Emättimeni kunto synnytyksen jälkeen masentaa minua :(
Synnytyksen (8 kk sitten) jälkeen olen alkanut inhota alapäätäni. Emättimeen mahtuu helposti kaksi sormea vierekkäin.
Saako sitä mitenkään pienennettyä? Onko kellään kokemusta laserhoidosta?
Kommentit (75)
http://www.realself.com/labiaplasty/before-and-after-photos
tuosta voit vähän katsella variaatioita. Sä kuule palaudut vielä pari vuotta.
Mullakin oli alapää kahden synnytyksen jäljiltä aika kamala. Aktiivinen jumppa
ja sekstailu kunnostaa paikat ajan kanssa ja voin luvata, että orgasmit senkun
paranee. Nyt on 9vuotta vikasta synnytyksestä ja palautunut on alkuperäistä
paremmaksi. Harmi vaan, että muilta osin jäi plösöä :D
Tämän ei ole tarkoitus olla masentava viesti, mutta päätin huvikseni mieheltä kysyä että millainen alapää hänen mielestään minulla on 2 synnytyksen jälkeen ja miltä se tuntuu.
Mieheni ei koskaan ole osannut valehdella, vastaus oli ensin "ihan normaalilta" ja sitten alkoi kiemurtelu. Aikani tivasin kunnes kertoi että paikat tosiaan ovat löystyneet (mikä yllätys.. Pyh) mutta se tuntuu silti ihan ok:lta.. OK:lta?!?! Särähti korvaan kyllä. Katsoin miehen ilmettä ja hiljaisena tuijotti ihan muualle.
Meillä on 7kk ikäinen lapsi ja seksi on ollut aika vaisua synnytyksen jälkeen. Olen kyllä karistanut kilot ja jumpannut alakertaa mutta kai se sitten vaikuttaa :/ seksiä on nyt mietittynä ollut todella harvoin.. Todella, todella harvoin :( johtuneekohan sitten tuosta asiasta, en tiedä. Tällä sain nyt ainakin lietsottua itselleni ahdistuksen joka tuskin seksielämää piristää. Pitikin kysyä!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:56"]
Tämän ei ole tarkoitus olla masentava viesti, mutta päätin huvikseni mieheltä kysyä että millainen alapää hänen mielestään minulla on 2 synnytyksen jälkeen ja miltä se tuntuu.
Mieheni ei koskaan ole osannut valehdella, vastaus oli ensin "ihan normaalilta" ja sitten alkoi kiemurtelu. Aikani tivasin kunnes kertoi että paikat tosiaan ovat löystyneet (mikä yllätys.. Pyh) mutta se tuntuu silti ihan ok:lta.. OK:lta?!?! Särähti korvaan kyllä. Katsoin miehen ilmettä ja hiljaisena tuijotti ihan muualle.
Meillä on 7kk ikäinen lapsi ja seksi on ollut aika vaisua synnytyksen jälkeen. Olen kyllä karistanut kilot ja jumpannut alakertaa mutta kai se sitten vaikuttaa :/ seksiä on nyt mietittynä ollut todella harvoin.. Todella, todella harvoin :( johtuneekohan sitten tuosta asiasta, en tiedä. Tällä sain nyt ainakin lietsottua itselleni ahdistuksen joka tuskin seksielämää piristää. Pitikin kysyä!
[/quote]
Itselleni tulee niin surullinen mieli siitä, että kun niinkin ihana asia kuin lasten saanti vaikuttaa elämään negatiivisesti :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:56"]
[/quote]
Itselleni tulee niin surullinen mieli siitä, että kun niinkin ihana asia kuin lasten saanti vaikuttaa elämään negatiivisesti :(
Ap
[/quote]
Niinpä. Nyt ainakin tuntuu kurjalta eikä todellakaan tee seksiä mieli - tais samassa karista ne viimeiset itsetunnon rippeetkin.
Miehen kanssa en sen enempiä asiasta enää puhunut, eikä ollut kyllä tarvekaan.
Pakko ne lapset oli synnyttää, mahaanko ne olis pitänyt jättää tai kokonaan tekemättä? :/ hmph..
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:56"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Niinpä. Nyt ainakin tuntuu kurjalta eikä todellakaan tee seksiä mieli - tais samassa karista ne viimeiset itsetunnon rippeetkin.
Miehen kanssa en sen enempiä asiasta enää puhunut, eikä ollut kyllä tarvekaan.
Pakko ne lapset oli synnyttää, mahaanko ne olis pitänyt jättää tai kokonaan tekemättä? :/ hmph..
[/quote]
Mitä ihmettä tälle asialle vois tehä? Joku leikkaus on aika radikaali juttu.
Ap
Ei kyllä ole elämässä oikeita ongelmia jos täällä tommosesta itket! Olet heikko. Minä minä minä mun pillu ja mun seksuaalisuus..ihanku elämä olis vaan sitä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:50"]
Ei mulla synnytys muuttanut värkkiä mitenkään, vaikka tuli repemiä ja väliliha leikattiin, kätilöopiskelija ne ompeli takas kiinni. Ei mulla vieläkään mahdu kuin yksi sormi, ja kyllä se tiukkaa tekee miehen mahtua sisälle vaikka olen kiihottunutkin. Gynellä käyminen on aika tuskaa, aina ne yrittää työntää mun sisälle jotain norsulle tarkotettua metallihärpäkettä, ja huudan kivusta, olen ulkoisesti isokokoinen joten kai kuvittelevat että sisäpuoleltakin on kuin joku lentokonehalli.
[/quote]
Gyneillä on kaksi eri kokoista "ankan nokkaa", synnyttämättömille ja synnyttäneille ja kukaan ei siellä kyllä sisätutkimuksen aikana huuda kivusta.
[/quote]
Kyllä mulla vaan ottaa helvetin kipeetä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:12"]
Sektio olisi pelastanut sinunkin värkkisi. Suomessa ei naisen seksuaalisuudelle anneta mitään arvoa.
[/quote]värkin vuoksi ei sektioita tehdä ja sitäpaitsi lääkäri ompelee pahimmat aukot. Kallista lystiä, tarvii paljon henkilökuntaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:56"]
3 lasta treenattu emätin. Rentona mahtuu 4 ja kun jännitän lihakset niin yksi sormi. Tiukkuutta voi säädellä yhdynnän aikana mieltymysten mukaan...
[/quote]lantionpohja jumppaa ennenkaikkea, saa paremmat orkutkin
Olisiko yläpään treenaaminen/ kuntoutus mahdollista?
Jos joku mies oikeasti jättää naisen, jonka kanssa on kuitenkin lapsia hankkinut (eli oletuksena, että suhde melkoisen vakavalla ja toivottavasti vakaalla pohjalla), koska alapää ei synnytyksen jälkeen ehkä entisensä ole, niin pistää kyllä miettimään miehen moraalin tasoa... Synnytys muuttaa tottakai naisen kehoa, joillain enemmän ja joillain vähemmän, ja eiköhän parisuhde koe kaikenlaisia muutoksia joista selvitään. Ei sen pimpan kuntoon pitäis kaatua.
Ja ap:n tuntemukset kuulostaa siltä, että kannattaisi miettiä ehkä jopa jonkin sortin psykologin vastaanotolla käymistä. Ihan vaikka kerran, itsetunnosta tuo tuntuu kumpuavan enemmän kuin todellisesta ongelmasta. Auttaa, kun saa ulkopuolista näkökulmaa ja jos ei juttu miehen kanssa kotona luista aiheesta, miehenkin voi ottaa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:07"]
Samoja tuntemuksia. Haluaisin enemmän seksiä, mutta häpeän alapäätäni niin paljon ettei seksiä ole juuri ollenkaan. Harrastamme seksiä todella harvoin ja silloin mies tulee nopeasti. Jos harrastamme useammin (esim pari kertaa viikossa) miehellä kestää todella kauan laueta ja itse olen jo ehtinyt tuskastua. Ongelmani onkin, että haluan seksiä, mutta en nauti itse aktista, koska ajattelen koko ajan löysyyttäni. Olen joskus yrittänyt varovasti ottaa asian puheeksi miehen kanssa, mutta hänen vastauksensa on tyyliin "joo joo, hyvältä tuntuu". Ei siis kuulosta kovinkaan vakuuttavalta.
[/quote]
Mä luulen että tämä on tosi yleistä!
Tuossa luultavasti yksi tärkeimmistä syistä naisen "pihtaamiseen" lapsien saannin jälkeen!
Ap
[/quote]
Ei ole yleistä. Te harvinaiset tapaukset vain ruikutatte siitä niin näkyvästi. Jutelkaa nyt hyvät ihmiset niiden miestenne kanssa. Koko seksuaalisuudessa on ilmeisesti kyse siitä mistä mies tykkää.
Sun pilluhan on huippukunnossa, jos yhdyntä tuntuu paremmalle kuin ennen. Kuiskuttele miehellesi paremmasta herkkyydestä ja varmasti on kohta taas tappi ojossa testaamassa paikkoja. Miten miehestä edes voisi tuntua pahalta, jos saa orgasmin? Et sä oo mikään Fleshlight vaan nainen ja miehesi osaa kyllä ottaa ilon irti parantuneesta herkkyydestäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:57"]
Minä kyllä luulen että nämä naisten ( ja miestenkin) luulot että pillu venyy ja muuttuu synnytyksessä lopullisesti, on vaan omaa mielikuvitusta. Kun näkee ja tietää minkälainen se synnytys on kaikessa karmeudessaan, aivot vaan ei tajua että miten siitä voi palautua normaaliksi takaisin. Naisen psyyke on synnytyksen jälkeen herkkä, ja jos mies vaikka vitsiäkin heittää että onkohan venynyt, niin nainen alkaa kuvitella että on tietysti, ja alkaa huomaamattaan torjua miestä seksuaalisesti ja kierre on valmis.
En ole kyllä lukenut yhtään tutkimusta jossa sanottaisiin että pillu leviää näin ja näin paljon per synnytys.
[/quote]
Kuukuppejakin on kahta kokoa, synnyttäneille ja synnyttämättömille.
[/quote]
Olenkohan mä jotenkin erikoinen tapaus, koska mulla käytössä isompi Lunette enkä ole synnyttänyt.. :D
Hei ap. Ehkä Se syy teidän synnytyksen jälkeiseen seksittömyyyteen ei ole siellä sun alapäässä, vaan teidän molempien korvien välissä. Käsittämättömän lapsellista puhua jostain emättimen koosta, kun sillä ei ole mitään tekoa hyvän seksin suhteen. Hyvään seksiin tarvitaan luottamusta, halua ja rakkautta, sekä ripaus mielikuvitusta ja paljon halua tuottaa nautintoa kumppanille. Opin tämän itsekin vasta iän myötä ja nyt yli nelikymppisenä voin rehellisesti todeta nauttivani seksistä. Kuten myös kumppanina. Ja siinä ei värkkien koolla ole mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:19"]Ei kyllä ole elämässä oikeita ongelmia jos täällä tommosesta itket! Olet heikko. Minä minä minä mun pillu ja mun seksuaalisuus..ihanku elämä olis vaan sitä.
[/quote]
Tarvitseeko asian aina olla joku haudanvakava? Mitä sitten jos jotakin painaa "pienempikin" asia,
Se mikä sinulle on pientä, voi toiselle olla suuri ja tärkeä asia ja sama toisinpäin. Älä lue äläkä kommentoi jos asia ei sinua kiinnosta tai liikuta millään lailla.
Miksi mä käyn tällä palstalla ja luen tätä paskaa.....
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:54"]
Voi rähmä. Lapsetko niitä lapsia nykyään tekee, kun on tälläiset jutut? Ei puhuta, ei pussata ja kaikki on huonosti. Mulla meneekin rasvalla vaikka koko nyrkki ja kuivana helposti kaksi sormea vieretysten. Miehellä isohko mela, mutta ei mikään jättiläinen. Hyvin toimii seksi monta kertaa viikossa. Kyllä mieskin osaa sitä kaluaan käyttää niin, että saa nautintoa väljemmästäkin. Meillä kyllä puhutaan ihan avoimesti seksistä ja ollaan juteltu siitäkin, että jos alkaa tuntua toosa liian isolta, sen voi korjauttaa. Elämä ja lapset sitä löystyttää ja tietty huono kudostyyppi minulla lisää väljentymistä. Kyllä nämä on meillä yhteisiä asioita, jotka mieskin tajuaa.
Hyvä parisuhde ja molemmilla realiteetit kasassa niin ei tarvitse hävetä itseään tai pelätä miehen pettämistä värkin löysyyden takia.
[/quote]
Olen jo yli kolmekymppinen.
Lapsen hankinta jäi siksi "myöhemmälle iälle", sillä pelkäsin pidätyskyvyttömyyttä, repeämisiä ja mitä alapäälle synnytyksessä tapahtuu.
Ap