jälkeen hän on aina tervehtinyt minua, vaikka silmiin ei katso edelleen. Tarina on itseasiassa osin tosi, vaikka rahtusen dramatisoitu.

Vierailija
38/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tuollaisia naapureita, jotka eivät tervehdi, hivenen moukkamaisina. Muuttakoot maalle, niin ei tarvitse nähdä ketään.

Minä taas pidän heitä enemmän kuin hivenen moukkamaisina.

Vierailija
39/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sellaista tarvisi kellekään osoittaa.  Mitä se muille kuuluu oonko mielisairas. 

Vierailija
40/48 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä yleensä kaikki moikkailee rapussa, kiva tapa mun mielestä. 8 vuotta oon asunut talossa ja oppinut tuntemaankin ihmisiä. Joskus vaihdetaan muutama sana aulassa tai pihalla. Joskus muutti nuori pari, jotka ei moikkailleet, mutta meni pari kuukautta, niin syntyi katsekontakti ja moikkaus. Ehkä huomasivat, että kaikki moikkailee. Kiva tapa mun mielestä. Luo sellaista mukavaa ilmapiiriä.

Meillä sama, paitsi että erään nuorenparin nainen ei osaa vieläkään tervehtiä. Ylimielisen oloisena kulkee pihalla noteeraamatta muita. Antaa hänestä onnettoman kuvan.

Sinäpä sen sanoit- ehkä nainen tosiaankin on onneton ehkä hän pelkää ehkä hänellä on elämässään kokemuksia, joiden takia ei kykene ottamaan mitään kontaktia randomtyyppeihin..

Tervehtimättömyys voi olla joillekkin ahdistavaa koska se on ns sosiaalinen pakko ja jos et yksinkertaisesti kaipaa utelaita naapurinakkoja juttusille, sinut ' mukavat' naapurit vain todennäköisesti haukkuvat selän takana ja voivat pilata maineesi alueella pelkkää v..tuimaisuuttaan. Kerrostaloelämä ei vain sovi kaikille ja useimmat ovat kuitenkin siihen pakotettuja varattomuutensa tms vuoksi.

En ikinä ostaisi itselleni asuttavaksi kerrostaloasuntoa, rahaahan niillä todellisuudessa vain omistajien toimesta tehdään, eikä sellainen laatikko ole mikään koti.