Prekognitio? Selvännäkijä?
Siis tätä sattuu nyt ihan liikaa ja pikkasen jo pelottaa. Jos ajattelen jotain kaveria niin näen hänet samana päivänä, jos ajattelen, että vitsi Ford Mustang olisi hieno joskus omistaa niin kohta Mustang ajelee ohi, joku kysyy ihan random kysymyksen, johon voi olla vain yksi tarkka numeerinen vastaus esim. ”Hei arvaappa mikä on paikan X keskilämpötila vuodessa?” Heitän ensimmäisen mieleen tulevan numeron ja se on oikein, Tai tiedän kellon ajan minuutilleen jos joku kysyy, tai jos joku soittaa niin tiedän hänen asiansa jo ennalta ja monesti olenkin vastannut kysymykseen ennen kuin olen edes tervehtinyt ihan tahalteni :D Soittaja aina hämmentynyt. En väitä olevani mikään selvännäkijä tai vastaavaa ja nämä aina toimii jotenkin vaistolla. Mutta näitä on sattunut koko elämän ajan ja nyt vasta aloin miettimään, että mistä tämä voisi johtua. Sitä ei voi pakottaa, vaan se tapahtuu täysin spontaanisti.
Esimerkkejä olisi vaikka kuinka mutta saatte tästä varmasti kiinni, mitä tarkoitan.
Olen aika ajatellut, että olen vain todella hyvä arvioimaan tiettyjä asioita, mutta mutta...
Samanlaisia kokemuksia kenelläkään?
Ps. Olen täysin raitis ^^
Kommentit (23)
Kuvittelee tulevaisuutensa, esim. tietää olevansa jossain johonkin aikaan, niin sitä voi katsella jo nyt.
Sitten voi kuvitella mahdollisia skenaarioita, jotka tapahtuu jollain todennäköisyydellä.
Sitten voi paljolti spontaanisti nähdä jotain, kuten itsensä auton ratissa, vaikkei ole autoa, tulevaisuuden skenaariossa. Ja siten voi yrittää olla selvänäkijä, ja katsoa, mikä niistä mahdollisesti voisi pitää paikkansa, ja muuta ihan normaaliakin ajatusta. Ei mun mielestä toimi selvänäkötasolla, vaan on vain ajatuksen tasolla.
Jos taas syventyy ratkaisuihin, niin jostain soppelista ne vastaukset tulee, ja sitä voi sitten analysoida, luokitella, ihmetellä, ymmärtää.
Matrix toimii siten, että missä itse on mentaalisesti, se osuu kohdalleen ulkoisessa maailmassa todennäköisemmin, ja sitä todennäköisemmin, mitä akuutimpaa. Oman mielen vaikutusta ympäristöön, muihin, ja on psykologista (parilla tapaa) että jopa kvanttitasolla tapahtuva reaktio.
Oon selvännäkijä ja oon myös juoponnäkijä.