Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palstailu on vaikuttanut sinuun?

Vierailija
07.05.2014 |

Hyvässä, tai pahassa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei tule otettua niin tosissaan enää. 

Vierailija
2/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehittynyt hyvät suodattimet ihmisten jutuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi täällä. Luen valikoiden. Osa keskusteluista on mielenkiintoisia ja näkökulmia avaavia. Voi saada tukea ja tietoa ym. Ehkä olen oppinut asioiden jakamista tuntemattomien kesken. 

Vierailija
4/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kaikkialla, että onkohan tuokin av-mamma.

Vierailija
5/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut tänään euronkirpparilta teräväkärkisiä kenkiä kun luin täältä että ne on so last season ;) Ei tule muotia niin paljoa seurattua että oisin sitä muuten tiennyt.

Sitten kuulin kaupassa kassajonossa erään sellaisen asian josta ajattelin heti että tuo ois aloitus palstalle. No, en tehnyt sitä aloitusta. Sitten ajattelen välillä että tuo ihminen on ihan wt, samoin sanan mamu-patja olen täältä oppinut. Eli palsta on siis vaikuttanut pahassa mielessä.

No ehkä hyvässä mielessä olen oppinut sen että ihmisen tyhmyydellä ja röyhkeydellä ei ole rajoja. En ota enää itsestäänselvyytenä että joku pilailee jos kysyy jotain hämmentävän typerää :D Tai no, en tiiä onko tuokaan niin hyvässä mielessä.

Vierailija
6/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on tullu laiska, kaiket aikaa päivitän vaan vauvapalstaa ja istuskelen enkä liiku, koukuttavaa

Vierailija
7/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, miten paljon muita parempi elämäni on.

Vierailija
8/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnut, miten vaarallisen sekaisin, todellisuuspakoisia ja naisenpuutteesta tuskissaan yksinäiset peräkammarinpojat oikeasti voi olla.

Vierailija
9/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
10/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukkuisen netissäroikkujan. haluaisin lopettaa, muttakin en osaa. kaikki jotka on uusia, suosittelen lähtemään ennen kun käy huonosti:D

hyvä puolia on ehkä se, että tunnen välillä aikamoista ylemmyyttä viisaudessani keskusteluja lukiessa.

Vierailija
11/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin otsapannan. Kahvakuulia ja hyppynarun. Kuntoilen samalla.

Lihakset on kasvaneet ja pälvikalju siirtyy aina pidemmäs.

T: 11cm mies

Vierailija
12/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:53"]

minusta on tullu laiska, kaiket aikaa päivitän vaan vauvapalstaa ja istuskelen enkä liiku, koukuttavaa

[/quote]

Vierailija
13/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:43"]

[/quote]

Vierailija
14/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:43"]

[/quote]

Vierailija
15/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:53"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
16/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että teen niin tai näin aina joku on myrtsinä. Olen hämmöstynyt mistä kaikesta ihmiset voivatkaan vetää herneen nenään ja oppinut sitä myöden tulemaan paremmin toimeen miehen siskon kanssa...en enää puhu hänen kanssaan muusta kuin säästä ja matin ja tepon uusimmasta levystä, eli en enää tahattomasti ja vahingossa loukkaa hänen herkkää hipiäänsä olemalla jotain mieltä mistään asiasta.

Vierailija
17/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:30"]

Olen huomannut, että teen niin tai näin aina joku on myrtsinä. Olen hämmöstynyt mistä kaikesta ihmiset voivatkaan vetää herneen nenään ja oppinut sitä myöden tulemaan paremmin toimeen miehen siskon kanssa...en enää puhu hänen kanssaan muusta kuin säästä ja matin ja tepon uusimmasta levystä, eli en enää tahattomasti ja vahingossa loukkaa hänen herkkää hipiäänsä olemalla jotain mieltä mistään asiasta.

[/quote]

Kunhan et sano mielipidettäsi Matin ja Tepon uusimmasta.

Vierailija
18/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:30"]

[/quote]

Kunhan et sano mielipidettäsi Matin ja Tepon uusimmasta.

[/quote]

Se on ainoa asia mistä me ollaan samaa mieltä :)

Toisaalta vähän surku, kun itse tykkään keskustella asioista enkä vain hymistellä samanmielisenä....mutta jos ottaa eriävät mielipiteet henkilökohtaisena loukkauksena, niin hänen elämänsä on vaikeaa ei minun.

Vierailija
19/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin ihmisten ilkeydestä ja tyhjyydestä

Vierailija
20/24 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin ihmisten ilkeydestä ja tyhjyydestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi