Auktoriteettia töihin
Haluaisin saada itselleni rakennettua auktoriteettia, että töissä saisin reilumpaa kohtelua!
Monet vanhemmat kolleegat vähättelevät, vaativat mahdottomia suorituksia, olen tajunnut että minun pitää oppia pitämään puoleni, eikä aina suostumaan lisätöihin.
Mietin usein pitkään kommentteja jotka eivät ole realistisia. Silti ne satuttavat.
Mitä kirjoja lukemalla alan vaatia työyhteisössä oman tilani ja mitä minun pitää tehdä että saan ammattia vastaavan arvostuksen?
Moni käyttää hyväkseen sitä että olen innokas. Minun pitää oppia vaatimaan myös muilta suorituksia!
Onko kenellekään tuttua? No, sainpas sanottua!
Kommentit (4)
ota patukkaa suuhun niin saat hyväksyntää. Ota patukkaa peppuun niin olet ehdokas. Ota ja anna. Olet osakas.
Löytyisköhän kirjastosta? Sieltä kirjastotädiltä kysymään työyhteisöihin pohjautuvia kirjoja. Varmaan pari itsetuntotsykologiakirjaakin voisit lainata. Auttavat lähinnä sinua elämään itsesi kanssa. Kun olet itsesi kanssa sinut, niin on helpompi näyttää henkistä keskisormea idiooteille ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:40"]
ota patukkaa suuhun niin saat hyväksyntää. Ota patukkaa peppuun niin olet ehdokas. Ota ja anna. Olet osakas.
[/quote]
Tässä on kylläkin viisauden siemen.
Höpöhöpö kakkonen, ihan hölmöö läppää!
Ap