Uskotko, että Suomi pääsee euroviisufinaaliin?
Kommentit (39)
Veikkaan että Sebalter Tähtienjahtaaja kiilaa pojat tiukasti irti finaalipaikasta.
Uskon, että finaaliin mennään, mutta finaalissa jäädään hännille. Mutta ei vaikuta viisuintoon!
Noista sanoista en muuten ymmärtänyt mitään ( vaikka osaan englantia ). Ajattelin sen johtuvan siitä, että siinä on käytetty kiertoilmaisuja jne. Mitenkähän on?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:10"]Miau olisi päässyt
[/quote]
pääsi onneksi roskakoriin. Surkeampaa viritystä kuin ko. Biisi oli on vaikea löytää. Täysin turhaa musiikkia.
Joo, kyllä mä uskon. Mä tykkäsin UMK:ssa kyllä eniten siitä Pohjolasta, mut se nyt on vikan parin vuoden aikana nähty, ettei Suomi sellaisilla biiseillä pärjää.
Pääsee jatkoon ja on lopulta 14 finaalissa.
En tiedä, kun en ole ainuttakaan ehdokasta, en edes Suomen, kuullut. Ylen uutisista kuulin, että Suomen edustajat eivät osaa mitään kieliä (esim. joku näistä: ruotsi, englanti, saksa, venäjä tai ranska) ja he vahvistavat kisoissa käsitystä suomalaisista epäsosiaalisina tuppisuina. Ei lupaile suurta menestystä, kun ei pystytä lobbaamaan.
Alunperin Euroviisuissa haettiin hyviä biisejä, lauluja, melodioita. Youtubesta voi etsiä menneiden vuosikymmenten Euroviisu-menestyjiä. Vaikkapa Italian Si, Irlannin Johnny Loganin taidokkaasti ja fiksusti rakennetut euro-iskelmät ja monet, monet muut. Abban Waterloosta ja sen markkinoinnista puhumattakaan. Mitä Euroviisuissa nyt haetaan?
Pääsee ja menestyy paremmin kuin viimevuotinen Marry me -renkutus. Vähän jännittää semifinaaliveto: itse ainakin kuolisin sinne lavalle.
En usko. Ei siinä kappaleessa ole mitään, mikä jäisi päähän soimaan.
Hyvä fiilis kyllä jatkoon menon suhteen on. Ja anteeksi vitoselle, yläpeukkua oli tarkoitus painaa. Mut nää tabletit osaa huijata.
Toivon, että menee finaaliin. Sanoista en minäkään tajua hölkäsen pölähtämää. Käytän kuitenkin englantia töissä päivittäin, että peruskielitaito on ihan hyvä.
Uppista!!!
on kuulemma livenä kova.
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1399434712134?jako=892d832fd120a7877ebb412ef494090c&ref=tw-share
Taitaa mennä vanhan kaavan mukaan. Ensin Suomen karsinnat ja sitten kauhea valitus, että väärä valittiin. Sitten kova hehkutus, että suosikkeja ollaan. Sitten surkea sijoitus ja artistin kommentti, että ei yhtään jäänyt paha mieli, kun oli niin mahtava kisa ja upea fiilis. Lopuksi vielä vannotaan kostoa Ruotsille, josta ei saatu pisteitä tai ääniä.
Kyllä uskoisin pääsevän, mutta tuhottoman huonotaso tänä vuonna viisuissa. Suurin osa biiseistä hirveetä kuraa.
Kyllä Suomen kuuluisi päästä, ei tuossa semissä mitenkään kymmentä parempaa ole. Mutta minun veikkaukset on menneet metsään siitä asti, kun raadit tulivat mukaan vaikuttamaan. Pitäisi varmaan veikata ettei pääse ja uskoakin siihen, jottei harmittaisi. Itse kyllä pidän, Suomella on paras biisi vuosiin.
Uskon, mutta henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa. Katson toki viisut joka vuosi (ja kommentoin niitä twitterissä), mutta en ole isänmaallinen näissä kisoissa. Katson puolueettomasti.
Uskon että pääsee finaaliin mutta ei menesty siellä kuitenkaan kovin hyvin mutta ei tule viimeiseksikään. Kuten muutkin ovat huomanneet niin taso on tosi huono tänä vuonna, ei ole löytynyt mitään suosikkia
Minusta ansaitsee päästä, mutta jotenkin en usko, kun niin moni minusta huono pääsi jo ekassa semissä...Eli en usko, voivoi...
Niin nätti poika laulamassa ja laulaa vielä hyvin, että varmasti menee finaaliin.