Noloimmat iskurepliikit, joilla sinut on yritetty iskeä?
Kommentit (59)
"lähetkö katsomaan meille taitoluistelua?"
En lähtenyt.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:37"]
"lähetkö katsomaan meille taitoluistelua?"
En lähtenyt.
[/quote]Hieno repliikki myös.
-Mies 29v-
Viime viikonlopulta: Ukko oli tarjonnut tyttöporukallemme juomat, minkä jälkeen kysyi: "Onko teistä JOKU vapaa?". :DD
"Mitä shamppoota sä käytät?"
Kuulemma hiukset näytti niin upeilta.
En edes ollu yli päivään niitä pessyt :D
Nuori, suomalaisen laulajan näköinen, ? Herman, tuli juttelemaan kertoen olevansa hyvin kiinnostunut minusta. Menin hämilleni ja kysyin, että lieneekö hän edes täysi-ikäinen ja hän etsi henkkarinsa. En voinut muuta kuin nauraa, olisinhan voinut olla äitinsä. Annoin siis hälle pakit. Komea miehen alku, ei siinä mitäään. :)
"Kummat on seksikkäämpiä, kokit vai hierojat?"
siinä sitte kaksi jätkää seisoi vieressä ja minun piti sanoa jompi kumpi ja sanoin sitten vaan että en tiedä, ihan sama, käskivät valitsemaan, sanoin kokki. sitten toinen alkoi hurraamaan "jes, 1-0"
Älkää vaan sanoko että joku on isketty jollain repliikillä...
Muuten kaikki mitä miehet sanovat baarissa ei ole aina iskurepliikkejä. Joskus tuntuu että naisten mielestä "anteeksi" (tönäistessä) tai "missähän vessa on?" on naisten mielestä iskurepliikki. Saattaa se mieskin testata naista niillä repliikeillä ja miehen käsitys voi muuttua.
-Mies 29v-
"Will you marry me?" Ulkomainen mies, jonka tapasin ensimmäisen kerran siinä narikassa poistuessani pilkun aikoihin...
"emm..no thanks."
"well we can be friends then"
"mmm.,.. Noup."
"even facebook friends, you can teach me finnish"
"soooryyy, no."
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 03:10"]"Lähdetään uittamaan jalkoja Kolera-altaalle, ja katsotaan kun aurinko nousee".
Vähän ennen pilkkua.
En lähtenyt.
[/quote] Miten niin et lähtenyt? Miun mielestäni toi on just ihana!
oltiin after skissä, 60+ mies jolla oli takissaan kiinni piippari (siinä on siis välkkyvä punainen valo) änki aivan viereen ja kietoi toisen kätensä ympärilleni. osoitti valoa ja sanoi "näätsä miten mun sydän sykkii kun mä oon sun lähellä". sanoi vielä silleen huokaisten, oli kännissä. Tarttui myöhemmin tanssilattialla ranteista kiinni, eikä päästänyt irti. onneksi oli isä lähellä :p olin siis 16v....
kuukausi sitten joku mies tuli laulamaan mulle baarissa cheekin voisitsä olla se mulle biisiä
"meille vai teille" kamala repliikki ja aina tuohon on eiei, mutta oli niiiin hyvännäkönen jätkä että menin enkä kadu ;)
-Mies 29- on näköjään ollut parinkin iskuyrityksen tekijänä.
Sä oot mun tänään.
Ja niinhän mä olin.
Ehdottomasti paras oli tuhannen tuiterissa heiluneen jäbän pyyntö lähteä hänen luokseen jatkoille, vaikka "en oo hyvä panemaan, mutta mulla on iso telkkari!"
Selvä :D
täytyy kyllä sanoa, että naiset osaa olla aika huumorintajuttomia välillä. yietenkin tollaset "annatko pillu/hyvät tissit" -kommenntit on seksistisiä ja typeriä, mutta mitä vikaa on siinä, että joku kehuu hiuksia tai kyselee jotain muuten hölmöä? ei se miehilläkään niin helppoa ole mennä juttelemaan vieraiden naisten kanssa ja yrittää keksiä jutun aiheita. pakit tulee aika todennäköisesti melkein aina. musta ei olisi näin naisena juttelemaan kenellekään itse, en vaan uskalla. siksi nostan hattua miesten yrityksille ja otan jutut huumorilla, kaikki ei ole niin vakavaa aina. olen tavannut ulkona tosi kivoja ja kiinnostavia miehiä ja jutellut mukavia. lighten up, princesses niin teilläkin on kivempaa kuin siellä baarin nurkassa nyrpistelemässä.
Minua ei ole koskaan yritetty iskeä baarissa ;(. Olen varmaan kauhean ruma hissukka, joka ei kiinnosta edes sitä kaikkein räkäkännisimpääkään äijää.
"Kato ku mä vaan oon niiiiin hyvännäkönen, ettet sä VOI sanoo ei"
Tartteko sanoo etten lämmenny.
Up