Miten pystyy selvittämään asuuko henkilö vuokra- vai omistusasunnossa?
Kommentit (29)
stalkkaus on kivaa! ja halpaa hupia! varsinkin kaikki eksät, eksän eksät ja nyksät, tyhmät vanhat koulukaverit, miehen kaverit (naispuoliset) pitää stalkata facessa tai googlettamalla. eli lähtisin tonkimaan nettiä, oikotietä, jokakotia, etuovea ja klikkailemaan facessa niiden kaverit ja kaverin kaverit, paljon tietoa löytyy koska jotkut urpot ei laita yksityisyysasetuksia kuntoon. toinen kiva mesta on taloussanomat, ytj rekisteri ja kauppalehti.
hyviä löytöjä!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:29"]
Ainakin itse joskus googleen kirjoittanut oman osoitteen, niin hakutietoihin tuli asunto osakeyhtiö se ja se.. siis jos vuokra-asuntoja esim kaupungin, niin tulee kyllä tietoa ketä talot omistaa
[/quote]
Ai jaa, minäkin asun asunto-osakeyhtiössä, mutta osa näistä asunnoista on kaupungin vuokra-asuntoja ;)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:29"]
Ainakin itse joskus googleen kirjoittanut oman osoitteen, niin hakutietoihin tuli asunto osakeyhtiö se ja se.. siis jos vuokra-asuntoja esim kaupungin, niin tulee kyllä tietoa ketä talot omistaa
[/quote]
Ai jaa, minäkin asun asunto-osakeyhtiössä, mutta osa näistä asunnoista on kaupungin vuokra-asuntoja ;)
[/quote]
Tää varmaan tarkoittaa, että kaupungin vuokrataloksi tunnistettavassa asunnossa asuu varmasti vuokralaisia. Sen sijaan niin päin homma ei toimi, että tavallisessa asunto-osakeyhtiössä asuisi vain omistusasujia. Mullakin on kolme asuntoa asunto-osakeyhtiöissä (joissa ei ole yhtään kaupungin vuokra-asuntoja) ja kaikissa niissä asuu joku vuokralla.
Sinänsä mä en keksi, mitä välilä tällä kysymyksellä on. Jos aapeen ex asuu hienossa asunnossa, tuskin sen vuokrakaan ihan ilmainen on - eli jokatapauksessa kertoo siitä, että exällä ei mene niin huonosti kuin aapee toivoisi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:18"]
No laittakaa nyt jotain linkkejä tms, joiden avulla voi asiaa selvittää. Ja olen siis vain utelias. Huomasin exäni muuttaneen tähän lähelle vaimonsa kanssa ja ihmettelen suuresti, miten heillä olisi varaa ostaa ko. asunto. Että jos olisivatkin vuokralla. Toki ovat voineet lotossa voittaa, saaneet perintöä tms :D Mutta jos mitään äkkirikastumista ei ole sattunut, niin mietin vain, miten heillä varaa ostaa kyseinen asunto.
-ap-
[/quote]
...joo, jos ovat ostaneet, se on kyllä sulta pois! pidä puolesi sisko.
Jos exän uudella on varallisuutta?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:18"]No laittakaa nyt jotain linkkejä tms, joiden avulla voi asiaa selvittää. Ja olen siis vain utelias. Huomasin exäni muuttaneen tähän lähelle vaimonsa kanssa ja ihmettelen suuresti, miten heillä olisi varaa ostaa ko. asunto. Että jos olisivatkin vuokralla. Toki ovat voineet lotossa voittaa, saaneet perintöä tms :D Mutta jos mitään äkkirikastumista ei ole sattunut, niin mietin vain, miten heillä varaa ostaa kyseinen asunto.
-ap-
[/quote]
Sua kiinnostaa sun exän elämä aika paljon. Olisko aika päästää irti ja hankkia oma elämä?
Vähän OT, mutta eikös täällä ole moneen kertaan todistettu, että vuokralla-asuminen on kalliimpaa kuin omistusasuminen. Eli ei ap:n exä ilman sitä lottovoittoa ole voinut hienostoalueelle muuttaa. Jos sillä ei olisi ap:n tietojen mukaan rahaa omistusasuntoon, niin vielä vähemmän vastaavaan vuokra-asuntoon.
Täällä on joku stalkkeri nyt kyselemässä. Kysyy kaikkea mahdollista :(