Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei käytä sormusta..

Vierailija
11.03.2014 |

Kerron ensin vähän taustaa. Olen raskaana (vauva syntyy keväällä) ja miehellä vienyt aikaa sopeutua tilanteeseen. Molemmilla oli tiedossa ennen raskautumista raskauden mahdollisuus, mutta kumpikin meistä piti sitä epätodennäköisenä. No sitten kun totuus selvisi, että olen raskaana, niin se oli miehelle järkytys. Käytös muuttui mua kohtaan totaalisesti, mies muuttui tunnekylmäksi ja ei ole arvostanut mua. Aikaisemmassa raskaudessa oli myös aika etäinen, mutta nyt on ollut myös ilkeä ja empaattisuus puuttunut kokonaan.

Vasta nyt parin kuukauden aikana on muutaman kerran kysynyt jotain vauvaan tai vointiini liittyvää. Ja jos esim. mulla on ollut selkäkipua tai supisteluja, niin on pyynnöstä suostunut hieromaan. Ei halaile tms, mutta antaa mun tulla lähelle (toisin kuin syksyllä). Yleinen ilmapiiri kotona ollut nyt parempi ja jutellaan normaalisti ajankohtaisista ym perusasioista.

Mieheni sormus on ollut noin pari kuukautta hyllyn päällä. Kysyin että miksi ei käytä, niin sanoi että jotenkin mukavampi olla nyt ilman. Puolustautui myös että kun minäkään en käytä (ei mahdu turvotuksen vuoksi). On aikaisemminkin ollut käyttämättä sormusta muutamia päiviä, kun unohtunut jonkun remontin jälkeen laittaa takaisin, mutta on sitten itse ottanut taas huomatessaan käyttöön. Nyt kuitenkin eri tilanne, kun tietoisesti ei halua pitää sormusta. Jotenkin asia mietityttää mua. Mitä mieltä olette?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pistäisi hirveesti huomiota käyttääkö sormusta vai ei. Jotkut miehet eivät tykkää käyttää minkäänlaisia koruja, ei edes vihkisormusta. Ei käytä minunkaan ukko, ja ei ole minulle ongelma. Ollaan me naimisissa kuitenkin oli sormus tai ei.

Vierailija
2/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Onko mies vain shokissa toisesta lapsesta? Onko esikoinen kovin nuori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä sormusta en ole koskaan pitänyt ja silti olen onnellisesti naimisissa

Vierailija
4/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sormuksia, vaikka olemme naimisssa. Ne ovat kulissia.

Vierailija
5/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus on aivan tolkuttoman epämukava sormessa. Mä en tajua miten joku edes viittii käyttää sellasta.

Vierailija
6/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämämme olisi ns. tasapainossa, niin en ihmettelisi tuota sormusasiaa. Tähän asti minulle on ollut ihan yhdentekevää käyttääkö sormusta vai ei. Joskus naurettiinkin yhdessä, kun työkaveri oli kysynyt mieheltäni, että ollaanko vielä yhdessä, kun viikkoon ei ollut käyttänyt sormusta. Raksa-aikana oli usein ilman, mutta aina muistaessaan halusi käyttää sormusta esim töissä ja vapaalla. 

Nro 3:lle, olen 35v ja esikoinen 5v.

Vierailija
7/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 7 siis ap

Vierailija
8/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi hyvä että pakottaisitte miehenne sitä sormusta käyttämään ettei satu väärinkäsityksiä muissa ihmissuhteissa. Vituttaa nämä sormuksettomat ukkomiehet, joilla on pokkaa leikkiä poikamiestä ja paatuneimmat eivät kerro olevansa naimisissa vaikka suoraan kysyy! Hyi helvetti!

Kyllä se sormuksettomuus jostain kertoo.

Teepä testi: kun vieraaksenne tulee/tai menette kylään jonnekin, jossa pitää leikkiä onnellista ukkomiestä (pomo, appivanhemmat, kaverit) niin sujahtaako sormus sormeen. Jos kyllä, niin mies laskelmoi. Jos ei, niin sormuksettomuus johtuu oikeasti näistä turvotuksista ja epämukavuuksisa ja mitä näitä nyt on. 

Vierailija
9/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sormus sinun itsetuntoasi paranna. Jos mies sen sormuksen sormeen laittaa löydät kyllä seuraavan merkin tuntea epävarmuutta suhteestanne.

Vierailija
10/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:13"]

No olisi hyvä että pakottaisitte miehenne sitä sormusta käyttämään ettei satu väärinkäsityksiä muissa ihmissuhteissa. Vituttaa nämä sormuksettomat ukkomiehet, joilla on pokkaa leikkiä poikamiestä ja paatuneimmat eivät kerro olevansa naimisissa vaikka suoraan kysyy! Hyi helvetti!

Teepä testi: kun vieraaksenne tulee/tai menette kylään jonnekin, jossa pitää leikkiä onnellista ukkomiestä (pomo, appivanhemmat, kaverit) niin sujahtaako sormus sormeen. Jos kyllä, niin mies laskelmoi. Jos ei, niin sormuksettomuus johtuu oikeasti näistä turvotuksista ja epämukavuuksisa ja mitä näitä nyt on. 

[/quote]

Ei ne leikit minulta pois ole. Leikkiköön ihan rauhassa poikamiestä, jos siltä tuntuu. En omista miestäni.

Vierailija
11/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:15"]

[/quote]

Ei ne leikit minulta pois ole. Leikkiköön ihan rauhassa poikamiestä, jos siltä tuntuu. En omista miestäni.

[/quote]

Niin, mutta meille kivoille, hyvännäköisille sinnunaisille sillä on merkitystä. En halua sinun jämiäsi.

Vierailija
12/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: sinkkunaisille

11

Miksi edes olette naimisissa kun mies kaipaa muutakin? Miksi alennutte tuohon asemaan? Eikö tunnu pahalta? Minä eroaisin.

Vierailija
13/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:13"]No olisi hyvä että pakottaisitte miehenne sitä sormusta käyttämään ettei satu väärinkäsityksiä muissa ihmissuhteissa. Vituttaa nämä sormuksettomat ukkomiehet, joilla on pokkaa leikkiä poikamiestä ja paatuneimmat eivät kerro olevansa naimisissa vaikka suoraan kysyy! Hyi helvetti!

[/quote]

Mikäs vtun testi tuo oli ja minkä sille voi jos osa ihmisistä on vitun dorkia

Vierailija
14/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vipinää naapurin simpsakan ja topakan tädin kaa;)

Vierailija
15/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

Niin, mutta meille kivoille, hyvännäköisille sinnunaisille sillä on merkitystä. En halua sinun jämiäsi.

[/quote]

Ihmissuhteet on aina riski. Harvoin sitä aikuinen nainen miestä tapaa, joilla on poikuus talella. Jonkun jämiä ne vapaat miehetkin ovat. Toisella tai kolmannella kierroksella...

Vierailija
16/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa mies nyt on aivan eri asia kuin luuserimies, joka vedättää niin vaimoa kuin muitakin naisia. Eronneessa miehessä ei ole mitään pahaa eikä hän ole mikään jämä kun on hoitanut hommat kunnialla päätökseen.

Ihme selittelyä täällä :O

11

Vierailija
17/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:20"]

Korjaan: sinkkunaisille

11

Miksi edes olette naimisissa kun mies kaipaa muutakin? Miksi alennutte tuohon asemaan? Eikö tunnu pahalta? Minä eroaisin.

[/quote]

Miksi?!? Koska on yhteiskunnassa jokin ihanne ja normi elää suljetussa kahden välisessä parisuhteessa?!? Ihmisillä on se henkisiä ja fyysisiä tarpeita, joita ei voi tyydyttää vain yhden ihmisen kanssa. En minä ole valmis olemaan laimeasti onnellinen vain yhden ihmisen kanssa.

Vierailija
18/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:26"]

Vapaa mies nyt on aivan eri asia kuin luuserimies, joka vedättää niin vaimoa kuin muitakin naisia. Eronneessa miehessä ei ole mitään pahaa eikä hän ole mikään jämä kun on hoitanut hommat kunnialla päätökseen.

Ihme selittelyä täällä :O

11

[/quote]

Niinpä. Ja näitä "eronneita" miehiä riittää siinä missä näitä jotka eivät myönnä olevansa naimissa. Kysyttäessä sanovat kyllä olevan eronneita vaikka ovat edelleen tukevasti naimisissa.

Vierailija
19/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies. Sormuksen kanssa tai ilman.

Vierailija
20/33 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:17"]

[/quote]

No jos hyvännäköinen nainen on sinkku, niin sekin kyllä kertoo jostain ;) Enpä usko että ainakaan minun jämäni sinua huolisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi