Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värikäs laukku kevääksi, mitä mieltä?

Vierailija
07.05.2014 |

Mitä mieltä näistä kahdesta Valentinon vaihtoehdosta:

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=99749324

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=103191400

Kirkkaat värit ovat vielä in vaatteissa ja asusteissa enkä halua ihan neonväristä laukkua kuitenkaan jotka nekin kova hitti nyt, mutta ovatko nuo niittisomisteet vähän kulunut toissa vuoden juttu?

Onko muita ehdotuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan linkkaamat laukut ovat kyllä hintaansa nähden todella "halvan" näköisiä. Ja värit on jotenkin tunkkaisia vaikka raikkaita ovat olevinaan.

Vierailija
22/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että itse tiedät parhaiten onko laukku sinulle hyvä investointi. Yksi kaverini käyttäisi tuota pinkkiä varmaan kesät talvet :)

Itse en noin paljoa voisi edes laukusta maksaa, mutta yleisesti maksaisin enemmän semmoisista ajattomista väreistä. Joku musta laukku on varmaan aikalailla jokaiselle tarpeellinen joskus. Kauniita kesäisiä värejä löytyy vähän edullisemminkin, ihan hyviä merkkejäkin. Sinä voisit varmaan hyvin laittaa muutaman satasen värikkääseen laukkuun jos voit harkita tuon hintaistakin. Saisit laatua, merkkiä ja ei olisi kauhean huono omatunto jos se tulevina kesinä jäisi vähän kaapin perälle.

Neon- tai kirkkaan keltainen on esimerkiksi värinä semmoinen johon kyllästyy helposti. Katselisin muita vaihtoehtoja. Mutta itse tiedät värimieltymyksesi parhaiten ja senkin miten nopeasti yleensä kyllästyt johonkin tyyliin. :) Kyllähän tuollaiset laukut ovat makeita (nuo kyseiset eivät ihan omaa tyyliäni, mutta silti.)

Jos oikeasti haluat jonkun laukun, uskot käyttäväsi sitä ja tiedät sen sopivan tyyliisi (ja sinulla on siihen varaa) niin anna palaa ja osta se ja nauti ihanasta uudesta laukustasi. Ihan sama mitä muut ovat siitä mieltä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, entäs tämä Gucci, hieman ajattomampi kuin nuo niitilliset?

http://www.gucci.com/us/styles/354408CAO0G5614#354408CAO0G4618

Vierailija
24/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää nuo parina viime vuotena suosioon tulleet trapeze-malliset laukut joissa tuollaiset lerpakkeet sivuilla, kuten Céline, Valentino. Niistä tulee valitettavasti mieleen jotkut terveyssiteet.

Vierailija
25/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.1 Phillip Limin Pashli-laukku ihanassa värissä, mitä pidätte?

http://www.stripesandsequins.com/wp-content/uploads/2012/10/Dots11.jpg

Nuo "sivupussit" kun saa näköjään vetskarilla kasaan ja laukusta ryhdikkäämmän.

Vierailija
26/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä esitellyistä mä itse ostaisin tuon valentinon vaaleanvihreän. Niitteineen kaikkineen. Värihän EI ole mikään neon, vaan ihan näitti pastelli pienellä twistillä - ja tulee taatusti joka kevät uudelleen muotiin. Nelikymppisenä mua itseäni ei myöskään noi niitit haittaa yhtään. Minä kun en muuten pukeudu erityisen rokisti, vaan pikemminkin konservatiivisesti ja pehmeästi, niin jossain kohtaa voi sit olla niittejäkin. Esim laukussa. Toki jos mulla olis nahkatakki tai rajummat kengät niin varmaan sit hakisin niille kaveriksi pehmeämpää laukkua.

Tuo Gucci on minusta jotenkin tunkkainen. Syksyllä varmaan tosi kiva.

Mäkään en ole hirveän ihastunut noihin trapeze-lirvakkeisiin, mutta, saahan laúkkuja olla monenlaisia.

Vierailija
27/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:29"]

Näistä esitellyistä mä itse ostaisin tuon valentinon vaaleanvihreän. Niitteineen kaikkineen. Värihän EI ole mikään neon, vaan ihan näitti pastelli pienellä twistillä - ja tulee taatusti joka kevät uudelleen muotiin. Nelikymppisenä mua itseäni ei myöskään noi niitit haittaa yhtään. Minä kun en muuten pukeudu erityisen rokisti, vaan pikemminkin konservatiivisesti ja pehmeästi, niin jossain kohtaa voi sit olla niittejäkin. Esim laukussa. Toki jos mulla olis nahkatakki tai rajummat kengät niin varmaan sit hakisin niille kaveriksi pehmeämpää laukkua.

[/quote]

Kysyin paljon Euroopassa ja Euroopan ulkopuolella reissaavilta ystävättäriltäni mielipidettä ja he sanoivat nähneensä noita Valentinon niittilaukkuja ja -kenkiä nimenomaan logomerkkifriikeillä ja nousukkaan näköisillä venakoilla! Dubaissa kuulemma nämä kahmivat hyllyt tyhjiksi noista niittituotteista keväällä 2013. Joten ehkä kuitenkin ei :D

Huomasin että tämän vuoden kokoelmassa Valentinolla ei muuten enää ollutkaan noita niittisiä vaihtoehtoja juuri jäljellä laukuissa, vaan niittien tilalle tuleet nahkahapsut. Pocahontas-meininkiä? Ihan hauskan näköisiä nekin. Eli voiko tästä päätellä että niitit ovat sitten out ja hapsut in?

Vierailija
28/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos budjetilla: joku alle satasen värikäs laukku jossain trendivärissä

Jos ei budjettia: jokin Hermesin oranssi laukkumalli parista tonnista kymppitonniin.

Vierailija
29/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:29"]

Mäkään en ole hirveän ihastunut noihin trapeze-lirvakkeisiin, mutta, saahan laúkkuja olla monenlaisia.

[/quote]

Niistä tulee myös ekana mieleen että jonkun luihun varkaan käsi saattaa sopivasti mahtua sinne lirvakeaukon sisään.

Vierailija
30/34 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:56"]

Ja sitten tuosta outnetin Rebecca Minkoffista.. Asun Nykissa ja noita laukkuja on "kaikilla". Siis Minkoff on talla erittain suosittu! Tuon korallin yhdistaisin esim. vaaleaan farkkuun, valkoiseen, beessiin, vaaleaan harmaaseen, yleensa mihin tahansa aika neutraaliin suht vaaleaan variin. En valttamatta yhdistaisi kovin tummien varien kanssa.

[/quote]

Minkoffit on upeita:

http://www.amazon.co.uk/Rebecca-Minkoff-Mikey-Persimmon-10LIQSCCR2/dp/B008DI2NLA/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_fb_0_15&tag=wenn-21?url=search-alias%3Dluggage&field-keywords=rebecca%20minkoff&sprefix=REBECCA+MINKOFF%2Ckitchen%2C320

Vierailija
33/34 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, joo nämä tuntuvat todella hyviltä laukuilta, nahan laatu esim. tuossa Piperissa todella hyvä (saffianonahkaa, kuulemma) eli ei ole liian pehmeää ja on pinnoitettu joten siinä ei kyllä naarmut ja muut tule helposti näkymään. Tosiaan luin vielä noista Valentinoista että niistä on irtoillut niittejä ja että se nahan laatu ei ihan vastaa hintatasoa (1650 euroa) joten sitä suuremmalla syyllä olen tyytyväinen että päädyin kahteen muunlaiseen, ja nuo värit eivät ole liian päällekäyviä eikä niihin varmaan kyllästy kovin nopeaan :)

Vierailija
34/34 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että Tukholman Hermes ei kuulemma ota Birkin- tai Kelly-laukkuja haluavia enää jonoon eli siellä lista on suljettu, mutta Kööpenhaminan Hermes on ottanut ainakin vuosi tai puoli vuotta sitten, eli kohtako kaikki bloggaajat alkavat rampata siellä laukkujaan noutamassa? : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan