Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 173cm lyhyt mieheksi?

Vierailija
15.12.2020 |

Itse olen 17v poika ja 173cm pitkä. Noh tuntuu siltä että olen ikäisiäni tyttöjä ehkä keskimäärin 5cm pidempi. Monia on semmoisiaki joiden kanssa olen saman pituinen tai jopa lyhyempi. Myös muut pojat tuntuvat olevan sen 5-10cm pidempiä. Kasvua pitäs vielä olla 3-4cm jäljellä joten toivotaan parasta.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/46 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni 173cm mies on juuri sopiva.

Ensimmäinen poikaystäväni oi 172 cm, toinen 171 ja nykyinen kumppanini eli aviomieheni on hieman pidempi eli 177 cm. Olen itse 163 cm nainen.

Exäni, joka oli tuon 171 cm oli muuten sellainen tyyppi, että oli kouluaikoina vähän syrjitty ja kiusattu (muut syyt kuin pituus), mutta parikymppisenä todella suosittu. Olin aina pikkuisen mustis hänestä, sillä tytöt ihastuivat aina häneen niin helposti. :) Eli no worries ap, pituutesi on oikein hyvä ja muutenkin se on sivuseikka, kun sinuun joku onnekas tyttö ihastuu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä ei. Jos et saa parisuhdetta, niin olet vain epävarma ja kompleksinen. Silti nettideitit on täynnä pituusvaatimuksia miehille, vaikka ei ole ensimmäistäkään lausetta vaihdettu. On se kummallista.

Vierailija
44/46 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä ei. Jos et saa parisuhdetta, niin olet vain epävarma ja kompleksinen. Silti nettideitit on täynnä pituusvaatimuksia miehille, vaikka ei ole ensimmäistäkään lausetta vaihdettu. On se kummallista.

Joillekin naisille miehen pituus on tosi tärkeä juttu. Vähän samalla tavalla kuin joillekin miehille vaikkapa se, että ainoastaan jokin tietty hiusväri naisella kelpaa. Täytyy kyllä myöntää, että vaikka mieltymykset on ihan ok juttu, niin pidän tällaisia ihmisiä jokseenkin hieman yksinkertaisina. Siis miten hiustenväri, n pituus tai jokin muu yksittäinen ulkonäöllinen asia voi olla niin tärkeä? Siinähän rajaa hirveän määrän ihmisiä ulkopuolelle, jotka vois olla tosi viehättäviä ja sopivia itselle muuten. No, ilmankos heitä onkin paljon deitttipalstoilla...

Vierailija
45/46 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva. Itse olen 164cm ja mieheni 174cm. Juuri sopiva 10cm pituusero meillä. En pidä pitkistä miehistä. Varsinkin isot jalat on musta vähän ällöjä.

Vierailija
46/46 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaankin siitä, keneltä kysyy. Minä olen 153 cm nainen, ja omasta näkökulmastani kaikki yli 160-senttiset ovat aika pitkiä (esim. isäni on minua 10 cm pidempi ja minusta hän on aina ollut hurjan pitkä). Mallina työskentelevä pikkusiskoni taas on reilusti yli 170 cm ja hänestä tuon pituinen mies olisi varmaan aika lyhyt.

Yleisellä tasolla, eikös 173 cm ole vain joku 5 cm miesten keskipituutta lyhyempi? Eli et ole mitenkään erityisen lyhyt.