Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 173cm lyhyt mieheksi?

Vierailija
15.12.2020 |

Itse olen 17v poika ja 173cm pitkä. Noh tuntuu siltä että olen ikäisiäni tyttöjä ehkä keskimäärin 5cm pidempi. Monia on semmoisiaki joiden kanssa olen saman pituinen tai jopa lyhyempi. Myös muut pojat tuntuvat olevan sen 5-10cm pidempiä. Kasvua pitäs vielä olla 3-4cm jäljellä joten toivotaan parasta.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta ajatusmaailmasta. Joillekki on toisille ei. Mun mies on 175cm pitkä ja mulle just hyvä ku ite oon 161cm.

Vierailija
22/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm on lyhyt mies, MUTTA: yksi eksäni oli 171 cm pitkä ja hyvin hoikka, leveäharteinen ja voimakas, sekä miellyttävä kasvoiltaan. Vaikka olen aina tykännyt pitkistä miehistä, niin minusta se mies oli kerrassaan silmänilo ja seksikäs olento. Ei 10 cm lisäpituutta olisi tehnyt siitä ihmisestä haluttavampaa, kun oli ihan sellaisenaan kovin viehättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä, jos vaikka olisikin liian lyhyt? Yritä elää sovussa geeniesi kanssa. 

Vierailija
24/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm on selkeästi alle tuonikäisten poikien keskiarvon. Nykypäivänä aikuistuvien miehien pituuskeskiarvo Suomessa on jo 181-182 cm. Kaikkien miesten keskipituus on Suomessa tietenkin muutaman sentin matalampi, mutta se johtuu siitä, että mukaan laskelmiin lisätään jo kymmeniä vuosia sitten aikuistuneiden miesten pituudet. Ennenhän miehet kasvoivat paljon lyhyemmiksi.

Selkeä ennemmistö ikäisistäsi pojista on nyt ja tulevaisuudessa sinua pidempiä. Ja naistet selkeästi suosivat pidempiä miehiä. Kun naisilta kysyy mistä miehisistä piirteistä he tykkäävät, 95 % vastaa haluavansa pitkän miehen. 180 cm on usein se alaraja heille. 

Itse olen päälle kolmekymppinen mies. Pituutta 174 cm. Ei se ole seurustelua täysin estänyt, mutta on kuitenkin ollut selkeä este. Mutta turha siitä on olla katkera, ja ennen kaikkea on turha syyttää naisia nirsoiksi. Heillä on oikeus pitää mistä he pitävät, ja pituudelleen taas ihminen ei voi mitään. Sen kanssa on vain elettävä.

Vierailija
25/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on korvien välissä, ei pituudessa. Kuinkahan mones aloitus samasta asiasta tänä vuonna?

Vierailija
26/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi minusta yrittää opettaa tai ainakin oppia itse keskittymään asioihin, joille itse voi ja pystyy itse tekemään jotain.  Itse olen alle 169 cm,  kaljuuntuva mies. Toki voisi olla mukavaa, jos olisin pidempi (ja parempi hiusen kasvu) mutta olen eläessäni nähnyt itseäni paljon lyhyempikin niin miehiä kuin naisia. Olisin varmasti rikas, jos tietäisin, miten tai kuinka löytäisin "lääkkeen", jolla lisätä pituuttani tai kasvattaa kaljuuntuneisiin päihin uusia hiuksia. Tieteellä ja tutkimuksella on vielä tehävää, jotta saisi tyydytettyä monen turhamaisuuden. Vai miksi ihmeessä pitäisi olla, jonkun tietyn mittainen tai onko hiuksettomuudesta muuta haittaa kuin esteettinen haitta? - Ikävää tietysti kohdaa tylsiä ennakkoluuloja ja asenne vinoumia, mutta harvassa paikkaa niiä kohtaa niin paljon kuin tällä palstalla.      

Vierailija
27/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pikkunakki, niin ei hyvä.

Vierailija
28/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikkunakki, niin ei hyvä.

Alakerta on yllättävästi 17cm eli ihan hyvä!

Vierailija
29/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pituudessa ei ole mitään vikaa. Sen sijaan minä 168cm haluaisin tappaa itseni oman pituuteni takia, vihaan pituuttani sairaalloisen paljon. Olisin halunnut syntyä 145-155-senttiseksi, en tällaiseksi saatanàn amatsoniksi.

N21

Vierailija
30/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljet on ehkä 170 ja kyllä niillä naisia on riittänyt. Mut jos tuo pituus on sulle joku kompleksi, et ehkä sen takia naista saa.

Mulla itsellä on mieltymys todella pitkiin miehiin, 190+. Mut en ymmärrä että sekään väärin on. Tykkäähän moni mies pienistä ja siroista naisistakin. Itse sellainen olen. Mutta olen seurustellut myös parin 175cm miehen kanssa.

Vierailija
31/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 173, mutta silti jalkovälistä löytyy 18 cm yhtään liioittelematta. Olen huomannut, että naiset katselevat yleensä itseäni pitempiä miehiä. Jos kuitenkin onnistun kuitenkin saamaan jonkun naisen baarista mukaani, niin nainen on aina iloisesti yllättynyt makuuhuoneessa saadessaan pituutta ja kaipaamaansa kokoa muulla tavoin. 

Vierailija
32/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä katsoa junarata, jossa pendolino kulkee ja lujaa. Nuoret naiset ovat tässä erittäin vaativia. He tietävät kauneutensa ja haluttavuutensa arvon, siksi miehen tulee olla vähintään 190 cm. Joku vanha ämmä ei ole enää niin tarkka, mutta he eivät olekkaan enää haluttavia ja siksi markkina-arvon myötä vaatimuksetkin laskevat. 

M34

Vierailija
33/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 173, mutta silti jalkovälistä löytyy 18 cm yhtään liioittelematta. Olen huomannut, että naiset katselevat yleensä itseäni pitempiä miehiä. Jos kuitenkin onnistun kuitenkin saamaan jonkun naisen baarista mukaani, niin nainen on aina iloisesti yllättynyt makuuhuoneessa saadessaan pituutta ja kaipaamaansa kokoa muulla tavoin. 

Ei 18cm ole iso. Mulla kokemusta 205cm miehestä, jonka külli 23cm. Nyt puhutaan miehestä isolla M:llä.

Vierailija
34/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173cm nainen ja pituiseni mies on ihan normi, ei erotu mihinkään suuntaan enkä kiinnittäisi pituuteen mitään huomiota.

Vierailija
35/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-185cm hukkapätkät ei niin kovin helpolla naisia saa. Heillä pitää olla hitosti karismaa. Jos olet joku tylsä tuppisuu niin ei sua kukaan läskikään kelpuuta, paitsi ehkä yhden illan jutuksi.

Vierailija
36/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 18cm ole iso. Mulla kokemusta 205cm miehestä, jonka külli 23cm. Nyt puhutaan miehestä isolla M:llä.

Ei se pelkkä pituus vaan paksuus on vielä tärkeämpi. Sitäkin on lähes 15cm ympärysmitalla.

Vierailija
37/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on itse paljon pakkomielteisempiä pituudestaan ja peniksensä koosta kuin naiset. Jos et poikkea todella räikeästi keskiverrosta (mitä 173cm mies tai joku 12cm penis ei todellakaan tee!) niin tuskinpa suurin osa naisista edes ajattelee koko asiaa.

Trollit jauhaa näitä ”miehellä pitää olla 22+ muna, vähintään 500t pankissa ja pituutta 2m”-juttuja.

Vierailija
38/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on itse paljon pakkomielteisempiä pituudestaan ja peniksensä koosta kuin naiset. Jos et poikkea todella räikeästi keskiverrosta (mitä 173cm mies tai joku 12cm penis ei todellakaan tee!) niin tuskinpa suurin osa naisista edes ajattelee koko asiaa.

Trollit jauhaa näitä ”miehellä pitää olla 22+ muna, vähintään 500t pankissa ja pituutta 2m”-juttuja.

Mulla on ihme kyllä 17cm vehe

-ap

Vierailija
39/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173 cm on lyhyt mies, MUTTA: yksi eksäni oli 171 cm pitkä ja hyvin hoikka, leveäharteinen ja voimakas, sekä miellyttävä kasvoiltaan. Vaikka olen aina tykännyt pitkistä miehistä, niin minusta se mies oli kerrassaan silmänilo ja seksikäs olento. Ei 10 cm lisäpituutta olisi tehnyt siitä ihmisestä haluttavampaa, kun oli ihan sellaisenaan kovin viehättävä.

Miten voi olla hyvin hoikka, leveäharteinen ja voimakas samaan aikaan? En usko ennenkuin näen.

Vierailija
40/46 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi ehkä joo ja koripalloilijaksi erityisesti, mutta koko suomalaiseen väestöön nähden ei.