Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimeni kunto synnytyksen jälkeen masentaa minua :(

Vierailija
07.05.2014 |

Synnytyksen (8 kk sitten) jälkeen olen alkanut inhota alapäätäni. Emättimeen mahtuu helposti kaksi sormea vierekkäin.

Saako sitä mitenkään pienennettyä? Onko kellään kokemusta laserhoidosta?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:32"]

Tarkoitetaankohan tässä, että mahtuu kaksi sormea vierekkäin ei-kiihoittuneena?

[/quote]

Mitä eroa on jos on kiihottunut tai ei? :) Mä en oikeesti tiedä!

Vierailija
42/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut saamaan orgasmeja synnytyksen jälkeen. Jotain hyvää on siis tuntoherkkyydelle tapahtunut. Synnytin 4kg vauvan ja mieheni 19 cm ja paksu kalu tuntuu edelleenkin isolta, joskus juuri ennen laukeamistaan jopa liian isolta. Synnytyksestä on kohta vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla synnytys muuttanut värkkiä mitenkään, vaikka tuli repemiä ja väliliha leikattiin, kätilöopiskelija ne ompeli takas kiinni. Ei mulla vieläkään mahdu kuin yksi sormi, ja kyllä se tiukkaa tekee miehen mahtua sisälle vaikka olen kiihottunutkin. Gynellä käyminen on aika tuskaa, aina ne yrittää työntää mun sisälle jotain norsulle tarkotettua metallihärpäkettä, ja huudan kivusta, olen ulkoisesti isokokoinen joten kai kuvittelevat että sisäpuoleltakin on kuin joku lentokonehalli.

Vierailija
44/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän minua ei huoleta edes neljän ison vauvan alatiesynnytksen jälkeen? Samalle miehelle edelleen kelpaa, ei tulis mieleenkään hävetä, hänen lapsethan minä olen synnyttänyt!! Anna armoa itselles Ap, pillun ulkomuoto ei varmaan koko elämän tahtia määrää

Vierailija
45/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:32"]

Tarkoitetaankohan tässä, että mahtuu kaksi sormea vierekkäin ei-kiihoittuneena?

[/quote]

Mitä eroa on jos on kiihottunut tai ei? :) Mä en oikeesti tiedä!

[/quote]

Naisen emätin suurenee kiihottuessa, ei sinne muuten tuollaiset 19cm kalut mahtuisi, sehän on normaalitilassa kuitenkin vaan jotain 10cm.

Vierailija
46/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä luulen että nämä naisten ( ja miestenkin) luulot että pillu venyy ja muuttuu synnytyksessä lopullisesti, on vaan omaa mielikuvitusta. Kun näkee ja tietää minkälainen se synnytys on kaikessa karmeudessaan, aivot vaan ei tajua että miten siitä voi palautua normaaliksi takaisin. Naisen psyyke on synnytyksen jälkeen herkkä, ja jos mies vaikka vitsiäkin heittää että onkohan venynyt, niin nainen alkaa kuvitella että on tietysti, ja alkaa huomaamattaan torjua miestä seksuaalisesti ja kierre on valmis.

En ole kyllä lukenut yhtään tutkimusta jossa sanottaisiin että pillu leviää näin ja näin paljon per synnytys.

Vierailija
47/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit riskit, silti lähdit leikkiin.

Vierailija
48/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:46"]

Mä olen alkanut saamaan orgasmeja synnytyksen jälkeen. Jotain hyvää on siis tuntoherkkyydelle tapahtunut. Synnytin 4kg vauvan ja mieheni 19 cm ja paksu kalu tuntuu edelleenkin isolta, joskus juuri ennen laukeamistaan jopa liian isolta. Synnytyksestä on kohta vuosi.

[/quote]

Minustakin yhdyntä tuntuu jotenkin paremmalta kun ennen?! Mutta en tiedä yhtään miltä miehestä tuntuu. Se tässä eniten häiritseekin. Jos alan kyselemään niin kuulostaa jotenkin huonoitsetuntoiselta ruikutukselta, ja se ei oo mitekään seksikästä, ja mies ei oikein tykkää "keskusteluista" ne hänen mielestä pilaa vaan asiat. Jos jotain analysoidaan liikaa niin sitten asia kuulemma merkittää merkityksensä helposti.

Ap

Vierailija
49/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysy vaan mieheltäsi onko huomannut muutosta. Itselläni oli kompleksi alapään ulkonäöstä synnytyksen jälkeen, tsekkasin peilillä kun eppari oli jo toipunut ja minusta se näytti jotenkin karmealta. Itkua tihertäen sitten sain miehelle kerrottua, ja hän katsoi myös ja totesi sen näyttävän täysin normaalilta ja hyvältä :D.

Vierailija
50/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:50"]

Ei mulla synnytys muuttanut värkkiä mitenkään, vaikka tuli repemiä ja väliliha leikattiin, kätilöopiskelija ne ompeli takas kiinni. Ei mulla vieläkään mahdu kuin yksi sormi, ja kyllä se tiukkaa tekee miehen mahtua sisälle vaikka olen kiihottunutkin. Gynellä käyminen on aika tuskaa, aina ne yrittää työntää mun sisälle jotain norsulle tarkotettua metallihärpäkettä, ja huudan kivusta, olen ulkoisesti isokokoinen joten kai kuvittelevat että sisäpuoleltakin on kuin joku lentokonehalli.

[/quote]

Gyneillä on kaksi eri kokoista "ankan nokkaa", synnyttämättömille ja synnyttäneille ja kukaan ei siellä kyllä sisätutkimuksen aikana huuda kivusta.

Vierailija
51/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:57"]

Naisen psyyke on synnytyksen jälkeen herkkä, ja jos mies vaikka vitsiäkin heittää että onkohan venynyt, niin nainen alkaa kuvitella että on tietysti, ja alkaa huomaamattaan torjua miestä seksuaalisesti ja kierre on valmis.

[/quote]

Just näin uskon. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja lopettaa koko touhu. Mulle iski kauhea morkkis kun menin ehdotamaan vloppuna miehelle että "jos mentäis nakuna peiton alle?" ja mies heti tappi pystyssä lähti makkariin. Tuli sen jälkeen ällöttävä likainen olo, kun aiemmin innoissani ratsastelin... jospa miehestä ei kovin kummoiselta tuntunut... :(

Ap

Vierailija
52/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä luulen että nämä naisten ( ja miestenkin) luulot että pillu venyy ja muuttuu synnytyksessä lopullisesti, on vaan omaa mielikuvitusta. Kun näkee ja tietää minkälainen se synnytys on kaikessa karmeudessaan, aivot vaan ei tajua että miten siitä voi palautua normaaliksi takaisin. Naisen psyyke on synnytyksen jälkeen herkkä, ja jos mies vaikka vitsiäkin heittää että onkohan venynyt, niin nainen alkaa kuvitella että on tietysti, ja alkaa huomaamattaan torjua miestä seksuaalisesti ja kierre on valmis.

En ole kyllä lukenut yhtään tutkimusta jossa sanottaisiin että pillu leviää näin ja näin paljon per synnytys.

[/quote]

Kuukuppejakin on kahta kokoa, synnyttäneille ja synnyttämättömille.

Vierailija
53/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puhuminen ei kannata yhtään. Ha nskat vaan tiskiin ja luovuta heti. Sillai pääset eroon miehestä nopeasti. Ei mitään turhia viivytystaisteluja. Sitähän sä haluat?

Vierailija
54/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rähmä. Lapsetko niitä lapsia nykyään tekee, kun on tälläiset jutut? Ei puhuta, ei pussata ja kaikki on huonosti. Mulla meneekin rasvalla vaikka koko nyrkki ja kuivana helposti kaksi sormea vieretysten. Miehellä isohko mela, mutta ei mikään jättiläinen. Hyvin toimii seksi monta kertaa viikossa. Kyllä mieskin osaa sitä kaluaan käyttää niin, että saa nautintoa väljemmästäkin. Meillä kyllä puhutaan ihan avoimesti seksistä ja ollaan juteltu siitäkin, että jos alkaa tuntua toosa liian isolta, sen voi korjauttaa. Elämä ja lapset sitä löystyttää ja tietty huono kudostyyppi minulla lisää väljentymistä. Kyllä nämä on meillä yhteisiä asioita, jotka mieskin tajuaa.

Hyvä parisuhde ja molemmilla realiteetit kasassa niin ei tarvitse hävetä itseään tai pelätä miehen pettämistä värkin löysyyden takia.

Vierailija
55/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:52"]

Joo puhuminen ei kannata yhtään. Ha nskat vaan tiskiin ja luovuta heti. Sillai pääset eroon miehestä nopeasti. Ei mitään turhia viivytystaisteluja. Sitähän sä haluat?

[/quote]

Oon miettinyt että käyn gynelä arvioituttamassa tilanteen. Laseroperaatio alapäähän ei maksais kun alle 900 €.ö Siihen mulla olis heti rahat.

Ap

Vierailija
56/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:12"]

Sektio olisi pelastanut sinunkin värkkisi. Suomessa ei naisen seksuaalisuudelle anneta mitään arvoa.

[/quote]

En kyllä olis halunnut sektiota. Seksi tuntuu kyllä paremmalta kuin ennen. Sitä on harrastettu vasta 5 kertaa synnytyksen jälkeen. Pelkään vaan sitä mitä mies ajattelee alapäästäni.

Ap

[/quote]

No jos se vaikka tuntuu miehestäkin paremmalta kuin ennen? Ootko kysynyt? Kyllä nyt aikuisten ihmisten pitäisi osata avioliitossa (tai vastaavassa suhteessa) keskustella keskenään tällaisista asioista. Eipä tarttis turhia murehtia.

Vierailija
57/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa muutama vuosi ennen mitään operaatioita. Jumppaa, jumppaa ja jumppaa. 

Vierailija
58/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:32"]

Naisen psyyke on synnytyksen jälkeen herkkä, ja jos mies vaikka vitsiäkin heittää että onkohan venynyt, niin nainen alkaa kuvitella että on tietysti, ja alkaa huomaamattaan torjua miestä seksuaalisesti ja kierre on valmis.

[/quote]

Just näin uskon. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja lopettaa koko touhu. Mulle iski kauhea morkkis kun menin ehdotamaan vloppuna miehelle että "jos mentäis nakuna peiton alle?" ja mies heti tappi pystyssä lähti makkariin. Tuli sen jälkeen ällöttävä likainen olo, kun aiemmin innoissani ratsastelin... jospa miehestä ei kovin kummoiselta tuntunut... :(

Ap

[/quote]

Ap, sun jutuissa ei oo mitään logiikkaa - mä en tajuu, miten sä voit saada morkkiksen, jos mies on innoissaan ja itsestäsi seksi tuntuu paremmalta???

SInuna myös kertoisin sen miehelle, siis sen, että seksi tuntuu susta nyt paremmalta. Jos et voi suoraan kysyä, niin kyllä sen miehestä huomaa, jos siitä ei muka enää tuntuis miltään - ei se ainakaan tuollaista innokkuutta esittäisi kuin mitä kerrot. Ja kait sä nyt huomaat itsekin, laukeeko mies yhdynnässä? 

Vierailija
59/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mahtaa olla laseroperaatio? :O

Tellussa on näytetty löysän tavaran kiristysleikkauksia, jotka tehdään normi kirurgisena toimenpiteenä. Arpikudos ja hermovauriot kyllä mietityttäisi itseä, varmaan aika yleisiä komplikaatioita noissa.

Vierailija
60/75 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap

Olet normaali, tosin vielä toipumassa. Keskutele miehesi kanssa jotta saat ongelman pois pääsi sisältä. Siinä ei ole mitään noloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme