perhana,meidän koira haukkuu ja ulvoo yksin ollessaan
Kommentit (4)
Vähän myöhäistä tietenkin neuvoa mutta tiesitkö että koira on laumaeläin? Ei kannata hankkia koiraa jos se joutuu olemaan tylsistyneenä koko päivän yksin, ei edes pääse tarpeilleen? Olisitko sinä tyytyväinen sellaiseen elämään?
Koirat nyt haukkuu, kakkaa, juoksee ja hyppii, se on koiranelämää. Se olisi kuollut koira jos ei ääntä lähde.
Tietysti ikävää naapureille jos koira huutaa ikäväänsä, kannattaisiko luovuttaa koira paikkaan missä sillä olisi seuraa, ei kerrostalo ole aina paras paikka koiran elää, ei ainakaan yksin.
Hei kuule.Osta sille i- iiisoja herkullisia luita sinne lattialle kaluttavaksi.Voi olla,että ensin huutelee perääsi,mutta ihanat tuoksut luista (siis tuoreita sellaisia) saavat voiton ja niitä kaluttuaan tuntitolkulla ja tietenkin raikasta vettä kupista juotuaan makoilee tyytyväisenä useamman tunnin odottaen kotiisi paluuta.Kokeile!
Mä valitin naapurille samaisesta asiasta. Se hoiti asian jollakin ultraäänilaitteella, joka alkaa pitää koirien kuulemaa ujellusta aina kun koira haukkuu. Siihen ovat loppuneet melkein kaikki haukunnat! Suosittelen kokeilemaan vaikken siis koiraihminen itse olekaan.
Siinä on kuule vitsit vähissä. Teille tulee pian häätö, jos koiraa ei saada hiljaiseksi. Ja voi olla, että ainoa vaihtoehto on löytää koiralle uusi koti.
Itse tulin miltei hermoraunioksi, kun naapurin koira haukkui ja ulvoi monta kuukautta peräjälkeen yötä päivää. Eukko oli kotosalla noin 8 tuntia vuorokaudessa, koira haukkui usein silloinkin kun ei ollut yksin. VAlitimme, ensin naapuriin, sitten isännöitsijälle. Ensin sieltä lähti se koira, sitten perään se eukkokin. Vieläkin sydän tuntuu pysähtyvän, kun kaudulta kaukaa kuuluu koiran haukahdus. Ja minä noin ylipäätään pidän koirista.