Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestovaipat kirpputorilla?

Vierailija
19.04.2014 |

Olen laittamassa vauvakamaa kirpputorille. Myyntiaikani alkaa ensi tiistaina, mutta kiertelin etukäteen katselemassa muita kirppareita ja vertailemassa, millaista hintaa mistäkin pyydetään. Kestovaippoja en nähnyt missään. Myydäänkö niitä ylipäänsä kirpputoreilla? Laitan myyntiin 25 vaippaa, lisäimuja ja muovikuorivaippoja. Itse tehtyihin vaippoihin laitan hinnaksi 3 euroa ja kaupan all-in-one-vaippoihin 5 euroa. Onkohan hinta liian kova? Tarkoituksenani on saada tavara myytyä, ettei tarvitse takaisin kotiin raahata. Vaatteisiinkin laitan hinnaksi 10-50 senttiä, jotta varmasti menisi kaupaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:41"]Olen laittamassa vauvakamaa kirpputorille. Myyntiaikani alkaa ensi tiistaina, mutta kiertelin etukäteen katselemassa muita kirppareita ja vertailemassa, millaista hintaa mistäkin pyydetään. Kestovaippoja en nähnyt missään. Myydäänkö niitä ylipäänsä kirpputoreilla? Laitan myyntiin 25 vaippaa, lisäimuja ja muovikuorivaippoja. Itse tehtyihin vaippoihin laitan hinnaksi 3 euroa ja kaupan all-in-one-vaippoihin 5 euroa. Onkohan hinta liian kova? Tarkoituksenani on saada tavara myytyä, ettei tarvitse takaisin kotiin raahata. Vaatteisiinkin laitan hinnaksi 10-50 senttiä, jotta varmasti menisi kaupaksi.

[/quote]

Ainakin huuto.netissä ja tori. fissä myydään kestovaippoja, sekä s marketissa jne. Ollaan noista ostettu käytettyjä ja uusia kestovaippoja.

Vierailija
2/6 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt vaippoja esim vekarakirppiksellä, oli muumivaippoja ainakin. Hinnat tais olla jossain vajaa 5 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nähnyt kirppareilla kestovaippoja myynnissä ja mainitsemasi hinnat vaikuttavat järkeviltä

Vierailija
4/6 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista. Katselenpa vielä tuolta torin puolelta, sieltä en huomannutkaan katsastaa. Vekarakirppis on ihan vieras, se on varmaan Helsingissä? Minä en ole siellä päinkään. Tässä kaupungissa on kyllä erillinen lastenkirppiskin, mutta se on nyt koko pääsiäisen ajan kiinni, joten en päässyt sinne katsomaan. No, jos ei mene kaupaksi noilla hinnoilla, lasken parin viikon päästä parilla eurolla.

ap

Vierailija
5/6 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko Ylöjärveltä? ;)

Vierailija
6/6 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:36"]

Ap oletko Ylöjärveltä? ;)

[/quote]

En ole Ylöjärveltä vaan sieltä sata kilsaa länteen :) . Toki voisin noita postitsekin myydä, mutta tällä palstalla ei taida olla sallittua tehdä kauppaa.