Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimeni kunto synnytyksen jälkeen masentaa minua :(

Vierailija
07.05.2014 |

Synnytyksen (8 kk sitten) jälkeen olen alkanut inhota alapäätäni. Emättimeen mahtuu helposti kaksi sormea vierekkäin.

Saako sitä mitenkään pienennettyä? Onko kellään kokemusta laserhoidosta?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:26"]Millainen mahtaa olla laseroperaatio? :O

Tellussa on näytetty löysän tavaran kiristysleikkauksia, jotka tehdään normi kirurgisena toimenpiteenä. Arpikudos ja hermovauriot kyllä mietityttäisi itseä, varmaan aika yleisiä komplikaatioita noissa.

[/quote]

Arpeutetaan vain limakalvoja kireämmäksi. Ei auta lihaksiin. Tulos kestää max 5 vuotta. Itse en menisi.

Vierailija
62/75 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:29"]

Tällaistakaan ongelmaa ei ollut ennen ihanaa netti aikaa. Nykyinen analysointi ja se, että jokaisella on tarkka visuaalinen ja käsitteellinen määritelmä siitä, minkälaista(näköistä) hyvän seksin täytyy olla. Käy sääliksi nyky nuoria, kun heiltä on seksi pilattu.

[/quote]

Naulan kantaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:57"]

Naisen psyyke on synnytyksen jälkeen herkkä, ja jos mies vaikka vitsiäkin heittää että onkohan venynyt, niin nainen alkaa kuvitella että on tietysti, ja alkaa huomaamattaan torjua miestä seksuaalisesti ja kierre on valmis.

[/quote]

Just näin uskon. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja lopettaa koko touhu. Mulle iski kauhea morkkis kun menin ehdotamaan vloppuna miehelle että "jos mentäis nakuna peiton alle?" ja mies heti tappi pystyssä lähti makkariin. Tuli sen jälkeen ällöttävä likainen olo, kun aiemmin innoissani ratsastelin... jospa miehestä ei kovin kummoiselta tuntunut... :(

Ap

[/quote]

Ap, sun jutuissa ei oo mitään logiikkaa - mä en tajuu, miten sä voit saada morkkiksen, jos mies on innoissaan ja itsestäsi seksi tuntuu paremmalta???

SInuna myös kertoisin sen miehelle, siis sen, että seksi tuntuu susta nyt paremmalta. Jos et voi suoraan kysyä, niin kyllä sen miehestä huomaa, jos siitä ei muka enää tuntuis miltään - ei se ainakaan tuollaista innokkuutta esittäisi kuin mitä kerrot. Ja kait sä nyt huomaat itsekin, laukeeko mies yhdynnässä? 

[/quote]

No saan morkkiksen kun alan aina jällkeenpäin miettimään että tuntuko tarpeeks hyvältä miehestä. Nolottaa se oma innostumiseni :( Mies laukeaa kyllä. On aina tarvinnut "kovaa käsittelyä" joten olen aina epäillyt emättimeni olevan liian veltto.

Ap

Vierailija
64/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:57"]

Naisen psyyke on synnytyksen jälkeen herkkä, ja jos mies vaikka vitsiäkin heittää että onkohan venynyt, niin nainen alkaa kuvitella että on tietysti, ja alkaa huomaamattaan torjua miestä seksuaalisesti ja kierre on valmis.

[/quote]

Just näin uskon. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja lopettaa koko touhu. Mulle iski kauhea morkkis kun menin ehdotamaan vloppuna miehelle että "jos mentäis nakuna peiton alle?" ja mies heti tappi pystyssä lähti makkariin. Tuli sen jälkeen ällöttävä likainen olo, kun aiemmin innoissani ratsastelin... jospa miehestä ei kovin kummoiselta tuntunut... :(

Ap

[/quote]

Ap, sun jutuissa ei oo mitään logiikkaa - mä en tajuu, miten sä voit saada morkkiksen, jos mies on innoissaan ja itsestäsi seksi tuntuu paremmalta???

SInuna myös kertoisin sen miehelle, siis sen, että seksi tuntuu susta nyt paremmalta. Jos et voi suoraan kysyä, niin kyllä sen miehestä huomaa, jos siitä ei muka enää tuntuis miltään - ei se ainakaan tuollaista innokkuutta esittäisi kuin mitä kerrot. Ja kait sä nyt huomaat itsekin, laukeeko mies yhdynnässä? 

[/quote]

No saan morkkiksen kun alan aina jällkeenpäin miettimään että tuntuko tarpeeks hyvältä miehestä. Nolottaa se oma innostumiseni :( Mies laukeaa kyllä. On aina tarvinnut "kovaa käsittelyä" joten olen aina epäillyt emättimeni olevan liian veltto.

Ap

[/quote]

Ei se ole sinun alapää mikä on veltto...

Vierailija
65/75 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä... olen kehittänyt jostain päähänpinttymän tästä asiasta... Luultavasti vikaa ei ole alapäässä, vain vaan yläpäässä.

Joskus seurustelumme alkuaikoina olin sekstatessa niin märkä, että mies sanoi ettei hänellä oikein ole tuntoa. Mies myös aina puhui että hänellä on pieni. Minusta se ei ole pieni, ihan keskikokoinen eli oikein sopiva. Mies kuvittelee ilmeisesti edelleen että lepokoko kertoo kaiken?

Ap

Vierailija
66/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tuntemuksia. Haluaisin enemmän seksiä, mutta häpeän alapäätäni niin paljon ettei seksiä ole juuri ollenkaan. Harrastamme seksiä todella harvoin ja silloin mies tulee nopeasti. Jos harrastamme useammin (esim pari kertaa viikossa) miehellä kestää todella kauan laueta ja itse olen jo ehtinyt tuskastua. Ongelmani onkin, että haluan seksiä, mutta en nauti itse aktista, koska ajattelen koko ajan löysyyttäni. Olen joskus yrittänyt varovasti ottaa asian puheeksi miehen kanssa, mutta hänen vastauksensa on tyyliin "joo joo, hyvältä tuntuu". Ei siis kuulosta kovinkaan vakuuttavalta.

Vierailija
67/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ennen mahtunut vain yksi sormi? Aika pieni muna on miehelläsi jos se on yhden sormen paksuinen...

Vierailija
68/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:14"]

Onks sun ukolla ap sitten yhden sormen paksunen nakki?

[/quote]

Ei oo.

Ap

[/quote]

Eli onhan sinne ennen synnytystäkin mahtunut enemmän kuin yksi sormi jos miehesi muna on sinne mahtunut...

Vierailija
69/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:07"]Samoja tuntemuksia. Haluaisin enemmän seksiä, mutta häpeän alapäätäni niin paljon ettei seksiä ole juuri ollenkaan. Harrastamme seksiä todella harvoin ja silloin mies tulee nopeasti. Jos harrastamme useammin (esim pari kertaa viikossa) miehellä kestää todella kauan laueta ja itse olen jo ehtinyt tuskastua. Ongelmani onkin, että haluan seksiä, mutta en nauti itse aktista, koska ajattelen koko ajan löysyyttäni. Olen joskus yrittänyt varovasti ottaa asian puheeksi miehen kanssa, mutta hänen vastauksensa on tyyliin "joo joo, hyvältä tuntuu". Ei siis kuulosta kovinkaan vakuuttavalta.

[/quote]

Tai sitten miehesi ei jaksa olla pönkittämässä pimppaitsetuntoasi, koska pitää koko kysymystä naurettavana. Miehille on vain kahdenlaisia pilluja: niitä, jotka tuntuvat hyvältä ja niitä, jotka tuntuvat vitun hyvältä:)

Vierailija
70/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on palstaa uskominen niin ne paikathan vaan tiukkenee synnytyksessä. Tulee kuulemma entistäkin tiukempi.

Vierailija
71/75 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:50"]

Olen käynyt 1.5v sitten vaginan kiristyksessä korjaamassa synnytyksessä tulleita vaurioita.

Syy ei ollut että seksi oli huonoa, vaan se että ison lapsen synnytys + tulehtuneet ja revenneet tikit olivat aiheuttaneet vahinkoa jota sitten korjailtiin. No, siistihän siitä tuli ja itse leikkaus oli täysin kivuton mutta toipuminen aika rankkaa. 6kk meni kaikkineen ennenkuin harrastin seksiä. En tuntenut mitään, en koskettelua enkä muutakaan. Lääkärin mukaan se saattoi johtua vielä leikkauksesta tai jännityksestä.

Satunnaisia seksikertoja tuli kyllä, mutta aina sama ongelma - en tuntenut mitään. Viimein kun 9kk oli kulunut eikä mitään tuntoa ollut, alapää tutkittiin. Todettiin sitten se kamalin, eli hermopäät olivat jostain syystä tuhoutuneet joten n.80% vaginasta oli tunnotonta.

Nyt on 19kk leikkauksesta ja alan pikkuhiljaa tottua ns.tunnottomuuteen.

Tottakai "syvällä" sisällä on tuntoa ja olemme ostaneet mm. Leluja joilla voi stimuloida niitä kohtia joissa tuntoa on. Mieheni osaa ja opettelee myös kiihottamaan kehoni muita alueita.

Jälkeenpäin harmittaa todella paljon, mutta itsellä oli tilanne on korjattavaa oli ihan oikeasti. Pelkästään kiristykseen en lähtisi.

Hyvää kevättä kaikille! =)

[/quote]

Auts! Sinua on koeteltu, tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!

Ap

Vierailija
72/75 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/75 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 1.5v sitten vaginan kiristyksessä korjaamassa synnytyksessä tulleita vaurioita.

Syy ei ollut että seksi oli huonoa, vaan se että ison lapsen synnytys + tulehtuneet ja revenneet tikit olivat aiheuttaneet vahinkoa jota sitten korjailtiin. No, siistihän siitä tuli ja itse leikkaus oli täysin kivuton mutta toipuminen aika rankkaa. 6kk meni kaikkineen ennenkuin harrastin seksiä. En tuntenut mitään, en koskettelua enkä muutakaan. Lääkärin mukaan se saattoi johtua vielä leikkauksesta tai jännityksestä.

Satunnaisia seksikertoja tuli kyllä, mutta aina sama ongelma - en tuntenut mitään. Viimein kun 9kk oli kulunut eikä mitään tuntoa ollut, alapää tutkittiin. Todettiin sitten se kamalin, eli hermopäät olivat jostain syystä tuhoutuneet joten n.80% vaginasta oli tunnotonta.

Nyt on 19kk leikkauksesta ja alan pikkuhiljaa tottua ns.tunnottomuuteen.

Tottakai "syvällä" sisällä on tuntoa ja olemme ostaneet mm. Leluja joilla voi stimuloida niitä kohtia joissa tuntoa on. Mieheni osaa ja opettelee myös kiihottamaan kehoni muita alueita.

Jälkeenpäin harmittaa todella paljon, mutta itsellä oli tilanne on korjattavaa oli ihan oikeasti. Pelkästään kiristykseen en lähtisi.

Hyvää kevättä kaikille! =)

Vierailija
74/75 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja siis vaginan kiristys tehtiin korjausleikkauksen ohessa!!

Vierailija
75/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:07"]

Samoja tuntemuksia. Haluaisin enemmän seksiä, mutta häpeän alapäätäni niin paljon ettei seksiä ole juuri ollenkaan. Harrastamme seksiä todella harvoin ja silloin mies tulee nopeasti. Jos harrastamme useammin (esim pari kertaa viikossa) miehellä kestää todella kauan laueta ja itse olen jo ehtinyt tuskastua. Ongelmani onkin, että haluan seksiä, mutta en nauti itse aktista, koska ajattelen koko ajan löysyyttäni. Olen joskus yrittänyt varovasti ottaa asian puheeksi miehen kanssa, mutta hänen vastauksensa on tyyliin "joo joo, hyvältä tuntuu". Ei siis kuulosta kovinkaan vakuuttavalta.

[/quote]

Mä luulen että tämä on tosi yleistä!

Tuossa luultavasti yksi tärkeimmistä syistä naisen "pihtaamiseen" lapsien saannin jälkeen!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän