Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna 6 ulkomaan lomamatkaa. En uskalla julkaista

Vierailija
07.05.2014 |

missään facessa kuvia kaikilta lomilta kun monia asia tuntuu niin suunnattomasti ärsyttävän (ei varmastikaan läheisimpiä ystäviäni, mutta tuttavia). Monet tulevatkin tietämään vasta jälkikäteen lomailuistamme, jos sittenkään, enkä mä kyllä mitään kiksejä saakaan edes siitä että lomistani kertoisin. Mutta ilmiöpä se on tämäkin, mitä some on tuonut tullessaan. Joutuu varomaan ettei vain aiheuttaisi harmistusta tai pahaa mieltä tässä mielensäpahoittaja yhteiskunnassa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tästä sait vähän kiksjä?

Vierailija
2/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en laita, kun en jaksa uskoa, että ketään enää nykyaikana kiinnostaa niin kovasti toisten kuvat, kun matkustaminen on arkipäiväistä.

Mutta sitten itse rikon tämän teoriani, kun kuitenkin katselenhan itsekin tosi mielelläni matkakuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole mäkään huudellut, että ostin eilen veneen.

Vierailija
4/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole mäkään huudellut, että ostin eilen veneen.

Vierailija
5/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:37"]

[/quote]

No ehdottomasti! Ainahan av:lla kirjoittelu kiksejä poikii ;)

-ap-

Vierailija
6/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muuta. Munkin ois vissiin pitänyt jättää julkaisematta kuvat kuukauden reissulta Briteistä. Kiertelin kuukauden junalla ja bussilla Invernessistä (Loch Ness) Walesin kautta Lontooseen. Eräs kaveri pahoitti mielensä, koska hällä oli varaa lähteä vain Helsinkiin sukuloimaan kesällä ja oltiin molemmat työttömiä.

En kyllä suostu tuntemaan huonoa omaatuntoa. Säästin hulluna koko opiskeluajan ja loput rahat sain valmistujaislahjaksi vanhemmilta ja tädeiltä, jotka tiesi että haluaisin opiskelujen jälkeen sen reissun tehdä.

Vierailija
7/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:38"]

Minäkään en laita, kun en jaksa uskoa, että ketään enää nykyaikana kiinnostaa niin kovasti toisten kuvat, kun matkustaminen on arkipäiväistä.

Mutta sitten itse rikon tämän teoriani, kun kuitenkin katselenhan itsekin tosi mielelläni matkakuvia.

[/quote]

Sama mulla. Mä katselen mielelläni facekavereiden lomakuvia, koska matkustelu on vain niin lähellä sydäntäni (sekä omaa, että perheeni). Tykkään katsoa kuvia paikoista, joissa en ole koskaan ennen käynyt tai sitten tutuista paikoista toisten kuvaamina. Eikä se ärsytä millään muotoa, päinvastoin. 

-ap-

Vierailija
8/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on, se onnen kätkeköön /Eino Leino

Vierailija
9/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meillekin minne kaikkialle matkustat:-)

Vierailija
10/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en kehtaa kertoa kellekään (en ole somessa, joten puhun nyt IRL-kertomisesta), että ajattelimme mieheni kanssa hankkia viidennen moottoripyörän. Meillä on siis vain sellaisia vanhoja romuja, jotka tuskin herättää kateutta, mutta jotenkin vain hävettää...

Vierailija
11/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:37"]

[/quote]

Ensimmäinen mielensäpahoittaja iski, hih...

Minäkään en kaltaistesi takia kerro kaikista jutuistani somessa, olen sen parhaaksi havainnut.

Vierailija
12/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:35"]

missään facessa kuvia kaikilta lomilta kun monia asia tuntuu niin suunnattomasti ärsyttävän (ei varmastikaan läheisimpiä ystäviäni, mutta tuttavia). Monet tulevatkin tietämään vasta jälkikäteen lomailuistamme, jos sittenkään, enkä mä kyllä mitään kiksejä saakaan edes siitä että lomistani kertoisin. Mutta ilmiöpä se on tämäkin, mitä some on tuonut tullessaan. Joutuu varomaan ettei vain aiheuttaisi harmistusta tai pahaa mieltä tässä mielensäpahoittaja yhteiskunnassa.

[/quote]

Paitsi että uskallat kuitenkin, aina pikkuisen vihjata tulevista reissuista ja muutaman kuvankin livauttaa feisbuukkiin. Ja saat myös kicksit siitä, että sulla on kuusi reissua vuodessa (ja kaverit kateellisia).

Vierailija
13/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakkaan, muuten vaikutat sairaalta narsistilta.

Fesessä sun kuuluisi lähinnä updatee tarinoita sun vessa/kuntosali käynneistä, mutta ei kommentoimalla vaan pelkästään painamalla like. Kommentoiminen on liian aivoarasittavaa touhua.

T:lsdmies30

Vierailija
14/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi julkaista lomakuvia ihmisille joiden tietää niistä ärsyyntyvän?. Melko turhakkeita Facebook tuttuja muutenkin jos sun lomailuistasi närkästyvät.

Vierailija
15/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:43"]

Kel onni on, se onnen kätkeköön /Eino Leino

[/quote]

Äh, niin perisuomalainen vanha kulunut fraasi.

Vierailija
16/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun ulkomailla, mutta ei ole tarvetta levitellä mitään kuvia. Itse asiassa en ehtisi, kun on huumaava tunne nauttia tästä kaikesta ympäristössäni.

Vierailija
17/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:44"]

Kerro meillekin minne kaikkialle matkustat:-)

[/quote]

Jos nyt kiinnostaa tietää niin näihin matkoihin sisältyy kaukoitää, lähi-itää, jenkit ja kesällä välimeren saaria ja kaupunkimatka pitkäksi viikonlopuksi Ranskaan. Sen tarkemmin en jaksa kohteita alkaa erittelemään. 

-ap-

Vierailija
18/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on jo ollut joulun jälkeen 4 matkalla ja päivittää selfieitä joka päivä reissultaan. Mitä sitten?

Itse olen ollut 2 matkalla ja 2 matkaa tulossa seuraavien 2 vkon aikana (toinen tosin työmatka) ja useamman viikon matka kesällä mutta laitan hvyvin vähän tietoa faceen. Ehkä jälkikäteen jonkun maisemakuvan

Kukin tyylillään.

Vierailija
19/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo vielä selvinnyt onko kateus vastaavanlaisia asioita kohtaan vain suomalainen ilmiö vai ollaanko sitä muualla maailmassa samanlaisia harmittelijoita ja faceärsyyntyjiä. 

Facessahan on niin kiva nappi siinä toisten päivitysten ylänurkassa: "En halua nähdä tätä" ja "Alä seuraa". Kuinka vaikeaa se on sitten klikata sitä, jos esim. toisten lomailut alkaa korpeamaan?

Vierailija
20/59 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ärsytä muiden lomakuvat lainkaan! Päinvastoin. Ihanaa kun ihmiset pääsevät maailmalle ja tulevat vielä takaisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi