Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarttis työkavereita muistaa jollain 2-5e arvoisella lahjalla. Leivonko vai teenkö jotain muuta?

Vierailija
15.12.2020 |

Olen saanut monena vuotena työkavereilta lahjat ja itsellä ei ole ollut mitään pakettia antaa tilalle. Olen matalapalkka alalla osa-aikatöissä niin isoja rahasummia en halua laittaa mutta esim tykkään leipoa niin voisin tehdä jonkun taatelikakun tai esim saaristolaisleipää vai mitä? Voin ostaakin jotain mutta mietin että kaikilla on varmaan jo krääsää riittämiin...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelikakku!

Vierailija
2/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna piparii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelikakku on tosi hyvä idea

Vierailija
4/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipominen on hyvä idea. :) Tai vaihtoehtoisesti vaikka suklaalevy tai kahvipaketti. 

Pakko kommentoida että onpa kyllä ärsyttävä tapa. Siis työkavereiden lahjominen. Olen joskus saanut pomolta lahjan entisessä työpaikassa, mutta en onneksi muilta. Hirveää energian ja rahan tuhlausta, kun jokainen voisi ostaa mieleisensä asiat itse itselleen.

Vierailija
5/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni leipominen on hyvä idea. Periaatteessa kaikki pitävät leivoksista, mutta jos ostat jonkun, sanotaan vaikka pienen sisustusesineen, on hakuammuntaa, onko se vastaanottajalle mieluisa. Ja jos nyt kävisi niin, että leivot kaneliässiä jollekin joka VIHAA niitä, eiköhän häneltä löydy joku läheinen, joka on ne valmis pistämään parempiin suihin. Sitä paitsi leivoksista ei jää pakkaus- tai muuta jätettä.

Itse leivon usein lahjaksi, olen huomannut, että ihmiset arvostavat käsintehtyä. 

Vierailija
6/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosihyvä idea tuo leipominen! Krääsää ei juu todellakaan, jokainen saa itse ostaa sen minkä haluaa jäävän "lojuamaan". Ellei joku ole nimenomaan toivonut jotain pysyvää niin sitten. Muuten käyttötavaraa/syötävää vaan lahjaksi :)! Saaristolaisleipä tai taatelikakku täydellisiä.

Vierailija
7/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viedä kaikille yhteiseksi vaikka sen taatelikakkuun kahvihuoneeseen.

Vierailija
8/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plan:in aineeton (hyväntekeväisyys)lahja! :)

Vierailija
9/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelikakku on loistava, ja eihän 2-5 eurolla mitään muuta järkevää saisikaan. Muuta kuin roskaa.

Vierailija
10/10 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Mä en tykkää taatelikakusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan