Voi hyvä tavaton tän bloggaajan asuja
http://tickleyourfancy.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/74/files/2014/05/P1010016-2.jpg
En ymmärrä, mikä tossa asussa on muka tyylikästä.
Kommentit (22)
Noi terveyssandaalit on kuulkaas muotia nyt
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:22"]Tänään suurinpiirtein samoihin aikoihin aloitettu Pipsa-ketju poistettiin jo ajat sitten, mutta tämä on ja pysyy. Siinä Pipsa-ketjussa arvosteltiin pukeutumista samaan tyyliin. Tämä kertoo siitä, että läskejä paapotaan tällä foorumilla.
[/quote]
oiskohan Se siinä että pipsan asujen kritisointi kohdistuu hänen kroppaansa.. Ja on jokapäiväistä = vainoamista. Jos ei tätä tajua niin ei ole kovin skarppi tyyppi.
Kiva jos tykkää lainapeitteen rievuista yllään. Nuo ovat sellaiset roikkuvat rievut jotka eivät istu mistään suunnasta.
Mun mielestä siisti tyyli ! :) Erilainen kuin perus wt-av-mamman legginsit ja tunika-tyyli ;)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:21"]
Kelpo, neutraali ja kauniisti koostettu kokonaisuus. T. Vaatesuunnittelija
[/quote]Osaa yhdistellä värejä, siihen ei kaikki ns paremmiksi itseään luulevat bloggaajatkaan pysty.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:58"]
Oon sitä mieltä, että tää nainen on lähes ainoa suomalainen MUOTIbloggaaja
[/quote]
seriously
Kävin kattomassa blogin ja pakko sanoa, että värien yhdisteleminen on kyllä ihan täydellistä. Tyylikin rohkea. Kaikki eivät tosin ymmärrä, jos ei ole hajua värien päälle. Olen itsw vähän taiteilijaluonne.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:25"]
Mun mielestä siisti tyyli ! :) Erilainen kuin perus wt-av-mamman legginsit ja tunika-tyyli ;)
[/quote]
Eli av-mammatkin voi nyt sitten vaan ruveta vetämään vanhoja rättejä kaapin pohjalta päälle, ja olla trendikäs ?
Oon sitä mieltä, että tää nainen on lähes ainoa suomalainen MUOTIbloggaaja
Mun mummolla on samanlaiset kuteet.
Taitaa tyärellä olla identtiteettikriisi.
Oon miettiny usein samaa. Ja myös noita ilmeitä....
Sehän on niin muodin mukainen asu kuin vaan voi olla. Siistikin vielä.
Ei kaikkien tarvitse pukeutua kahta numeroa liian pieniin vaatteisiin jotka suorastaan huutaa ja soi päällä, kuten Kim Kardashianilla.
Siis Sarahan just Annan (anna<3u) lisäksi ainoa niin symppis bloggaaja kenestä ei pitäisi olla mitään valittamista!:D
Makuja nyt on tietty monia, mutta mun mielestä Saralla on upea oma tyyli, sellainen jonkatyylistä näkee Costumessa. :)
Oma tyylini on täysin erilainen ja tolleen en kyllä vois kuvitella pukeutuvani mutta inspistä saan silti omiin asuihini ja tälle tytölle sopii ku nenä päähän!
Ihanaa vaihtelua näistä nataliaoonista ja muista massatyyleistä.
Tuohan on tosi kiva vastine kaikille aikuispissistyylisille logomania-hysteria-merkkituote-luksuslaukkuhaalimisblogeille.
Kelpo, neutraali ja kauniisti koostettu kokonaisuus. T. Vaatesuunnittelija
Tänään suurinpiirtein samoihin aikoihin aloitettu Pipsa-ketju poistettiin jo ajat sitten, mutta tämä on ja pysyy. Siinä Pipsa-ketjussa arvosteltiin pukeutumista samaan tyyliin. Tämä kertoo siitä, että läskejä paapotaan tällä foorumilla.
Tällä bloggaajalla on ollut monia ihan nerokkaitakin asuja, mutta taas on menty metsään ja pahasti.