Musta tuntuu, että elämällä ei oo mulle enää mitään annettavaa
Muuta kuin epäonnistumisia, pimeyttä, ankeutta, yksinäisyyttä ja köyhyyttä.
Kommentit (28)
Jatka silti yrittämistä. Ei tarvitse olla kuin yksi kerta, kun se ei menekään pieleen.
Ole kiltti itsellesi. Pidä sinua 🧡 parhaana ystävänäsi. Saat olla -ja pitääkin olla!- sillä tavalla itsekäs, että annat arvoa itsellesi ja huolehdit, että sinun on hyvä olla.
Minäkin olen aina yksin, olen joutunut jo nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle, eikä tämä loppusyksyn pimeys päästä meitä helpolla. Mutta arvosta ja rakasta itseäsi, se auttaa! 💫
Vierailija kirjoitti:
Asenne on kuin puhjennut rengas. Ennen kuin vaihdat sen, et pääse mihinkään.
Eipä ole asenteet ja manifestoinnit auttaneet mitään. On vaan tippunut korkeammalta, kun on edes kuvitellut saavuttavansa jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Depis? Tukea siihen?
Ei valitettavasti ole kyse tästä.
Ap
Voihan sulla olla annettavaa elämälle.
Asenne haisee sosialismille taas. Miksi elämällä pitäisi olla sinulle jotain annettavaa? Etkö voi elää parempaa elämää ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole asenteet ja manifestoinnit auttaneet mitään. On vaan tippunut korkeammalta, kun on edes kuvitellut saavuttavansa jotain.
Ap
Haista paska ja itke vielä lisää.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Olisi, mutta elämä ei halua ottaa mitään vastaan minulta.
Ap
Huono asenne ei paranna tilannettasi. Jos olet masentunut, hae apua siihen. Ihminen voi itse suggestoida itsensä sairastumaan masennukseen omilla ajatuksillaan. Jos ajattelet olevasi epäonnistuja, luuseri, kelvoton tai mitä ikinä, varmasti sellaiseksi päädytkin.
Bandan juhlan pöytä konevehtia kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä elämässäsi on niin peruuttamattomasti pielessä, ettei sitä voisi korjata?
Ja ennen kaikkea, miksi ajattelet noin? Mikä on johtanut tuohon tilanteeseen?
Bandan juhlan pöytä konevehtia kaikille
Banda kirjoitti:
Huono asenne ei paranna tilannettasi. Jos olet masentunut, hae apua siihen. Ihminen voi itse suggestoida itsensä sairastumaan masennukseen omilla ajatuksillaan. Jos ajattelet olevasi epäonnistuja, luuseri, kelvoton tai mitä ikinä, varmasti sellaiseksi päädytkin.
Jotkut todella ovat kelvottomia luusereita eikä siihen auta minkään valtakunnan asennemuutos.
Sekin on jotakin! Anna sä sille maailmalle välillä jotakin. Jos sun osa on nyt vähän tuota sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä elämässäsi on niin peruuttamattomasti pielessä, ettei sitä voisi korjata?
Ei ole työpaikkaa, puolisoa, ystäviä, rahaa, mitään. Ja silloin kun on ollut, niin kaikki on aina tuhoutuneet tavalla tai toisella.
Ap
Minusta tuntui aika lailla samalta, kun valmistuin aikoinaan työttömäksi opintolainat niskassani ja avovaimonkin kanssa oli ero edessä.
Vaan niin muuttui elämän suunta, vaikken ikinä olisi uskonut. Pääsin töihin, ostin asunnon, muutin ulkomaille ja löysin nykyisen vaimoni. Eli aina on toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Milloin olet saanut viimeksi mansikoita jakyrpää?
Mikä varsinaisesti sinun elämässäsi tuntuu huonolta? Onko se asuinpaikka, työ, rakkauselämä? Jos mietit ne varsinaiset asiat, jotka tekevät sinut onnettomaksi niin olisiko sinulla mahdollisuutta muutta ne?
Vierailija kirjoitti:
Mikä varsinaisesti sinun elämässäsi tuntuu huonolta? Onko se asuinpaikka, työ, rakkauselämä? Jos mietit ne varsinaiset asiat, jotka tekevät sinut onnettomaksi niin olisiko sinulla mahdollisuutta muutta ne?
Ei ole työpaikkaa, puolisoa, ystäviä, rahaa, mitään. Ja silloin kun on ollut, niin kaikki on aina tuhoutuneet tavalla tai toisella.
Ap