Helkkarin kakkukuvat ja leipomiskuvat Facebookissa
Mikä pakkomielle ihmisillä on ottaa kuva joka saatanan piirakasta joka tehdään ? Piirakka leivotaan. Se kuvataan. Se syödään. Ja kakut samoin, kakut edestä ja takaa. Mua ei aidosti oikeasti kiinnosta kenenkään leipomukset, mikä saa ihmiset ajattelemaan että ketään kiinnostaa? Ja turha verrata johonkin lapsikuviin tms. koska ei ole sama asia. Lapsi oppii ja tekee uutta, mutta nää tyypit tekee samoja pöperöitä aina ja uudestaam ja sitten syövät ne. Mä olen saanut vuoden aikana kaksi täytekakkua, leiponut itse niitä ja muitakin juttuja, kokkaan itse eväät enkä syö eineksiä. Ehkä ruoka ja leivonnaiset on vaan niin normaali osa mun arkea että en näe mitään syytä kuvata niitä. Enkä tiedä ketään ketä kiinnostais niitä kuvia nähdä. :D
Kommentit (31)
Samaa mieltä. Ja sitten jos mennään johonkin fiinimpään ravintolaan, niin eiköhän sieltäkin pidä joka helkkarin annoksesta ottaa kuva ja laittaa faceen ennen kuin sen voi syödä! Argh! En ole ikinä tajunnut tätä, vai onko se ravintoloissa käynti joillekin niin maailmanluokan erikoisin ja harvinaisin juttu että siitä on tehtävä numero.
"Ah niin romanttista, ollaan kultsimurmelin kanssa viettämässä ihanaa laatuaikaa täällä Amarillossa, oih mitä ihania gourmetannoksia meillä onkaan" ja sitte niitä päivityksiä tulee solkenaan. No voi vit** kuinka romanttista!
No ei muakaan kenenkään mopon kuvat kiinnosta. Eikä hepan. Eikä pepan.
Vittu mitä ongelmia ihmisillä!!! Haista helvetti, ihan naurettava valituksen aihe! Menisit ittees!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:14"]
Mua ne ei kauheesti haittaa vaikka ei kyllä kiinnostakaan. Eiköhän sillä haluta näyttää että leivoin ny hienon kaakun, katsokaa, osaan.
[/quote]
Sosiaalinen media on saanut useimmat aikuset käyttäytymään todella lapsellisesti.
Niin eiks tätä harrasta lapset? Kato äiti mite hieno hiekkakakku mä osaan!! Nykyisin: Kattokaa kamut mite hieno kermakakku mä osaan!!
Big babies.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:17"]
Vittu mitä ongelmia ihmisillä!!! Haista helvetti, ihan naurettava valituksen aihe! Menisit ittees!
[/quote]
Leipurikuvaaja linjoilla? :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:16"]
Samaa mieltä. Ja sitten jos mennään johonkin fiinimpään ravintolaan, niin eiköhän sieltäkin pidä joka helkkarin annoksesta ottaa kuva ja laittaa faceen ennen kuin sen voi syödä! Argh! En ole ikinä tajunnut tätä, vai onko se ravintoloissa käynti joillekin niin maailmanluokan erikoisin ja harvinaisin juttu että siitä on tehtävä numero.
"Ah niin romanttista, ollaan kultsimurmelin kanssa viettämässä ihanaa laatuaikaa täällä Amarillossa, oih mitä ihania gourmetannoksia meillä onkaan" ja sitte niitä päivityksiä tulee solkenaan. No voi vit** kuinka romanttista!
[/quote]
Kaverin kaveri (näkyi newsfeedissä jes) oli käynyt Ikeasta persoonallisen Bestå korkeakiilto tv-tason, karvalankamaton ja sen vitun paperivarjostin jalkalampun. Kuvateksti oli: Meikän uus sisustusprojekti on valmis <3
Silleen että ööö... mun kaveri tuunasi jonkun helvetin vanhan lipaston, hioi, maalasi, vaihtoi vetimet ja ompeli siihen ikkunaosaan verhokankaasta "verhot" ja laittoi siitä kuvan. Se on oikeasti hienoa, ja mielenkiintoista. Mutta että nää tyypit ajaa peräkärryn kanssa Ikeaan ja ostaa sitä samaa massatavaraa ja kuvailee niitä kuin suurempiakin olkkarinhelmiä. En älyy mitä näiden päässä liikkuu.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:17"]
[/quote]
Anteeks.. :D
ap
Mua ärsyttää se kun kaikki kuvaa joka paikassa nykyisin. Minnekään et voi mennä katselemaan kun ympärillä on 30 ihmistä kädet pystyssä ja kamera tanassa, mua häiritsisi helvetisti esiintyvänä artistina se että kukaan ei seuraa keikkaa vaan kaikki keskittyy siihen linssin läpi. Mä en kuvaile keikkoja, mitä mä teen niillä kuvilla?? :D Ihmiset missaa kaikki elämykset kun kiimassa tallennetaan jokainen sekunti mitä eletään. :(
Yks superleipoja mulla tuttuna, niin viimeisen parin kk aikana on aika haikeeta ollut sen kuvista tykkääminen. Eka puol vuotta vielä jaksoi tykätä ja katsoa niitä sen kakkukuvia, mutta nyt vaan kun ilmestyy newsfeediin että häneltä on taas tullut kuva ja siinä koreilee kakkua muistuttava leivos, niin en edes avaa niitä. Ei vaan jaksa. Tekis cv: n ja hakis töitä niillä helkkarin kermaleivoksilla, mutta ei kun kotona istutaan päivät ja vittu leivotaan niin että kermat roiskuu.
Miten se sun elämää oikeasti haittaa, mitä kuvia toiset sinne laittaa. Jokainen saa laittaa sinne sellasia kuvia kuin haluaa. Jos et niitä halua katsoa, poista kavereista tai häivy Facebookissa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:14"]
Mua ne ei kauheesti haittaa vaikka ei kyllä kiinnostakaan. Eiköhän sillä haluta näyttää että leivoin ny hienon kaakun, katsokaa, osaan.
[/quote]
Niin eiks tätä harrasta lapset? Kato äiti mite hieno hiekkakakku mä osaan!! Nykyisin: Kattokaa kamut mite hieno kermakakku mä osaan!!
Big babies.