Äänikirjojen kuuntelijat hoi!
Miten teiän luurien akku kestää kuuntelua? Mun iphonen akku on menny puolessa vuodessa ihan surkeeksi. Kuluttaakohan äänikirjat akkua? Siis ymmärrän et kuunnelles joo, mut muutenkin tyhjenee ihan hetkessä...
Kommentit (9)
Mitkähän muut sovellukset on akkusyöppöjä?
Bookbeatin olen huomannut olevan akkusyöppö, mutta puhelimeni on jo aika vanha tämän päivän standardeilla (eli melkein kaksi vuotta vanha kapistus)
Olen ladannut kirjat itselleni niin ei merkittävästi kuluuta akkua.
Ei se äänikirjasta johdu vaan sun puhelimesta.
Olen ihmetellyt , kun kuuntelen i padilla äänikirjoja. Laitan usein illalla nukkumaan meneessä kuulumaan. Joskus onn aamulla akkuprosentti 80 ja joskus taas 7% vaikka ollut tuntikausia päällä molemmissa tapauksissa.
Ite kuuntele Storytelin kautta ja ei mitenkään erityisen paljon kuluta akkua.
Vierailija kirjoitti:
Bookbeatin olen huomannut olevan akkusyöppö, mutta puhelimeni on jo aika vanha tämän päivän standardeilla (eli melkein kaksi vuotta vanha kapistus)
Saman olen huomannut! Vie yllättävän paljon akkua. Mutta mullakaan ei ole ihan uusi puhelin, ehkä kolmisen vuotta vanha. Joten saattaa olla muutenkin menossa rikki.
Ei ole ongelmaa äänikirjoissa/akunkestossa. Audible toimii tuntikausia androidilla, ei kulu akku sen kummemmin. Veikkaan että se ongelma on puhelimesi.
En ole huomannut eroa.