Ei kai taas riitaa...
Oliko tämä mielestänne miehen mustasukkaisuutta vai minulta turhan hätäinen reagointi? Mies on kotipaikkakunnallaan käymässä tällä hetkellä. Hän kertoi suunnitelmakseen että aikoo viettää kaverinsa kanssa perjantaina iltaa ja vähän ryypiskellä, ja sitten sunnuntaina nähtäisiin taas. Minulla on perjantaina synttärit. Sanoin tänään että sovin veljeni ja tämän tyttöystävän kanssa että kävisimme perjantaina parilla. Mies oli vähän myrtsinä. Meillä on sellaista historiaa että mies ei halua että kävisin ilman häntä ulkona... Nyt hän sitten ehdotti että voisiko sen baarireissun hoitaakin lauantaina, niin että hänkin voi tulla mukaan. Ihmettelin sitten että miksi. Että eikö ole rankkaa ensin juoda perjantaina, ajaa pitkä matka lauantaina ja lähteä taas illalla ulos. Minulla ainakin tuli ensimmäisenä mieleen että mies ei taaskaan halua päästää minua ilman häntä ulos. Veljeni ja tämän tyttöystävän kanssa?? Lisäksi harmittaa että mun pitää omana syntymäpäivänä odotella kun mies ryyppää kaverinsa kanssa... Nyt mies on minulle vihainen. En kuulemma osaa olla tyytyväinen siitä että hän tulisikin jo aiemmin... Olisiko mun vain pitäny olla hiljaa?
Kommentit (4)
Älä suostu tollaiseen! Mies itse menee kaverinsa kanssa mutta ei päästä sua! ihan epäreilua. ilmoitat että menet koska mieskin menee ja selität syyn. jos ei tajua niin on tyhmä!
Ei kun sinä olet nyt tässä asiassa oikeassa. Mene veljesi kanssa ja pitäkää hauska ilta. Annan miehen mököttää. Aika lapselliselta ja epävarmalta miehesi kuulostaa kyllä.
Mikset jo jätä sitä sikaa. Selkeä narsistinen persoonallisuushäiriö.