algerialaisen vaimo vastailee kysymyksiine
Kommentit (26)
Elättääkö perheensä Suomessa ja siellä Algeriassa?
Vai teitkö sen tahallas, salaa mieheltä?
Sitäkin nähty paljon lähipiirissä...yritetään lapsella sitoa mies itseensä! Todella itsekästä ja sairasta!
Ei kestävä liitto vaadi aina pitkää tuntemista..
Nyt tällä hetkellä on työttömänä.
t. ap
Siitä voi jonain päivänä soppa syntyä.
jos. Kato nyt ihmeessä, että ukko on töissä, kun jäät äitiyslomalle, vaikka raha ei olekaan tärkeintä, niin kyllä kituuttamisessa rakkaus karisee.
Uusi kieli ja outo kulttuuri vastassa hänelle! Varmasti olisi ollut viisaampaa pysyä Englannissa, jossa hän olisi ainakin voinut tuoda leivän taloon, kun sinä olet vauvan kanssa kotona!
mutta nyt kun olen raskaana niin lukio vielä pitkittyy hieman, mutta tarkoituksena on, että saan lukion jossain välissä käytyä ja sen jälkeen mietimme mihin maahan muutamme vai jäädäänkö Suomeen.
t. ap
Vierailija:
Uusi kieli ja outo kulttuuri vastassa hänelle! Varmasti olisi ollut viisaampaa pysyä Englannissa, jossa hän olisi ainakin voinut tuoda leivän taloon, kun sinä olet vauvan kanssa kotona!
Yhteensä kuusi vuotta on asunut poissa Algeriasta. Mies kyllä rukoilee ja paastoaa.
t. ap
Aiotteko antaa arabinimen lapselle?
ja nimeksi tulee arabialainen nimi. Tosin sellainen mikä on helppo sanoa myös Suomessa.
t. ap
Ainakin toistaiseksi on viihtynyt hyvin, saa nyt nähdä mitä hän pitää syksystä ja talvesta.
t. ap
Mies osti minulle suomenkielisen Koraanin mutta en ole jaksanut sitä vieläkään aloittaa. Ehkä sitten joskus, mies ei ole mitenkään käännyttänyt minua, mutta hänelle on tärkeää, että lapsesta tulee muslimi.
t. ap
Muuta en voi sanoa...
voi sua lapsi rukkaa :(
MInkälainen anoppisi on? Entä miehen siskot? Osaatko arabiaa?
eikä sen kummemmin miehestäkään. Asumme omassa asunnossa.
t. ap
Olisi kyllä tarkoitus mennä käymään Algeriassa sitten vauvan kanssa. En osaa kyllä yhtään sanoa mitä mieltä ovat siitä, että olen ollut jo raskaana naimisiin mennessä. Ainakaan miehelle se ei ollut mikään kovin iso ongelma, sanoi vaan, että on parempi, että mennään jo nyt naimisiin, siis ennen vauvan syntymää.
t. ap
perhe jo sekä algeriassa että englannissa. Miksi muuten naimisiin pitäs päästä työttömän maahanmuuttajan kuin oleskeluluvan takia. Onko sulla tukiverkkoa koska ukkosi on potentiaalinen lapsen kidnappaaja?
sanoi entinen äijä, kun muijansa jätti, pikaliitot ovat erittäin usein huonoja, mutta eihän sitä koskaan tiedä.