Ostan tytölleni yo-lahjaksi Lv:n laukun...
En kuitenkaan osaa päättää Speedyn ja Neverfullin väliltä, sillä molemmissa on puolensa. Tytöltä itseltään en voi kysyä, sillä lahja tulee olemaan yllätys. Mitä mieltä te olette, kumpi olisi nuorelle naiselle parempi laukku? Tytöllä ennestään jo Alma, joten siihen verrattuna Neverfull olisi erilainen, mutta vetoketjun puuttuminen mietityttää.
Kommentit (78)
Mietin kokona Neverfullista MM. Alma nimenomaan menee kaupungilla, kahvilla jne. ja Neverfull salilla, rannalla, yliopistolla ja tarvittaessa vaikka vkl kassina :) Neverfull on saanut paljon kannatusta, siihen taidan päätyä vaikka isosiskonsa onkin ehdottomasti Speedyn kannalla. Ap
Onnea ylioppilaalle ja äidille. :) Minulla itselläni on Alma ja Neverfull. Almahan ei ole kaikista käytönnöllisin laukku esimerkiksi lentokoneeseen, töihin jos mukana pitää olla läppärit jne tai vaikka retkille kun kassiin pitäisi mahtua varavaatteita/eväitä jne. Neverfull täydentäisi ehkä tuon Alman jättämän kolon koska se on käytännöllinen. Sinne mahtuu paljon ja se on helppo heittää olalle. Minustakin Speedy on jotenkin mummomainen ja varmasti epäkäytännöllinen niin ikään. Oma Neverfullini on tosin nyt viime vuosien aikana jäänyt käytöstä lähes kokonaan pois koska niitä näkyy niin monella. Alma taas tulee harvoin vastaan. Jos tyttöäsi ei haittaa se että monella on tismalleen sama laukku niin suosittelen tosiaan tuota Neverfullia. :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:16"]
Hyi vittu joku LV :DDD hahaha no ehkä sun tyttö onki niin massa ja trashy että sopii hänelle, ei puhkinussitumpaa merkkiä olekkaan, mielikuvituksettomien pissisten suosiossa niinku sinä ja tyttös :D
[/quote]
Olet kuvottava ja vastemielinen. Kielenkäyttösi kertoo sinusta, sivistyksestäsi ja koulutustasostasi kaiken. En ole ap.
[/quote]
Olettamuksesi minusta yhden kommentin perusteella kertoo sinusta aivan kaiken. ;) LV sopii korkeintaan koiran kakkapussien säilyttämiseen. Mielestäni LV:t vain ovat kuluneita eivätkä edes hyvännäköisiä. Samalla rahalla sais kauniinkin laukun, harmi että vihlaisee noin pahasti yhden tuntemattoman mielipide toisen tuntemattoman laukusta.
MInkä väristä oot aatellut ostaa?
Olen aina ihmetellyt, kun sanotaan että Lv on pissislaukku, kuinka monella pissiksellä on varaa laittaa tonnia laukkuun? Oman käsitykseni mukaan pissikset hengaavat rööki huulessa Guessin laukku olalla tai sitten Bulgariasta hankitun Lv:n kanssa. Tyylin viimeistelevät huppari, puhkikuluneet tennarit ja vaaleat, reikäiset farkut, hiukset ovat keltaiset kymmenen sentin juurikasvulla. Ovat aika kaukana minusta ja tyttärestäni. Ap
Mutta minkä kuosin aiot valita, ap? Minäkin olisin noista Neverfullin kannalla, varsinkin jos Alma löytyy jo.
Ja nämä huutelijat voisivat mennä täältä muualle, jos ei itseä kiinnosta Vuittonit, ei sitä riehumaan tarvitse alkaa. Vai olisiko niin, että kiinnostaisi kyllä, mutta ei ole varaa, ja sehän harmittaa?
Neverfull on hyvä. Se on tilava ja tukeva. Tyttäristäni kahdella on sellaiset (toisella damier azur-kuosilla ja toisella monogram, itse tykkään että damier azur sopii nuorelle paremmin) ja sinne mahtuu opiskelijan mukanaan kuljettama tavara kirjoineen lättyineen kaikkineen vaivatta. Tuo avonaisuus minuakin aikaisemmin arvelutti, mutta ei se oikeasti ole mikään ongelma. Laukun suun saa niillä nyöreillä kätsysti kiristettyä pienemmälle.
Ei teinit käytä mummojen merkkejä. Anna mielummin vaikka matka Roomaan jossa voi sitten itse vaikka valita mieluinen laukku.
Ärsyttävää, kun äidit luulevat tietävänsä tyttäriensä tyylin... Nimimerkillä. Niin monet kengät ja laukut jäänyt käyttämättä
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:37"]
Ei teinit käytä mummojen merkkejä. Anna mielummin vaikka matka Roomaan jossa voi sitten itse vaikka valita mieluinen laukku.
Ärsyttävää, kun äidit luulevat tietävänsä tyttäriensä tyylin... Nimimerkillä. Niin monet kengät ja laukut jäänyt käyttämättä
[/quote]
Niinno, en tiedä oletko koskaan käynyt kaupungilla? Jos katselee mitä laukkuja nuorilla naisilla on, niin melkoisen monella on LV. Suurimmalla osalla toisaalta ne on feikkejä, mutta siitä huolimatta.
Tytär saa jo isältään matkan Lontooseen lahjaksi mutta uskon kyllä tietäväni tyttären maun, tykkää Lv:sta ja joskus on maininnut ohimennen noista kahdesta laukusta joten en usko että menee kovin pahasti metsään. Ap
En tunne kyseisiä tuotteita, mutta olivat aika rumia mun mielestä kun googletin. Ehkä noista kahdesta tuo Neverfull tosiaan. Tosin voi olla ihan ok näköinen jos ei ole tuota LV-logoa siinä. Kai niitä saa yksivärisinäkin?
Mäkin mietin että entä jos teet vaikka itse "lahjakortin", jossa lupaat että käytte yhdessä hänelle valitsemassa jonkun LV:n laukun? :) Itse uskoisin että jos olisin laukuista tuon ikäisenä ollut kiinnostunut niin olisin ollut todella onnellinen ko. lahjasta!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:29"]
Ostan tytölleni yo-lahjaksi Lv:n laukun...
[/quote]
Lv ja Minirisk ovat molemmat hyviä!
Mä sain yo-lahjaksi MiuMiun.. Oli mieluinen lahja:)
p.s. osta Neverfull! Speedy on jo out
henkilökohtaisesti en tykkää speedystä yhtään, ruma. neverfull on kivempi!
googletin nuo kaikki, hyvä luoja mitä mummolaukkuja.....
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:16"]
Hyi vittu joku LV :DDD hahaha no ehkä sun tyttö onki niin massa ja trashy että sopii hänelle, ei puhkinussitumpaa merkkiä olekkaan, mielikuvituksettomien pissisten suosiossa niinku sinä ja tyttös :D
[/quote]
Olet kuvottava ja vastemielinen. Kielenkäyttösi kertoo sinusta, sivistyksestäsi ja koulutustasostasi kaiken. En ole ap.