Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klipsipidennyksiä kellään?

Vierailija
07.05.2014 |

Tekisi mieli hankkia kesäksi klipsipidennykset piristämään omaa lookkia. Mulla on puolipitkät aika paksut omat hiukset, mutta haluaisin lisää pituutta. Kiharratteko omia ja pidennyksiä, kun laitatte ne päähän vai suoristatteko suoristusraudalla. Miten saatte omien hiusten rajan häviämään? Teettekö kampauksia? Millaisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaan. Mä käytän silti omiani, kun haluan esim. Juhlakampaukseen näyttävyyttä. Ja mun mielestä kiharretussa hiuksessa ei raja näy. Varsinkin jos kampaaja laittaa hiukset vaikka osittain kiinni.

Vierailija
2/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi tilaamaan ebaystä hiuksia, usein saa muoviset vaikka aitona myydään, palautusoikeuttakaan ei ole. Omani olen ostanut täältä http://www.klipsipidennys.fi paras hinta-laatusuhde niistä mitä olen kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta niistä tulee luonnollisen näköiset, on niitä leikattava siten, ettei oman ja pidennysten raja näy. Usein pidennykset joutuu myös värjäämään / raidoittamaan jotta sulautuvat omien hiusten joukkoon. Käytin em pidennyksiä reilun vuoden, mutta kyllästyin lopulta näpräämään niitä päähäni, jotta sain klipsit peittymään ja huoltaminen kaiken maailman tököteillä, huoh, ei enään vaan jaksanut. Kauniit toki oli, mutta omat kaikesta huolimatta paremmat.

Vierailija
4/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostettuihin hiuksiin klipsipidennykset "uppoaa" parhaiten, mutta tasapitkäänkin sen rajan saa häivytettyä suoristamalla tai kihartamalla sekä omia että pidennyshiuksia. En ole kokenut klipsipidennyksen käyttöä mitenkään vaikeaksi tai aikaavieväksi.

Vierailija
5/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut jo monet pidennykset ebaysta ja hintaa oli 21e toimituskuluineen. Hyvää ja aitoa hiusta. Minulla on myös suomesta tilatut 100euron pidennykset eikä kyllä laatu ole sen parempaa.

Vierailija
6/11 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupeeraamalla saa hyvin pysymään ja jos on itsellä paksut hiukset niin peittyy aika hyvin. Vähän myös päältä olen tupeerannut että peittyvät varmasti

Vierailija
7/11 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisia pidennyksiä ei kannata lähteä kuumalla käsittelemään.

Ebaysta saa TOSI edullisesti aitohiuspidennyksiä, alk 10€ mitkä riittää kokopäähän.

Vrt. Esim rapunzelin vastaavat 100€

Vierailija
8/11 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näkyy, ellei omia leikkaa ensi  kerrostaen tai pitkien hiusten latvat ole ohentuneet valmiiksi.

Hyväkuntoiseen tasapitkään omaan tukkaan en suosittele. Se raja on tosi näkyvä.

Vierailija
9/11 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut parikin settiä, ja luonnonhiusta suosittelen minäkin. Omani ostin Headkandystä, kaikista pisin ja tuuhein setti.

Tykkäsin hyvin, omat hiukset kasvoi siellä seassa rauhassa, eikä tarvinnut varoa pestessä, nukkuessa tms. kun ne otti aina illalla pois.

Suoristusraudalla niitä vetelin, koska kiharoita en pidä. Kampauksiakaan en tehnyt, koska halusin että ne on pitkät ja vapaana. Omien hiusten raja hävisi itsestään, kunhan vaan väri on oikea ja laittaa ne pidennykset suurinpiirtein oikeisiin kohtiin.

Vierailija
10/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:16"]

Ne näkyy, ellei omia leikkaa ensi  kerrostaen tai pitkien hiusten latvat ole ohentuneet valmiiksi.

Hyväkuntoiseen tasapitkään omaan tukkaan en suosittele. Se raja on tosi näkyvä.

[/quote]

onko tosiaan näin? Entä jos hiukset kihartaa. Sekä omat, että pidennykset? Näkyykö raja silti? Ja haittaako se? Leikataanhan hiuksia muutenkin kerrostaen?

Vierailija
11/11 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinopidennykset on jo vanhanaikaista. Luonnollisuus kunniaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän