Ostan tytölleni yo-lahjaksi Lv:n laukun...
En kuitenkaan osaa päättää Speedyn ja Neverfullin väliltä, sillä molemmissa on puolensa. Tytöltä itseltään en voi kysyä, sillä lahja tulee olemaan yllätys. Mitä mieltä te olette, kumpi olisi nuorelle naiselle parempi laukku? Tytöllä ennestään jo Alma, joten siihen verrattuna Neverfull olisi erilainen, mutta vetoketjun puuttuminen mietityttää.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:11"]
Mä sain yo-lahjaksi MiuMiun.. Oli mieluinen lahja:)
p.s. osta Neverfull! Speedy on jo out
[/quote]
googletin myös Miut, ja ne on kyllä aivan ihania. nuorekkaita ja raikkaita.
taidan ostaa ittekin.
t mummolaukkuja googlettanut
Piti oikein googlettaa nuo laukut... Molemmathan ovat järkyttävän RUMIA. Miksi ostaa mummolaukku, kun saisi kauniimmankin? Ai niin, koska se on LV.
http://www.purseblog.com/louis-vuitton/reese-witherspoon-new-louis-vuitton-soft-lockit.html
Tässä kivana punaisena. Vaikuttaa että ehkä seuraava trendi laukku.
Neverful munkin suosikki ja olit ilmeisesti miettiny sitä damier ebeneä? Mut mites damier azur? kesällä varsinkin olis ihanan raikas kun on niin vaalea. Just näin äsken kaupungilla yhdellä tytöllä sitä kuosia ja oli kyllä kiva. Jotenkin nuorekas.
Itse en tykkää Luis Vuittonista merkkinä sitten yhtään, mutta jos pitää noista valita niin ehdottomasti neverfull!
T. 18v, kevään ylioppilas
Onhan toi aika kallis tosin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:11"]
Mä sain yo-lahjaksi MiuMiun.. Oli mieluinen lahja:)
p.s. osta Neverfull! Speedy on jo out
[/quote]
Jos tonnin laukku on out, niin ehkä rahat voisi käyttää johonkin oikeasti ajattomaan tavaraan.
ostin itselleni Lv laukun 350 eurolla ja aitoustodistuksella T. EI TÄMÄN VUODEN YLIOOPPILAS
Speedy ei lopulta ole kovin käytännöllinen, joten tosiaankin Neverfull! Suosittelisin siitä jopa isointa kokoa GM, sillä laukku on paljon monikäyttöisempi kuin MM. Menee helposti reissukassina, mutta hihnojen avulla on myös "pienennettävissä" kaupunkilaukuksi. Suosittelisin muuten melkeinpä Monogram-kuosia, koska Damier Ebenessä nahka on jotenkin erilaista ja alttiimpi rispaantumiselle. Toisaalta, jos ko. kuosi ei ole tytön makuun niin sitten vain huolehtii nahkaosista vähän tarkemmin Damierin kohdalla. Vuittonille on myös mahdollista hankkia lahjakortti, mutta ostetulla tuotteellahan on X päivää palautusoikeutta, se lukee ostokuitissakin. En vain nyt muista, oliko se 14 vrk vai 30 vrk. :) Onnea ylioppilaalle!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:31"]
Sama se. Samaa laatua alistetun laittoman siirtotyöläisen tekemänä suoraan laittomasta hikipajasta jostain slummista.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:33"]
Itseäni Neverfull miellyttää enemmän, ja se on varmaan monikäyttöisempikin mallinsa puolesta. Jotkut eivät tosin tuosta pidä, koska ''mummomainen''.
-tyttö 18 v-
[/quote]
Oikeeesti kuka ostaisin noin kamalan näköisen kassin, jos se ei olisi LouisVuitton ja hinta mansikoita, ei kukaan, hirveä, katselin lentokoneen turvatarkastuksessa kun pariskunnalla oli tuollaiset, pohdin että ihanko aidot. Ainakin mauttomat.
Onkse sellainen lv-saippuan mainoslaukku? Saaksen kaupan päälle kun ostaa tarpeeksi pesuaineita?
Mulla on onneksi sellainen Vuitton, jollaista en ole Suomessa kellään muulla nähnyt. Ei mitään massa-Speedyä tai Neverfullia.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:33"]
Nooh, ylioppilaalle sopis hirmu hyvin sellanen missä on paljon aakkosia
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:29"]
googletin nuo kaikki, hyvä luoja mitä mummolaukkuja.....
[/quote]
Lahjakortti liikkeeseen? Saisi itse valita mieluisen laukun/asusteen!
Mites toi Lockit? Siinä näyttää olevan vetoketju ja muutenkin aika tilava.