Mökki Lapissa oli jo varattu, nyt tuli viestiä, että emmekö voisi pysyä kotona, eivät halua tässä tilanteessa vuokrata. Mitä hittoa?!
Lupasivat kyllä maksaa koko etukäteismaksun takaisin jne. mutta on tämä nyt aika syvältä kun suunnitelmat on jo tehty ja lapsille luvattu että mennään välipäivinä 7 päiväksi hiihtämään ja poroajelulle! Törkeää käytöstä!
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuullinen mökin omistaja. Hyvä!
Vastuullinen olisi sanonut heti, että mökki ei ole vuokrattavissa. Nyt peruutetaan 2 viikon varoitusajalla ja voin kuvitella kuinka paha mieli lapsille tulee. Oikeasti tästä pitäisi saada isompi korvaus kuin vain varausmaksu takaisin. Lasten mielipahaa ei voi rahassa mitata.
Leikin että tämä ei ole provo.
No mikä se korvaus sitten olisi jos ei voi rahassa mitata?
Luuletko että tämä tauti on hiihtolomanaikaan ohi?
Taitaa olla pahimillaan silloin.Aion vaatia ainakin hiihtolomalle samaa mökkiä 50% alennuksella korvaukseksi mielipahasta. Olen valmis maksamaan kyllä, mutta tällainen käytös on todella töykeää. Pilata nyt 8- ja 10-vuotiaan joulu kun molemmat oikein odottivat reissua talven ihmemaahan.
Pohjanmaalla tuli osaan maakunnasta suositus, että jouluna ei ylitettäisi edes kuntarajoja. Sama pitäisi tulla koko maahan. Kun koulut on kiinni, niin joulun ajaksi stop viruksen leviämiselle! Kantakaa vastuunne.
No järjestät niille lapsille joulun kotona. Yhteistä tekemistä ja läsnäoloa perheenä, perinteitä, pelejä ja herkkuja. Varmasti tulee kiva joulu niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nuo hysteerikot tässä ketjussa on jokin vitsi? Aivan naurettavaa peruutella jotain mökkivarauksia koronan takia. Lapin mökkeihin luulisi olevan suomalaiset nyt hyvin tervetulleita, kun ulkomaalaisia matkailijoita ei ole, eikä Suomessa ole edes mitään järisyttävää epidemiaa. Vaihtaakaa paskaiset pöksynne ja menkää sirujonoon, vatun lampaat.
Tais mennä tunteisiin :) Ehkä sinunkin omatuntosi kolkuttaa ja arvelluttaa pohjoisen ihmisten vastaanotto kun kurvaat paikallisen kaupan pihaan hakemaan einettä.
Olen pohjoisesta kotoisin ja satun tietämään, että siellä ollaan vähän karaistuneempaa väkeä kuin etelän tutisevat uuvatit. Yksi korona ei siellä vuosisatojen riiston ja sorron pohjalta tunnu oikein missään. Omakin lähes satavuotias isoisä haistattaa paskoo koronalle ja toivottaa sukulaisia lämpimästi tervetulleeksi jouluna. Kuolee kuulemma mielummin kuin eristäytyy viimeisiksi vuosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kai nuo hysteerikot tässä ketjussa on jokin vitsi? Aivan naurettavaa peruutella jotain mökkivarauksia koronan takia. Lapin mökkeihin luulisi olevan suomalaiset nyt hyvin tervetulleita, kun ulkomaalaisia matkailijoita ei ole, eikä Suomessa ole edes mitään järisyttävää epidemiaa. Vaihtaakaa paskaiset pöksynne ja menkää sirujonoon, vatun lampaat.
Juurikin näin! Aivopestyjä urpoja joilla ei ole mitään omaa aivotoimintaa. Kyttäävät muita kun oma elämä on ankeaa.
Typerä yrittäjä, ylimielistä toimintaa perutella, toivottavasti kukaan ei jatkossa vuokraa tällaiselta aivokääpiöltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais mennä tunteisiin :) Ehkä sinunkin omatuntosi kolkuttaa ja arvelluttaa pohjoisen ihmisten vastaanotto kun kurvaat paikallisen kaupan pihaan hakemaan einettä.
Olen pohjoisesta kotoisin ja satun tietämään, että siellä ollaan vähän karaistuneempaa väkeä kuin etelän tutisevat uuvatit. Yksi korona ei siellä vuosisatojen riiston ja sorron pohjalta tunnu oikein missään. Omakin lähes satavuotias isoisä haistattaa paskoo koronalle ja toivottaa sukulaisia lämpimästi tervetulleeksi jouluna. Kuolee kuulemma mielummin kuin eristäytyy viimeisiksi vuosiksi.
Minäkin olen pohjoisesta kotoisin, ja tunnen kyllä nuo pohjoisen äijät. En silti aio omaa rakasta sukulaistani tarkoituksella päiviltä päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuullinen olisi sanonut heti, että mökki ei ole vuokrattavissa. Nyt peruutetaan 2 viikon varoitusajalla ja voin kuvitella kuinka paha mieli lapsille tulee. Oikeasti tästä pitäisi saada isompi korvaus kuin vain varausmaksu takaisin. Lasten mielipahaa ei voi rahassa mitata.
Kuka minun mielipahan korvaa kun en pääse joulun viettoon Floridan Sarasotaan?
Se, joka peruutti sinun tekemäsi varauksen sinne.
Jis koko Suomi pysyisi edes joulun ja jouluviikon kotonaan, tämä homma saataisiin selvästi paremmalle tolalle. Muuten ennustetaan tammi-helmikuulle jopa tuhansien päivätartuntamääriä.
Miksi ihmeessä varasit loman Lappiin? Eihän siellä ole ikinä pidetty uusmaalaisista ja viime keväänä tuli harvinaisen selväksi, miten paljon inhoavat uusmaalaisia. Mulle ei tulisi mieleenikään mennä Lappiin. Ei nyt eikä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No, itse tapaisin sitä pappaa sitten vaan ulkona, maski kasvoilla ja turvavälin kanssa. Vaikka hän sanoisi mitä, niin minun olisi vaikea elää itse ne omat tulevat vuosikymmenet, jos olisin tartuttanut Koronan iäkkäälle sukulaiselle, joka sitten tartuttaa sen toiselle vanhukselle, joka olisi vielä halunnut elää terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikin että tämä ei ole provo.
No mikä se korvaus sitten olisi jos ei voi rahassa mitata?
Aion vaatia ainakin hiihtolomalle samaa mökkiä 50% alennuksella korvaukseksi mielipahasta. Olen valmis maksamaan kyllä, mutta tällainen käytös on todella töykeää. Pilata nyt 8- ja 10-vuotiaan joulu kun molemmat oikein odottivat reissua talven ihmemaahan.
Itse pilasit lastesi joulun lupaamalla matkustelua, vaikka koronan rajoittaminen edellyttää matkustelun rajoittamista.
Koulut saisi siirtää välittömästi etäopetukseen koko Suomessa. Tämä viimeinen viikko on aivan turhaa riskinottoa videokatselun ja joululaulujen merkeissä. Mutta ei, kun sitten ehkä joku lapsiparka ei kuule joululauluja ollenkaan. Niisk.
No se on voi voi, kun minäitte etelänvetelä ei pääsekään levittämään koronaa
Mikä riski vuokranantajalle tässä on? Tilaa siivoojan, kun olette lähteneet. Koronan tarttuminen pinnoilta on varsin epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pohjoisesta kotoisin, ja tunnen kyllä nuo pohjoisen äijät. En silti aio omaa rakasta sukulaistani tarkoituksella päiviltä päästää.
Jos vanhuksen oma vakaa ja jopa kiihkeä tahto on nähdä edes jouluna läheisiään, niin olkoot sitten niin. Suomessa pitää muutenkin olla jo huonoa tuuria, että saa koronan jostakin. Joten on vähän hölmöä puhua mistään tappamisesta. Ja tuskin henkinen kituminen tämän takia mitenkään onnea ja elinvuosia lisää sekään. Mutta skypettäkää te tekopirteää paskoonne joulu ja tappakaa rakkaanne tragikomedialla.
Miten ap:lle saattoi tulla yllätyksenä, että tällä hetkellä asioita peruuntuu? Sen ovat välinpitämättömät ihmiset ihan itse aiheuttaneet, että kaikkia suunnitelmia ei voi nyt toteuttaa.
Onneksi en itse asu missään pääkaupunkiseudun slummissa. Täällä on lyhyt matka luontoon ja ulkoilemaan muutenkin. Ei mene joulu pilalle edes lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä riski vuokranantajalle tässä on? Tilaa siivoojan, kun olette lähteneet. Koronan tarttuminen pinnoilta on varsin epätodennäköistä.
Jotkut ajattelee vähän isompaa kuvaa kuin omaa napaansa. Omistaja saattaa olla itse lappilainen. Uusmaalaisia ei nyt vaan haluta tuomaan tautia Lappiin.
Enpä olisi tässä tilanteessa mennyt lupailemaan lapsille yhtään mitään matkustelua. Omaa hölmöyttäsi koko soppa, jos tämä vie lastesi mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän osaa ajatella omaa napaansa pidemmälle?
Joulumaahan matkamies jo moni tietä kysyy
Sinne saattaa löytää vaikka paikallansa pysyy.
Katson taivaan tähtiä ja niiden helminauhaa
Itsestäni etsittävä on mun joulurauhaa.
Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta
Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta.
Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä
Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä!
Joulumaasta kuvitellaan paljon kaikenlaista
Kuinka toiveet toteutuu ja on niin satumaista.
Voi, jos jostain saada voisin suuren puurokauhan
Sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan!
Joulumaa on muutakin kuin pelkkää toiveunta
Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta
Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä
😄🎄☃️❄️